מגזין אגם

משחקי קופסא מומלצים למשפחה

משחקי קופסא קיימים במשך אלפי שנים ולאורך מהלך ההיסטוריה אנו פוגשים אותם ברוב התרבויות- העתיקות והחדשות. מספר רב של משחקים נמצא בחפירות ארכאולוגיות שונות בכל רחבי העולם והמשחק הקדום ביותר הינו "סנת" (Senet), שהתגלה במספר קברים במצרים והוא מתוארך ל 3,500 לפנה"ס. משחק אחר שהתגלה הוא "המשחק המלכותי של אור" (Royal Game of Ur) – זהו משחק לוח אשר התגלה בחפירות ארכיאולוגיות של הקברים המלכותיים באור בשומר (2,600 לפנה"ס).

אין ספק שאחת ההנאות הגדולות ביותר שאתם יכולים להעניק לעצמכם הוא לשבת בחיק המשפחה ולשחק משחק קופסא. משחקי קופסא מהווים חלק חשוב מאוד בהתפתחותם של ילדים ובני נוער, הם מכילים יסודות של דמיון, יצירתיות, אסטרטגיה, שיתוף פעולה, התנהלות חברתית, התמודדות עם כשלון ועוד.

מה החשיבות החברתית של משחקי קופסא לילדים?

בסביבות גיל שלוש, ילדים מתחילים לפתח אינטראקציות חברתיות מפותחות, עד לגיל זה, מרבית המשחקים נעשים באופן אינדיבידואלי ומשוחקים בתוך העולם הפנימי של הילד. משחקי קופסא עוזרים לילדים להתמודד חברתית עם ילדים אחרים ולפתח יכולות שונות, במהלך המשחק הילד לומד כיצד לנהל משא ומתן, להגיע להסכמות ופשרות ואף איך להתמודד עם כישלון. משחקי קופסא יכולים לתרום רבות להתפתחות האינטליגנציה הרגשית וגם ליצור את ההפרדה בין העולם האמיתי לעולם המשחק.

משחקי קופסא הם שעת כושר מצוינת לזמן איכות בין הילד להורה, זהו זמן מושלם לגלות יותר על הילד, על היכולות שלו וגם על הקשיים שלו. משחק אחד ביום (לפחות), יכול לעזור מאוד בשיפור מיומנויות רבות ובעיקר בשיפור הקשר הבינאישי ביניכם ובתוך המשפחה.

מהם משחקי קופסא מומלצים למשפחה?

אנחנו ב'אגם' אוהבים מאוד ספרים ומשחקים איכותיים, אנו בוחרים בקפידה את המשחקים ומשווקים משחקי קופסא מוכרים ואהובים אשר נותנים גם ערך מוסף מעבר להנאה של המשחק.

משחקי קופסא מומלצים לילדים:

  • חתחתול – משחק המשלב זיכרון ומזל עם מעט חשבון והרבה כיף! נסו להיפטר מהעכברים ולשמור את החתולים כדי שסכום הקלפים שברשותכם יהיה נמוך ככל האפשר בסוף המשחק.
  • ג’ונגל ספיד – משחק קלפים פרוע! משחק מהירות אבחנה וזריזות ידיים שכבש בסערה את חובבי המשחקים. במשחק “טוטם” מעץ ו-80 קלפים עליהם צורות שונות בצבעים שונים. משחק לבעלי מוח מחודד ורפלקסים מהירים כברק. אפשר להוסיף חבילת קלפי הרחבה או גרסת משחק ניידת על מחזיקי מפתחות!
  • תפוס ת’דרקון – משחק זיכרון מתוחכם, לילדים שלא מפחדים מדרקונים! המשחק המוכר והאהוב של ממציא המשחקים הנחשב והידוע, ריינר קניציה. קבוצת דרקונים החביאה שלל אוצרות במרתפי הטירה, האם תצליחו להציל את האוצרות בזהירות ובשקט, מבלי להעיר את הדרקונים?
  • פרצופים מצחיקים 1 – משחק רביעיות שעושה מצב רוח טוב!
  • קוד הצבע – מניחים את האריחים הצבעוניים זה על גבי זה כך שיוצרים את התמונה המופיעה בכרטיס החידה.

ב'אגם – הוצאה לאור' אנו מביאים לקהל הקוראים הישראלי, את הספרים והמשחקים הטובים בעולם. אנחנו משקיעים מחשבה עמוקה ויצירה רבה מאחורי הוצאתו לאור של כל ספר וספר ובחירתו של כל משחק ומשחק. בין הספרים ניתן למצוא, חידוש של קלאסיקות עולמיות, ספרות מקור מובחרת, ספרי עיון מרתקים וספרות ילדים מעוררת מחשבה ועשירה במסרים וערכים. בספרי הילדים שלנו אנו מקפידים על איורים מרהיבים של המאיירים המובילים בארץ ובעולם.

לכל משחקי הקופסא>>>

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על המלצות משחקי קופסא, אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 03-7576523 או צרו קשר כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *