מגזין אגם

סדרת דב הקטב הקטן – מופת לספרות ילדים

"המסרים הנפלאים העוברים כחוט השני בין ספריו – בין השאר על חברות, אחווה, עזרה הדדית, אהבת הורים, קבלת האחר ועוד.. הופכים את הסדרה לייחודית ביותר בנוף ספרי הילדים." -ראובת ניצן

הספר מספר את סיפורו של לארס, דב הקטב הקטן, אשר בכל פעם יוצא להרפתקה חדשה חוצת אוקיינוסים, ג'ונגלים והרים מושלגים, מכיר חברים חדשים, מאבד את הדרך ומוצא אותה ולומד על עוד יצורים ומקומות בעולם.

הספר הראשון בסדרת "דב קטב קטן" ראה אור לראשונה בשנת 1987 ומאז ראו אור עוד כלא פחות מ-20 ספרים מסדרת "דב קטב קטן". כעת רואים אור באגם עוד 2 ספרים בסדרה (סה"כ ראו אור 4 ספרים באגם – ראה מטה).

אז מה כל כך מיוחד בספר שכבש את לבבותיהם של הורים וילדים בכל העולם ?

האיורים נחשבים לפורצי דרך בשל איכותן המדהימה והצבעוניות האותנטית.

אבל הסיפור, כמו תמיד, הוא העיקר.

המסרים הנפלאים העוברים כחוט השני בין ספריו – בין השאר על חברות, אחווה, עזרה הדדית, אהבת הורים, קבלת האחר ועוד.. הופכים את הסדרה לייחודית ביותר בנוף ספרי הילדים.

לצד זה, משתמש הסופר במושגים ראשוניים בשמירת טבע והגנה על הסביבה, עובדות מדעיות וגיאוגרפיות, ועידוד החיבור שלנו לטבע וההגנה המתבקשת עליו. לא סתם בחרנו באגם להוציא לאור את הסדרה הפלאית הזו!

היופי האמיתי של הסיפור, הוא שעל אף המסרים הנפלאים והמושגים המעניינים –
הסיפור נשאר סיפור טוב שמחבר ילדים בצורה מיידית ואותנטית לדב הקטב הקטן ולהרפתקאותיו.

הנס דה-ביר, מחבר סדרת דוב הקוטב הקטן הוא אחד מסופרי הילדים הידועים והאהובים בעולם. הוא זכה בפרסים רבים ועל דמותו של לארס (דוב הקוטב הקטן) נעשתה סדרת אנימציה מצליחה ועוד ששה סרטי קולנוע באורך מלא. ספריו תורגמו ל- 18 שפות והיו לרבי מכר ב- 27 מדינות בעולם, ואין ספור ילדים גדלו עליהם.

להוציא את ספריו זה כבוד עצום ואנחנו נרגשים ומאושרים לקחת חלק בהוצאת ספריו באגם.
הצטרפו אלינו ואנחנו מאמינים שגם אתם תבינו את היופי, התמימות והעניין הגדול שיש בסדרת הילדים הנפלאה הזו.

דב קטב קטן – לאן אתה מפליג?

המחיר המקורי היה: ₪68.המחיר הנוכחי הוא: ₪29.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *