מאמרים

מכירת ספרים באינטרנט

הזמנות ספרים באינטרנט

הזמנות ספרים באינטרנט הפכו מזמן לטרנד עולמי ובשנים האחרונות הוא תפס גם בישראל. מה הסיבה לכך? למה כולם בוחרים להזמין ספרים באינטרנט? הפחד של הישראלים מפני רכישת ספרים באינטרנט הולך ונעלם ולמעשה כבר כמעט והתפוגג מן העולם – כשם שכיום איננו מבינים כיצד הצלחנו להסתדר בלי סמארטפון, כך בעתיד הקרוב לא נאמין שהייתה תקופה שאנשים נרתעו לעשות הזמנת ספרים באינטרנט.

מספר מחקרים מהתקופה האחרונה, הראו על עלייה חדה של מכירת ספרים באינטרנט בתקופת משבר הקורונה. למרות שקניות אונליין הפכו לדבר שגרתי ולא מעט אנשים כבר מזמינים ספרים, היו לא מעט ישראלים שמעולם לא חשבו על ספרים למכירה באינטרנט, אך בתקופה קשה זו לא נשארה להם ברירה. ובמה זה מתבטא?

הפחד לצאת החוצה וסגירת רוב החנויות הפיזיות – גרם לכך שכולם פנו לקניות אונליין וגם לאחר פתיחת החנויות אנשים הבינו את היתרונות הגדולים של קניות ספרים אונליין.

לצפיה בספרים לחצו כאן

מה היתרונות של קניית ספרים באינטרנט?

  • השוואת מחירים – לקנות ספר באינטרנט חוסכת לנו כסף, שכן במרבית המקרים המחירים באתר נמוכים יותר ביחס למחיר בסניפים הפיזיים. בקניות אונליין כל המחירים נמצאים מולך, כאשר מבצעים קניית ספרים ברשת, ניתן להשוות את מחירי הספרים בין האתרים השונים וכך לקבל את המחיר הטוב ביותר עבור הספר, דבר שעשוי לחסוך כסף רב.
  • מבצעים – חנות אונליין מאפשרת לקנות ספרים בזול באינטרנט באמצעות מועדוני לקוחות, בהם יש פעמים רבות מבצעים והנחות שאינם קיימים בחנויות הרגילות.
  • משקל הספרים – קניית ספרים און ליין, תאפשר לכם לקבל את הספרים עד פתח ביתכם ולא תיאלץ אתכם להיסחב עם עשרות ספרים בימי הקיץ הלוהטים.
  • ביקורת ספרים – בזמן קניית ספרים אונליין, יש לכם אפשרות מהירה לקבל מידע מקיף אודות הספר, לראות עמודים פנימיים מתוכו, לראות כמה עמודים הוא מכיל ולקרוא ביקורות על הספר. אינפורמציה זו תסייע לכם לקבל החלטה נכונה ולא לקנות ספר שאינו מתאים עבורכם.
  • משלוח – חנות ספרים אונליין, מאפשרת את הגעת הספרים עד פתח הבית ואין צורך להתרוצץ בחוץ בימי גשם או חמסין. שירותי השליחים מהירים מאוד ובמרבית האתרים הספרים מגיעים בין יום אחד לשלושה ימי עסקים. פעמים רבות המשלוח הינו בחינם או במחיר נמוך מאוד.
  • זמן – החיים עמוסים, לא תמיד יש מספיק זמן לצאת למסע קניות וגם לא את הסבלנות לשוטט שעות בין חנויות. החנות הווירטואלית פתוחה 24 שעות ביממה וניתן להזמין ספרים אונליין, בכל שעה שרוצים, אתם בוחרים את השעה הנוחה והמתאימה לכם ביותר.
  • מקום – כיום, כאשר לכל אחד יש סמארטפון – ניתן לקנות ספרים אונליין, בכל מקום שאתם נמצאים: בהמתנה לתור אצל הרופא או לקוסמטיקאית, ברכבת, באוטובוס, בהפסקה מהלימודים או מהעבודה. כל העולם בכף ידך. אין צורך לנסוע לחנות מה שבא לידי ביטוי בחיסכון של זמן יקר.
  • מבחר – מבחר הספרים בחנות הוא מוגבל בשל המקום שהם תופסים על המדף ולכן לא ניתן להראות את כל המבחר העצום והשפע הקיים וכך אתם עלולים לפספס ספרים מעולים אשר יצאו מהאופנה או שאינם במלאי כרגע. המבחר של ספרים להזמנה באינטרנט, הוא אינסופי, ניתן לחפש אלפי ספרים בקלות ולמצוא במהירות את הספר שבו אתם מעוניינים.

ב'אגם הוצאה לאור' תוכלו למצוא קטגוריות רבות של ספרים – ספרי פעוטות, ספרי ילדים, ספרי ראשית קריאה, ספרי נוער, ספרי עיון ופנאי וחוברות עבודה מדהימות! אנו מביאים לקהל הקוראים הישראלי את הספרים הטובים בעולם. אנחנו משקיעים מחשבה עמוקה ויצירה רבה מאחורי הוצאתו לאור של כל ספר וספר.

מוזמנים לדלג בין הקטגוריות באתר ולמצוא לכם את הספרים שאתם רוצים! אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על ספרים לרכישה באינטרנט, לקבל המלצות לספרים חדשים או להצטרף למועדון הלקוחות שלנו אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 03-7576523 או צרו קשר כאן.