מאמרים

חוברת חשבון לכיתה ב

חוברות עבודה בחשבון מומלצות לכיתה ב

בין אם אתם מעוניינים לתרגל חשבון עם הילדים או להכין אותם לכיתה ב', חוברות חשבון עשויות להיות פתרון נפלא למשפחה שלכם.

חוברת חשבון לכיתה ב מכסה את הנושאים שהילדים ילמדו ומסייעת להם להבין טכניקות חדשות ולתרגל בצורה מהנה וצבעונית את החומר. אפשר לתרגל בחופש הגדול או בחופשים של החגים ולוודא שילדכם שולט בחומר – ובמידה שלא, תוכלו להבין בדיוק במה הוא מתקשה ולסייע לו להתגבר על הקושי ולהמשיך להתקדם בקצב של הכיתה (ואף לעקוף אותה).

 

כישורי חשבון – למסיימי כיתה ב'

39

מאת: רְאוּבַת נִצָן

בחוברת זו הילדים ממשיכים את פעולות החיבור והחיסור שהכירו בשנה הקודמת, פותרים תרגילים בשורה ובטור, מבססים את שבירת העשרת וההמרה ומרחיבים כל זאת למספרים שעד 100. לאחר מכן הם ממשיכים למספרים שעד 1000, לומדים את השמות והמבנה של המספרים הגדולים ומתרגלים רצף, ספירה ומיקום הספרה במספר.
הילדים מתוודעים לראשונה לנושא חקר הנתונים, ולומדים להציג נתונים בדיאגרמות צבעוניות. הם קוראים ומשווים את הכתוב בדיאגרמות שונות, יוצרים בעצמם את העמודות ומפיקים מהן מסקנות מעניינות.
המשך החוברת מוקדש לכפל ולחילוק. הילדים לומדים את משמעות הפעולות, ובונים את לוח הכפל בעצמם. בהקשר ההפוך הם לומדים ומתרגלים את החילוק, וכיצד אפשר לגייס את לוח הכפל לשני הכיוונים.
בחוברת משובצים משחקים וחידונים רבים. בסיום החוברת מופיעים הפתרונות המלאים לכל התרגילים שבתוכה.

חוברות החשבון של אגם בנויות בצורה נפלאה, אשר מעלה את דרגת הקושי בהדרגה, תוך תרגול חוזר ונשנה של כל החומר בחשבון שלומדים בכיתה ב'. אתם יכולים להיעזר בחוברות לשיעורים פרטיים בחשבון (במידה שהילד מעט מתקשה בנושא) או כתרגול של אחר הצהריים.

חשוב לזכור: לא מומלץ להכריח את הילדים לפתור תרגלים, מפני שהדבר עשוי לגרום להם לקונוטציה שלילית ולרגשות שליליים המתקשרים לחוברת. מומלץ לנצל את הזמן ולשבת עם הילדים, לפתור אתם תרגילים, לשבח ולהשקיע זמן, כדי שהם יתגאו ויצפו לפתור ולסיים את החוברת מרצונם.

חוברת עבודה בחשבון לכיתה ב יכולה לסייע בקושי לתרגל בבית ואף לתרום לאהבת המקצוע – אם הילד מקבל עידוד נכון, הוא עשוי ליהנות מהחוברת ולהתחיל לאהוב יותר חשבון. החוברות כתובות בכתב גדול ונוח, מנוקדות ומשלבות ציורים חביבים, אשר מסייעים בפתירת השאלות והתרגילים.

בנוסף, תוכלו למצוא באתר שלל חוברות עבודה אחרות, כגון חוברות אנגלית, עברית, הכנה לכיתה א' ועוד. בחרו את הנושאים שאתם מעוניינים לתרגל עם ילדכם והכינו אותו לקראת שנת הלימודים. אם יש נושא מסוים שילדכם מתקשה בו, בחרו את החוברת המתאימה ותרגלו יחד בהרבה הנאה.
לכל החוברות>>

אם אתם מעוניינים לרכוש חוברות עבודה איכותיות לילדים שלכם, הזמינו עוד היום את החוברת המועדפת עליכם באתר שלנו.
אם אתם זקוקים לעזרה בבחירת החוברת המתאימה ביותר לילדכם, צרו אתנו קשר עוד היום במספר הטלפון 03-7576523 או השאירו הודעה באתר. אחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותכם.