מאמרים

דפי עבודה באנגלית לכיתה ד

דפי עבודה באנגלית לכיתה ד

חוברות אנגלית לכיתה ד – הדרך המושלמת ללמוד אנגלית

לימוד אנגלית עשוי להיות קשה ומתסכל עבור מרבית הילדים, ההתמודדות עם השפה החדשה מצריך את תשומת הלב של ההורים במקרה וישנו צורך בחיזוק או השלמת פערים. כיום ניתן לעשות את החיזוק בעזרת חוברות עבודה באנגלית לכיתה ד המותאמות בדיוק לצרכים האלו תוך מימוש המטרה הלימודית והדגשת האופי המשחקי של הלימודים על מנת לגרום לילד ליהנות תוך כדי התהליך.

לצפיה בחוברות לחצו כאן

מדוע צריך לחזק את הבסיס?

בשנים הראשונות ללימודי האנגלית לא פעם נתקלים במצב בו השיעורים של מערכת החינוך הרגילה אינם מספיקים, וכתוצאה מכך הבסיס הלימודי של הילדים אינו יציב דיו ובגילאים מתקדמים הילדים נתקלים בקושי בלמידת העקרונות החדשים של השפה, וביישום פרקטי שלה מבחינת שיח, כתיבה וקריאה. לכן כבר בשנים הראשונות מומלץ לחזק את היסודות על מנת שבהמשך הלימודים הבסיס הלימודי יהיה יציב וקליטת חומר חדש תיעשה ביתר קלות, תוך הבנה עמוקה ויכולות שימוש פרקטיים במיוחד. תרגול של חוברות אנגלית לכיתה ד הן פתרון מעולה בדיוק לצרכים אלה.

תפקידה של חוברת טובה

לא כל חוברת עבודה מצליחה למלא את תפקידה בהצלחה, לכן חשוב לבחור חוברות טובות ואיכותיות. על החוברת להיות אטרקטיביות ומותאמת לגיל הילד. עליה להיות מהנה עבורו על מנת שלא יחוש כי הוא לומד או מבצע מטלות, כך הרצון ללמוד יגיע באופן עצמאי וללא התערבות יתרה של ההורים. החלק הכי חשוב הוא לוודא כי החוברת אכן מכילה את החומר הרלוונטי על מנת שבסיומה הילד אכן יפיק את התועלת הנדרשת וכמובן יש לוודא כי היא אינה קשה מידי עבורו כדי למנוע מצב של ייאוש ואפילו רגרסיה מבחינה לימודית.

למי החוברות עשיות להתאים?

חוברות באנגלית לכיתה ד עשויות לתרום לחיזוק האנגלית של כל ילד בגיל הרלוונטי, אך הן מותאמות במיוחד עבור ילדים אשר צריכים חיזוק או השלמת פער מסוים. חוברות אנגלית לכיתה ד עשויות להתאים גם לילדי כיתה ג' אשר רוצים להתקדם בחומר בצורה מהנה או להתכונן לקראת שנת הלימודים הבאה, וכמו כן אפילו לילדי כיתה ה' הרוצים לחזור על החומר בצורת משחק מהנה ולא בדרך לימודית סטנדרטית. כל חזרה מחזקת את היסודות ותורמת להטמעת האנגלית בצורה טובה.

הזמנת חוברת עבודה באנגלית לכיתה ד

סדרת "חכמים ביום" מבית אגם הוצאה לאור מכילה 27 חוברות בכל מקצועות הלימוד. מתוכן עשר חוברות עבודה באנגלית המהוות קורס שלם ומקיף לשליטה בשפה האנגלית. ערכה מקיפה, מקצועית ויסודית להבנת הנקרא ולשליטה בשפה האנגלית. החוברות נועדו לנטוע בתלמידים הנאה, העשרה ובטחון עצמי בהתמודדות עם השפה הזרה, לצד דיוק מירבי ביסודותיה.
חלוקה לדרגות לימוד : יסודות – לימוד אותיות ה-ABC | לימוד קריאה – A | דקדוק – B | הבנת הנקרא – C

 

לכל דפי העבודה לחצו כאן

לכל חוברות עבודה לחצו כאן