יוצרים

דון מיגל רואיס

”עלינו לשנות את המורשת שלנו, כדי שהאנושות שבאה אחרינו תהיה שמחה יותר ותיצור את החלום עבור הפלנטה כולה. הדרך היחידה להגשים את החלום היא דרך המעשה.”

דון מיגל רואיס

דון מיגל רואיס נולד למשפחה של מרפאים, והתחנך באזור הכפרי של מקסיקו בידי אם שהיתה קוּראנדה (מרפאה) וסב שהיה נגואל (שמאן). המשפחה ציפתה ממיגל לאמץ את המסורת העתיקה של ריפוי וחניכה, ולעביר הלאה את הידע הטולטקי האזוטרי, אך בהשפעת החיים המודרניים, בחר מיגל ללמוד רפואה ולהפוך לנוירוכירוג.

חוויה של כמעט-מוות שינתה את חייו. הוא נרדם בנהיגה ומכוניתו התנגשה בקיר בטון. דון מיגל זוכר שהיה מחוץ לגופו הגשמי כשצפה בעצמו מושך את שני חבריו מן המכונית למקום מבטחים. לאחר מכן לקה בתרדמת במשך שישה שבועות.

המום מן החוויה, הוא החל בחקירה עצמית אינטנסיבית, והתמסר ללימוד החוכמה העתיקה של אבותיו. הוא חזר ללמוד אצל אמו, ועבר תהליך חניכה עם שמאן רב עוצמה שפגש במדבר מקסיקו. סבו, שכבר נפטר, המשיך ללמד אותו בחלומותיו.

בשנת 2002 עבר דון מיגל התקף לב קשה. בניגוד לעצת רופאיו הוא סרב לנוח, והמשיך לנסוע בעולם וללמד את תורתו. בשנת 2009 מצבו החל להידרדר במהירות, ובשנת 2010 הוא עבר השתלת לב. לאחרונה מתלווים אליו במסעותיו בעולם שני בניו: דון מיגל רואיס ג’וניור ודון חוסה רואיס אשר ממשיכים את המסורת המשפחתית.

על פי המסורת הטולטקית, הנגואל מנחה את האדם אל החופש האישי. דון מיגל רואיס, נגואל משושלת אביר העיט, מקדיש את חייו למסירת החוכמה הטולטקית הקדומה.

דון מיגל רואיס – ספרים
עדיין לא קראתם את ארבע ההסכמות של דון מיגל רואיס? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא את כל הספרים של מחבר ספר ארבע ההסכמות כולל ספרו החדש ביותר וקלפים מיוחדים המבוססים על החוכמה הטולטקית העתיקה.

מי אתה דון מיגל?
דון מיגל רואיס נולד במקסיקו למשפחה של מרפאים, סבו היה שמאן והמשפחה ציפתה ממנו להמשיך את מסורת הריפוי העתיקה ולהעביר הלאה את הידע הייחודי של שבט הטולטקי. מיגל, שהושפע מהחיים המודרניים בחר ללמוד רפואה ולהפוך לנוירוכירורג. לאחר שחווה תאונה קטלנית והיה קרוב למותו, החל מיגל בחקירה עצמית וחזר ללמוד את מקורות החוכמה העתיקה של אבותיו. על פי המסורת הטולטקית תפקידו של השאמן הוא להנחות את האדם אל החופש ומיגל החליט להקדיש את החייו להעברת חוכמה זו וספריו מבוססים על המסורת הטולטקית הקדומה.

הספרים שלו
דון מיגל רואיס מבקש בספריו להעביר חוכמה עתיקה ומורכבת בצורה פשוטה ונגישה, לכן הספרים שלו מאופיינים בשפה ברורה וישירה. ברשימת רבי המכר שלו תוכלו למצוא:
• הספר ארבע ההסכמות
• הספר ההסכמה החמישית
• קלפי קול הידיעה
בנוסף תוכלו למצוא באתר שלנו קלפים מיוחדים המבוססים על ספריו של דון מיגל, כל חפיסת קלפים מכילה 48 קלפים המציעים קוד התנהגות פשוט להשגת חופש אישי ואושר טהור. הקלפים בשילוב הספרים של דון מיגל מציעים לכם אפשרות של שנוי חייכם באמצעות חיבור אל המודעות והתבונה של האני האמיתי שלכם.

דון מיגל רואיס ארבע ההסכמות ועוד
את ארבע ההסכמות – דון מיגל רואיס, כמו גם את יתר ספריו, תוכלו להשיג ברכישה מקוונת מהירה ונוחה. על מנת לספק לכם את חוויית הקנייה החדשנית ביותר, השקנו אתר אינטרנט הכולל; קטלוג ספרים מפורט, מערכת הזמנות יעילה, מנגנון תשלום מאובטח, מדיניות החזרות ברורה, מחירים משתלמים והכי חשוב – משלוח מהיר עד לפתח הבית או עד לנקודה הקרובה לאזור מגוריכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *