מאמרים

אותיות בעברית דפי עבודה

אותיות בעברית דפי עבודה

אותיות בעברית – דפי עבודה, חוברות עבודה ועוד

מתלבטים מהי הדרך הכי טובה לעזור לילדכם ללמוד אותיות בעברית? ב-אגם הוצאה לאור פיתחנו עבורכם סדרה של דפי עבודה וחוברות לימוד אשר נבנו במיוחד לצורך תרגול מהנה וחווייתי של אותיות ויכולות בסיס בשפה העברית. רוצים לדעת עוד? הפרטים המלאים במאמר הבא.

לדפי עבודה להורדה לחצו כאן 

לימוד אותיות בבית ספר

בתקופת הגן לומדים הילדים מילים בסיסיות בשפה העברית ומושגים חיוניים בתחומי חיים שונים, אך את כישורי השפה הפרקטיים הם מתחילים ללמוד במהלך שנת הלימודים הראשונה לחייהם, בכיתה א'. הכישור הנלמד הראשון יהיה הכרה מעמיקה של אותיות השפה העברית ומאוחר יותר גם שימוש בהן בצורות הכתיבה השונות. תרגול של האותיות בנוסף ללימוד בכיתה עשוי לחזק את בסיס הידע עבור הילד ולהקל עליו בהמשך הלימודים. מה הן הדרכים ללמוד אותיות בבית?

 

דפי עבודה – אותיות בעברית

האופציה הראשונה אותה תוכלו למצוא באתר agambooks.com היא עשיית דפי עבודה ללימוד אותיות בעברית. הדפים ניתנים להדפסה בחינם ותוכלו לבחור אותם על פי רמת הידע של הילד שלכם ועל פי רצונו להעמיק אותו. דפי העבודה בנויים בצורה אטרקטיבית ומסקרנת, מהווים מעיין משחק מהנה ואינם מזכירים מטלת כיתה מעיקה. אופציית דפי העבודה היא חינמית ולכן זוהי דרך נהדרת לבדוק האם הילד מעוניין לבצע אותם וזאת לפני שאתם רוכשים מחברות או ספרים שלמים בעלות מלאה.

חוברות עבודה – ללמוד כישורי שפה

חוברות העבודה הן אופציה מקיפה ועמוקה יותר עבור לימוד מגוון כישורי שפה וחיזוק של ידע קיים. בנוסף לחוברות ללימוד אותיות ניתן לרכוש חוברות ללימוד קריאה והבנת הנקרא וכן חוברות המתמקדות ביכולות ביטוי, אוצר מילים וכתיבה. החוברות מתאימות לילדים בגיל גן חובה אשר רוצים להתכונן לכיתה א' ולילדי בית ספר יסודי אשר מעוניינים בתרגול נוסף ובחיזוק כישורי השפה. התרגלים בחוברות נבנו בצורת משחק ואינם דומים ביצוע מטלות כיתה או שיעורי בית.

המומחיות שלנו

כתיבה, ניסוח והוצאה לאור של דפי עבודה וחוברות לימוד זו המומחיות שלנו ב-"אגם". לכן אנו משקיעים מחשבה רמה ומאמץ גדול על מנת לעמוד בסטנדרט וברף אותו אנו מציבים לעצמנו כדי להוציא לאור את החומרים הטובים ביותר ואלו אשר יהוו מקור לימוד מהימן אך מהנה עבור הילדים. אנו מקפידים ליצור את החוברות בעיצוב מושך ואטרקטיבי תוך שמירה על סקרנות הילד ויצירת עניין רב ככל הניתן. כך החוברות שלנו יכולות לתת "פייט" למסכי הטלפון והמחשב. 

תחומי לימוד נוספים

בקטלוג שלנו תוכלו למצוא לצד חוברות העבודה בעברית גם חוברות ללימוד תחומי ליבה נוספים כמו:

  • סדרת חוברות העבודה באנגלית – סדרה של עשר חוברות עבודה המתחילות ברמה הבסיסית של לימוד השפה ועד לכדי שליטה מלאה ביכולות האנגלית כמו: קריאה, אוצר מילים, כתיבה ודיבור.
  • סדרת חוברות החשבון – חוברות יסודות החשבון – הכרה עם מספרים ופעולות חשבון שונות ועד לחוברות כישורי חשבון – המחזקות ומבססות ידע קיים.

אגם ספרים – עכשיו גם בקנייה מקוונת

חוברות העבודה כמו גם שאר הספרים של ההוצאה שלנו ניתנות לרכישה מקוונת.
באתר תמצאו קטלוג ספרים מפורט ונוח לניווט ותוכלו ליהנות ממשלוח מהיר עד לפתח ביתכם. לפרטם נוספים או להזמנה טלפונית חייגו: 03-7576523.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *