מגזין אגם

ספרים חדשים אוגוסט-ספטמבר 2019

הספרים החדשים בהוצאת אגם – כל אחד יכול למצוא את הספר שמתאים לו.

 

 

 

 

30% הנחה

חוט"ם כלב (כמעט) מושלם 2 – אוזן קשבת לכל בעיה

61

מאת: בטינה אוברכט | איור: ברברה שולץ

הספר השני בסדרה "חוט"ם, הכלב הכמעט מושלם".
חוט"ם כבר גר בביתם של הילדים, אולם הוא שומר על קשרים אמיצים עם חבריו שעל ארבע. בעזרתו ותוך ניצול כישוריו המיוחדים, מקימה משפחתו המאמצת סניף של ייעוץ לכלבים ולבעליהם. הכלבים שמגיעים מתאגדים ביחד כדי לסייע לחבריהם – כלביים כאנושיים.
הסדרה מיועדת לילדים בראשית קריאה, והיא מלווה לכל אורכה באיוריה הנפלאים של ברברה שולץ. בעלי החיים המופיעים בסדרה הם חכמים, משעשעים ומרגשים. הסדרה מלאה במסרים חיוביים וחיוניים, ולקוראים הצעירים לא נותר אלא לדון בסוגיה: האם חוט"ם הוא באמת כלב (כמעט) מושלם, והאם בכלל צריך להיות מושלמים?

נבחר למצעד הספרים תשפ"א.

30% הנחה

פולי שלוטרמוץ 2 – הרפתקת פילי פלאים

61

מאת: לוסי אסטנר | איור: ליזה הנש

אוף-פוף! פולי מתעוררת עם סחרחורת נוראית, ועד מהרה היא מבינה שניב חדש צמח לה בפה. זמן קצר אחר כך מתברר לה שגם לשן הזאת יש כוחות-קסם – כי היא הופכת את אביה, ממש בלי כוונה, לפיל!
וזאת לא הבעיה הפילית היחידה של פולי: העטלפוף המדבר שלה התאהב בפילה בשם רוברטה, אבל מישהו מסתורי מנסה לפגוע בה – בדיוק כשהמורה גוּמוֹנֶת רוכבת על גבה! עין הנץ מיואש לגמרי, ופולי מתגייסת לפעולה ביחד עם חברה הטוב פאול. וזוהי רק תחילתה של הרפתקת פילי-פלאים…

30% הנחה

נ.ב אני עדיין אוהבת אותך

65

מאת: ג'ני האן

נ"ב, אני עדיין אוהבת אותך, ספר ההמשך לרב־המכר העולמי לכל הבנים שאהבתי פעם, מאיר פינות חדשות בחייה המורכבים של לארה ג'ין, ומלווה אותה בשנינות ובכנות נוגעת ללב, כשהיא מגלה שהתאהבות היא החלק הקל בכל העניין הזה שנקרא אהבה.
לארה ג'ין לא ציפתה באמת להתאהב בפיטר. הם הרי רק העמידו פנים… עכשיו היא צריכה ללמוד איך זה להיות במערכת יחסים אמיתית, ולא בסתם כזאת של נדמה־לי. אבל מה שנראה קל וטבעי בסרטים רומנטיים, מתברר כמסובך הרבה יותר במציאות – במיוחד אחרי טיול הסקי הכיתתי, שבעקבותיו מופצות שמועות זדוניות על לארה ג'ין ופיטר. ואם זה לא מספיק, בן נוסף מעברה של לארה ג'ין חוזר לחייה, ויחד איתו מתעוררים גם רגשות ישנים.

30% הנחה

לילה טוב, חברים!

48

מאת: דניאלה קולוט

אנה ארנבונת ותולי תולעון מוזמנים לישון אצל טדי דובוני. איזה כיף! הם אוכלים ומשחקים יחד, עורכים מלחמת כריות ומטילים צללים על הקירות. מזל שכאשר מישהו מהם קצת נבהל, יש לו על מי לסמוך!
אותה חבורת חברים מהספר "המסע המופלא שלנו לגן הילדים." חברותם פשוטה, תמימה וסוחפת, גם כאן: כשהאחד נבהל, חבריו עומדים לצדו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *