מאמרים

חוברות חשבון לכיתה א

זה לא סוד שמרבית האנשים לא אוהבים את מקצועות המתמטיקה וזה לא סוד שישנם תלמידים שיש להם נטייה חיובית למתמטיקה לעומת תלמידים אחרים שלא מצליחים להבין דבר במקצוע. לתופעה הזאת ישנם הסברים רבים, אך למרבה הפרדוקס, היסודות שלה נמצאים דווקא בשיטות הלימוד בהן נוקטת מערכת החינוך.
מקצוע החשבון הוא מקצוע שלמידתו כרוכה ברכישת ידע ומיומנויות גם יחד, וככזה מחייב אימון ותרגול תדיר ברמת קושי הולכת ומתגברת. דבר חשוב שיש לדעת ביחס לתופעה הזאת הוא, שהתפיסה שמתהווה אצל הילד ביחס למקצוע ובשנות הלימודים הראשונות שלו בבית הספר, יכולה להכריע את ההישגים שלו לאורך כל 12 שנות הלימוד שאותן יבלה על ספסל הלימודים.
כדי להתגבר על הפרדוקס הזה, אתם רוצים להעניק לילד שלכם ערוץ לימודי נוסף, חיצוני למערכת החינוך, ואת זה תוכלו לעשות באמצעות חוברות חשבון לכיתה א.

החשיבות של חוברת חשבון לכיתה א

כאמור, כיתה א' היא הכיתה בה אתם רוצים ליצור אצל הילד שלכם תפיסה של הצלחה בחשבון וביתר המקצועות בכלל. אם אתם מזהים אצל הילד קושי מסוים בחשבון, חשוב מאוד שתתנו לו את הכלים להתמודד עם הקושי ולצלוח אותו בשלום.
חוברת עבודה בחשבון לכיתה א יכולה לסייע לכם בכך, הן לאור היקפי התרגול והאימון שהיא מספקת לילד והן לאור ערוץ הלימודי העצמאי שהיא פותחת בפניו, ללא תלות בכיתה כולה או באווירת הלימוד בבית הספר. ליכולתו של הילד לשבת בזמנו הפרטי ובחדרו הפרטי בכדי לתרגל את מיומנויות החשבון שלו באמצעות חוברת חשבון לכיתה א, היא יכולת שיכולה להכריע את ציון הבגרות שלו במתמטיקה וזאת סיבה מספיק טובה לצייד אותו לא רק בחוברת אחת, אלא בכמה וכמה חוברות חשבון לכיתה א.

חוברות העבודה מסדרת "חכמים ביום" מאת ראובת ניצן הן החוברות המצליחות בישראל.
קיים מגוון של חוברות עבודה בחשבון לכיתה א, החל מהכרת המספרים, דרך הכרת לוח הכפל וכלה בפתרון תרגילים בהתאמה לכיתה א'.

חוברות העבודה המתאימות להכנה לכיתה א' הן החוברות של סדרת "יסודות". 

למידע נוסף, צפייה בעמודי דוגמא ורכישה היכנסו לעמוד חוברות עבודה באתר אגם.
לכל חוברות העבודה לחץ כאן. לרכישה מרוכזת וביצוע הזמנות טלפוניות 03-7576523