קטגוריות נוספות

לימוד קריאה לילדי גן חובה

ראשית קריאה ספרים מומלצים אגם

ארנב הקטיפה

המחיר המקורי היה: ₪94.המחיר הנוכחי הוא: ₪76.

חוט"ם כלב (כמעט) מושלם

המחיר המקורי היה: ₪86.המחיר הנוכחי הוא: ₪69.

שוקו וביסקוויט 1 – סוכנים חשאיים

המחיר המקורי היה: ₪86.המחיר הנוכחי הוא: ₪69.

סיפורי חיות מסביב לעולם

המחיר המקורי היה: ₪98.המחיר הנוכחי הוא: ₪79.

לינדברג

המחיר המקורי היה: ₪98.המחיר הנוכחי הוא: ₪79.

הילד שגידל דרקונים

המחיר המקורי היה: ₪86.המחיר הנוכחי הוא: ₪69.

לימוד קריאה לילדי גן חובה

האם אפשר ללמוד קריאה עוד בגיל גן חובה? התשובה היא כן. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של ספרים המיועדים ללימוד יסודות הקריאה לילדים בגילאי גן חובה. ספרים בדרגות קושי עולות, עם איורים ותוכן מקוריים ובמחירים משתלמים במיוחד.

פיתוח הרגלי קריאה

הקריאה היא אחד מכישורי השפה הנדרשים ביותר, רכישת היכולת לקרוא פותחת צוהר לעולם תוכן מעשיר, עצום וחסר גבולות. בישראל, לימוד הקריאה מתחיל באופן רשמי בכיתה א', אך בהחלט ניתן להתחיל ולתרגל קריאה עוד מגילאי גן החובה. הדבר יאפשר לילדכם לרכוש בסיס ידע, להבין את החומר הנלמד בכיתה בצורה מעמיקה יותר ולהצליח את התרגול בכיתה בצורה טובה יותר. מלבד רכישת היכולת לקרוא, הקניית הרגלי קריאה מגיל צעיר היא מבורכת ותורמת להתפתחות קוגניטיבית ויכולת לפתח מחשבות מתקדמות.

איך עושים את זה?

לימוד הקריאה מגיל כה צעיר יצריך מכם סבלנות ושיתוף פעולה מצד הילד. יש למצוא את נוסחת העבודה הנכונה ולהביא לכך שמלאכת הלימוד תדמה יותר לזמן משחק והנאה ופחות לזמן שיעור חובה. על מנת לעשות זאת בצורה טובה ויעילה, יש להתחיל מהבסיס עם ספרים ייעודיים ללימוד אותיות, להמשיך בקריאת ספרי מילים ורק לבסוף לגשת לקריאה של ספרי ילדים בעלי רמה נגישה ושפה מותאמת. בנוסף, חשוב לזכור כי אלמנט התרגול הוא קריטי ולכן יש ליצור שיתוף פעולה מצד הילד ורצון אמיתי לקריאה.

אגם הוצאת ספרים

אנחנו מלקטים את הספרים שלנו בצורה דקדקנית, תוך בחירת יוצרים מעולים, תוכן מקורי וטוב וחדשנות פורצת דרך. באתר תוכלו למצוא ספרים ללימוד אותיות, ספרי מילים וספרי ילדים ייעודיים לתרגול קריאה. כל הספרים זמינים עבורכם לרכישה מקוונת, נוחה, מהירה ויעילה. אנו מאחלים לכם קנייה מהנה ומזכירים כי בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע בפתרון כל שאלה שעלולה לצוץ. ליצירת קשר – חייגו: 03-7576523