מגזין אגם

למה לבחור בחוברות העבודה "חכמים ביום"?

"החוברות מקצועיות, מגוונות, משמחות, צבעוניות וידידותיות. מהוות הטרמה מצויינת לקראת רכישת הקריאה והכתיבה, ויכולות להוות את כל ההבדל בין ילד מתקשה בלימודים - לילד מוביל בכיתה!" לילך ק. - מורה ומחנכת, מודיעין

הצטרפו לעשרות אלפי הילדים שכבר למדו עם "חכמים ביום". חוברות עבודה ייחודיות המכילות לימוד, תרגול ומשחק.

חופשת פסח הקרובה תכלול המון משחקים, אטרקציות ובילויים. אבל זה גם זמן טוב להשלמת פערים וחיזוק הילדים בחומר הלימוד.

חוברות עבודה לקיץ מציעות דרך מהנה. חווית לימוד שונה ממה שהילדים רגילים: חוויה צבעונית יותר, משחקית יותר, עצמאית יותר ולבסוף גם כזו שמביאה ילדים למספר רב של הצלחות קטנות ובונה את ביטחונם האישי ואת המוטיבציה להמשיך ללמוד.

לימוד איכותי ויסודי

כל פרק בחוברות "חכמים ביום" מתחיל בלימוד איכותי ויסודי של הנושא המרכזי, זאת בהתאם לתכני משרד החינוך. החוברות כוללות את כל החומר החיוני הנלמד בכיתה באותה שנה.
רוב החוברות בשוק מדלגות על שלב הלימוד, ומציגות רק תרגול. באופן זה, שום ידע חדש לא מועבר אל הילד, ובאותם מקומות שהוא התקשה קודם – הוא יתקשה גם עכשיו.

עבודה עצמאית של הילדים

חוברת העבודה היא הזדמנות נפלאה להעצים את הילד גם מבחינת היכולת לשבת ולעבוד בעצמו, הן תורמות לפיתוח תחושת הבטחון והעצמאות שלו. לכן, בחוברות "חכמים ביום" הקפדנו על כך שכל החומר הנדרש להבנה של המשימות, לתרגול ולמשחק - יהיה מול הילדים! (כן, אפילו באנגלית).

חוויה של צבע, משחק והנאה

חוברות "חכמים ביום" הן צבעוניות, עשירות ומלאות קסם ושמחה. העיצוב הצבעוני והמוקפד מושך בעדינות את העין, ושפע השירים, החידות והמשחקים משמח את הלב. הילדים ששים לעבוד עם החוברות, וגם "סרבני הלימוד" הגדולים ביותר מוצאים את עצמם שקועים בהן ונהנים מהלמידה.

והכל באהבה

חוברות '"חכמים ביום"' מושכות בקסמן את הילדים, ולא בכדי. העבודה עליהן נמשכה זמן רב, והיא מסתמכת על תרומתם והעדפותיהם של ילדים רבים שליוו את העשייה לכל אורכה. ביחד עם הכוונתם של מורים ומומחים להתפתחות הילד, ומתוך הקשבה ולמידה תמידית, התגבשו התכנים ואופן הגשתם. כך, מכל אחת מהחוברות ניכרת האהבה הגדולה, הקשובה והעוטפת לקהל היעד האמיתי והיחידי שלנו – הילדים.

חוברות העבודה מתאימות לילדים מגיל 3 ועד למסיימי יסודי.
הן מחולקות לכיתות ורמות ועוסקות בנושאים עברית אנגלית וחשבון.
כמו כן קיימת גם סדרה לקטנטנים העוסקת בצבעים, חושים, מספרים, צורות, אותיות והחזקת עפרון, וסדרת חוברות המתאימה להכנה לכתה א'.

 

סדרת קטנטנים

הסדרה כוללת 3 חוברות להקניית מיומנויות בסיסיות, ידע מוקדם והכנה ללימוד אותיות.
בחוברות ילמדו הילדים על צבעים, חושים, מספרים, צורות ואותיות. הקטנטנים ילמדו להחזיק עיפרון ויתרגלו פעולות כתיבה ראשוניות.

יסודות - ההכנה המושלמת לכיתה א'

הכנה לכיתה א' - הילד עולה לכיתה א' בשנה הבאה? קודם כל, מזל טוב! כניסה לבית הספר היא מאורע מרגש במיוחד. הורים רבים רוצים להכין את הילדים לקראת כיתה א', ליצור להם בסיס בריא של ידע ולהפוך את הכניסה לבית הספר למעבר חלק ככל הניתן. סדרת 'יסודות' היא הערכה המושלמת להכנה לבית הספר, ולליווי בשנת הלימודים הראשונה.

לקריאה נוספת על הכנה לכיתה א'

כישורים - שנה שלמה של חומר לימוד דרך משחקים, שירים והפתעות

סדרת 'כישורים' של 'חכמים ביום' כוללת חוברות עבודה בעברית ובחשבון לתלמידי בית ספר יסודי. הסדרה מציגה לילדים בכיתות א' עד ד' חומר לימוד של שנה שלמה - בהגשה ממוקדת, מעודכנת, עשירה ומהנה. חוברות עשירות אלו יכולות לסייע לילד לצמצם פערים, לפתח אמון ביכולותיו, ואף לקדם אותו לקראת מצויינות בשנה הבאה.

כישורי אנגלית – ערכה מלאה לרכישת השפה

'חכמים ביום' כוללת גם מערך של עשר חוברות המהוות קורס שלם ומקיף לשליטה בשפה האנגלית. מדובר בערכה מקיפה, מקצועית ויסודית המתחילה מלימוד האותיות והתנועות, ממשיכה באופן קריאתן וצירופן למילים ולמשפטים, עוברת דרך העשרת אוצר המילים וחותמת בסיפורים מלאים ומרתקים. כל זאת ללא צורך בחומרי עזר, מילונים או סיוע חיצוני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *