מאמרים

דפי עבודה בחשבון הכנה לכיתה א

רכישת ספרי לימוד באינטרנט

דפי עבודה בחשבון – הכנה לכיתה א

התקופה שבין סיום הגן לתחילת כיתה א' היא תקופה מצוינת להתחיל לתרגל עם הילד חוברות עבודה אשר יכינו אותו למעבר הגדול לבית הספר. בהוצאת הספרים "אגם" אנו מתמחים בספרות ילדים ויודעים בדיוק איך לבנות דפי עבודה שירתקו ויאתגרו את הילד ויגרמו לו לרצות לתרגל בכוחות עצמו. רוצים לדעת עוד? הפרטים המלאים במאמר הבא.

תקופת הסתגלות

המעבר של הילד מהגן לבית הספר היסודי הוא מעבר משמעותי וחשוב, ילדים רבים מצפים לו וילדים רבים חוששים ממנו. מחקרים מצאו כי הכנה מקדימה של הילד וחשיפתו לרמה מסוימת של החומר אותו הוא עתיד ללמוד, מסייעת לו לצלוח את המעבר בצורה "חלקה" ותורמת לתפקודו בכיתה ולהשתלבותו בחברה החדשה. כאשר הילד מגיע לכיתה ומבין את דבר המורה, תחושת המסוגלות שלו גוברת ואיתה גם תחושות הביטחון והערך העצמי.

היכרות עם עולם המתמטיקה

אחד המקצועות החשובים ביותר ללימוד, הוא מקצוע המתמטיקה והחשבון. שיעורי מתמטיקה ילוו את ילדכם במשך כל תקופת הלימודים בבית הספר ואף בלימודיו הגבוהים, לכן יצירה של בסיס מתמטי חזק היא חיונית ועשויה לתרום מאוד גם בהמשך הדרך. מה גם, שעל פי מחקרים שנערכו, ידע והבנה בחשבון ומתמטיקה הם אחד התכונות החשובות ביותר בהשתלבות בעולם התעסוקה המודרני ומומלץ לחזק יכולת זו מגיל קטן.

מה חשוב שיהיה בדפי עבודה לילדים?

בנייה ויצירה של דפי עבודה בחשבון – הכנה לכיתה א' צריכה להיעשות במחשבה על הצורך של הילדים ועל האופן הטוב ביותר בו יוכלו ללמוד תרגילים בחשבון תוך הנאה ורצון, לכן חשוב שהדפים יכללו:

  • צבעים – רושם ראשוני הוא קריטי והילדים שלנו שופטים בעזרת העיניים, אם החוברת תודפס בשחור לבן זה ישעמם את הילדים ולא ימשוך או יסקרן את הילד, הוא עשוי לא לרצות לגשת אליה או לא לרצות לבצע את התרגילים בכוחות עצמו.
  • משחקים – חשוב שהתרגילים לא יינתנו בצורת רשימת מכולת, עדיף כי תעשה מחשבה על אופן הצגת התרגילים וכי הן יופיעו בצורת משחק מהנה אך מלמד.
  • שפה קלילה ומהנה – שפת כתיבה נכונה של דפי העבודה היא משמעותית על מנת לגרום לילד ליהנות מהחוברת, אך גם ללמוד ולהעשיר את הידע תוך כדי.

דפי העבודה שלנו

אנו מתמחים בהוצאת ספרי ילדים ונוער לכן כאשר השקנו חוברת דפי עבודה להכנה לכיתה א', לקחנו בחשבון את כל הגורמים המייצרים חוברת מושלמת עבור הילדים. החוברות שלנו נוצרו במלאכת מחשבת שכל מטרתה לגרום לילד הנאה מביצוע התרגילים, אך גם להעשיר אותו בידע נחוץ להבנה של הבסיס המתמטי. בקטלוג האתר שלנו תוכלו למצוא אזור מיוחד המיועד לספרי הכנה לכיתה א' וספרי יסודות נוספים. בין היתר תוכלו להזמין: חוברת יסודות הקריאה, יסודות האנגלית וכמובן יסודות החשבון. לאחר המעבר לכיתה א' תוכלו להעמיק את הידע של ילדכם על ידי חוברות תרגול נוספות המתאימות לילדים הנמצאים בעיצומה של שנת הלימודים.

אגם – ספרים שאוהבים ילדים

כל דפי העבודה, ספרי ילדים וספרים נוספים למבוגרים ניתנים להזמנה דרך אתר האינטרנט שלנו, בהזמה באתר תוכלו ליהנות ממשלוח מהיר עד הבית ומשלוח ללא עלות בהזמנה מעל 150 ₪. בנוסף, תוכלו לבצע הזמנה טלפונית או ליצור קשר לשאלות נוספות דרך המספר: 03-7576523.