מגזין אגם

ספרים חדשים ינואר-פברואר 2020

אקר אקראר
30% הנחה

סיפור פרסי

68

מאת: פרי סני

המשך הסאגה המשפחתית של משפחת לוי מטהראן, גיבורי הספר תרנגול פרסי, וסיפור חייהם לאחר שעלו לארץ האבות. שנות השישים בישראל הן שנים קשות לאיברהים, לאחר שעזב בטהארן מעמד חברתי גבוה, בית מרווח ואת הנשים שאהב לתת בהן את עינו, ובא לגור בצריף דל בשכונת עולים בירושלים. גם אשתו מולוק מחפשת את דרכה ואת מקומה בארץ החדשה, ואינה מסוגלת לוותר על אהבתה הסודית להרצל שהחלה עוד בטהארן.
סיפורם הססגוני, החם ומלא התהפוכות של איברהים, מולוק ושלוש בנותיהם נרקם בהווי החיים בארץ ובאיראן, ומוביל אותם בין תאוות חושים, חטאים אסורים, התעלות האהבה ומכות הגורל.

30% הנחה

ברקודה לארוחת בוקר

68

מאת: עמליה ארגמן ברנע

במפגש מקרי בלב הקאריביים פוגשת אליענה, עיתונאית ישראלית וגרושתו של פוליטיקאי מפורסם, את גארי, רופא אמריקאי שנטש את חיי הבורגנות כדי לחיות על ספינה ולחצות אוקיינוסים. גארי מציע לה את הדרך שלא נבחרה, ואליענה, שבאה מקצה אחר של העולם ושל החיים, לא מחמיצה את מה שהחל כהרפתקה ונמשך במסע לגילוי עצמי, עד להיותה אישה אחרת…
"ברקודה לארוחת בוקר" מספר על אהבה גדולה החוצה יבשות וימים, ומוביל את הקורא לנופים אקזוטיים, לסצנות ארוטיות ולתשוקה מהפנטת, אך גם למהפכי החיים ונפתוליהם, לטעויות אנוש מרות ולהכרה כי "יש סיפורי אהבה שמגיעים אל סופם, אבל לא נגמרים."

30% הנחה

סוד החיות הקסומות 4 – יוצאים לדרך

61

מאת: מרגיט אאואר | איור: נינה דולק

הספר הרביעי בסדרת הנוער המצליחה "סוד החיות הקסומות", ובו זילאס נתפס במעשה מרושע.
אך למרבה ההפתעה במקום שיסולק מבית הספר, הוא מקבל תנין מדבר (עם ריח מאוד לא נעים מהפה.)
האם זה גמול או עונש?
והאם זה באמת רעיון טוב לקחת איתך תנין לנסיעה עם הכיתה?

30% הנחה

אמא ואבא רוצים לספר לכם משהו

48

מאת: בני דון-יחייא | איור: רונה מור

איך מספרים לילדים שההורים מתגרשים?
אף פעם לא קל לפרק משפחה – ותמיד טוב שיש במי ובמה להיעזר. הספר אמא ואבא רוצים לספר לכם משהו מתאר בדרך כנה, רגישה ומתובלת בהומור את ההתמודדות של ההורים שעומדים להתגרש עם הסוגיות המורכבות העולות בכל תהליך של פרידה: השאלות של הילדים על הגירושין, הדאגה שהילדים ירגישו אשמים, חששות הילדים מתגובות חבריהם, הכעס על ההורים ועוד…
המשפחה בסיפור מצליחה אט אט להתגבר על הקשיים, בעזרת שיתוף פעולה, רגישות, סבלנות והרבה הומור.
הספר נועד גם להורים וגם לילדים, ובעיקר לקריאה יחדיו. הוא כולל אחרית דבר מאת ד"ר עדנה כצנלסון, פסיכולוגית קלינית, חינוכית והתפתחותית המלווה שנים רבות משפחות בדרך הנפתלת של הפרידה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *