מאמרים

חוברות עבודה לחופש לעולים לכיתה ג

דפי עבודה באנגלית לכיתה ד

חוברות עבודה לחופש לעולים לכיתה ג

המעבר בין כיתה ב' לכיתה ג' מהווה גם קפיצת מדרגה ברמת החומר הנלמד בכיתה, לכך זוהי הזדמנות נהדרת לתרגול החומר אשר הועבר בשנה החולפת ולהעמיק את הידע עם חשיפה הדרגתית לחומר החדש. בעזרת סדרת חוברות הלימוד מסדרת "חכמים ביום", ילדכם יוכל גם לתרגל וגם ליהנות מחוויית למידה אחרת. רוצים לדעת עוד? הפרטים המלאים במאמר הבא.

תקופת מעבר

במעבר בין כיתות ב' ל-ג' מורגשת קפיצת מדרגה משמעותית ברמת החומר המועבר בכיתה, שיעורי החשבון מתחילים להסתבך, שיעורי לימוד העברית הבסיסית נגמרים ומתחילים ללמוד דקדוק וקריאה ברמה גבוהה ואם כל זה לא מספיק אז מתחילים גם לימודי האנגלית המאיימים. אכן, זו שנה שמוטלת על כתפי הילדים אחריות לימודית גדולה, אך אתם בהחלט יכולים לסייע להם עם הכנה מקדימה מתאימה, שמירה על רצף לימודי הכרחי וחשיפה לידע חדש בצורה הדרגתית.

הזדמנות שאסור לפספס

החופש בין כיתות ב' ו-ג' הוא הזדמנות לחזק את בסיסי הידע של ילדכם, ואסור לכם לפספס אותה. כדי שלא תתפסו לא מוכנים הכנו עבורכם ועבור ילדיכם סדרות של חוברות לימוד ועבודה של כל נושאי הליבה החשובים ביותר:

  • סדרת חוברות האנגלית סדרה של עשר חוברות המחולקות לדרגות קושי שונות ומהוות קורס שלם המביא לבסוף לשליטה מלאה בשפה האנגלית. המעבר לכיתה ג' הוא הזדמנות נהדרת להתחיל לצבור בסיס וידע באנגלית, כך ילדכם יגיע מוכן לשיעורים הראשונים ויצבור ביטחון לקראת ההמשך.
  • סדרת החשבון והמתמטיקה סדרת המתמטיקה מיועדת לתרגול מהנה של תרגילים בדרך שילדים אוהבים. מטרתה לתרגל את הידע הקיים, להעמיק אותו וגם להכין לשנת הלימודים הבאה. תרגול וצבירה של בסיס מתמטי איתן הוא קריטי על מנת לרכוש יכולות מתמטיות מתקדמות בהמשך.
  • סדרת הכישורים בעברית עברית היא שפת האם שלנו, אך עבור ילדינו תרגול של יכולות העברית השונות הוא קריטי על מנת לפתח כישורי שפה משוכללים. הסדרה מתמקדת ביכולות הכתיבה, ההבעה והקריאה ותתרום לשליטה של ילדכם ברזי השפה העברית.

מה מיוחד בחוברות שלנו?

אנו יודעים כי אם החוברת לא תמשוך את הילד ותגרום לו לסקרנות טבעית, הסיכוי שירצה לסיים אותה הוא נמוך. לכן אנחנו משקיעים מחשבה רבה בחיבור החוברות, בעיצובם ובדיוק החומר הנלמד עצמו, הכל על מנת להביא את הטוב ביותר לילדי ישראל.
החוברות צבעוניות, מלאות שירים ומשחקים. ילד שכבר יודע לקרוא יכול לעבוד בחוברות לגמריי לבד ללא עזרת מבוגר או חומר עזר.
החוברות לא רק מתרגלות את החומר הנלמד אלא ממש מלמדות אותו! אפשר להתחיל חומר חדש שטרם נלמד בכיתה או לעבוד איתם אנשים שבחורים לחנך את ילדם בבית. 

קנייה מקוונת

את חוברות הלימוד שלנו תוכלו להשיג ברשתות הספרים ובחנויות נבחרות, אך כיום, אין צורך לצאת מהבית על מנת לרכוש חוברת לימוד לילד, באתר האינטרנט שלנו תוכלו להזמין כל אחת מהחוברות במשלוח מהיר ישירות לבית שלכם ואפילו תיהנו ממשלוח חינם בהזמנה מעל 150 ₪ וממבצעים והטבות נוספים השמורים רק לרוכשים דרך האתר.

צוות העובדים של "אגם" משקיע ימים כלילות על מנת להביא לילדי ישראל את התוכן הלימודי הטוב ביותר. אנו גאים על הזכות להעשיר את הידע של הילדים שלכם ולתרום להצלחתם במקצועות השונים ולאחר מכן גם בחיים עצמם. אנו מזמינים אתכם להצטרף לקהל הלקוחות המרוצים שלנו וליהנות ממגוון התכנים המעולים שלנו.

בהצלחה!