מאמרים

ספרים להמלצה – המלצות ספרים מסודרות לפי שם, גלול מטה!

ספרים מומלצים לנוער אגם ספרים טובים לקריאה לנוער

המלצות על ספרים – הספרים שיעבירו לכם את הקיץ

הקיץ מגיע ואיתו חופשת הקיץ המשפחתית ומלא זמן פנוי. לכבוד כך, איגדנו עבורכם המלצות קריאה של מיטב הספרים הניתנים לרכישה ב-"אגם", לילדים ופעוטות, לנוער וכמובן גם המלצות למבוגרים. כל הספרים שאתם חייבים לקרוא בקיץ הזה, במאמר הבא!

המלצות ספרים – ילדים ופעוטות

ספרי ילדים ותינוקות הם ספרים ייחודיים ואנו חושבים שגם מבוגרים עשויים למצוא בהם עניין:

  • סדרת "קוקו, מי זה שם?" – מי לא מכיר את המשחק "קוקו", בו המבוגר מסתיר את פניו בשתי ידיו – ופתאום "נעלם"? הפעוטות משתתקים בהפתעה, המתח עומד באוויר, ואז המבוגר מגלה את פניו מחדש, לקול צחוקם של הילדים!
    סדרת "קוקו, מי זה שם?" מונה ארבעה ספרים: חיות המים, חיות החווה, חיות הבית וחיות הג'ונגל.
    בכל ספר ישחקו הילדים עם חיות חדשות וילמדו עליהן פרטים מעניינים. מתאים החל מגילאי חצי שנה!
  • אמא שלי ואני  / אבא שלי ואני – ההמלצה השנייה היא על סדרת ספרים מקסימה המתמקדת כל פעם במבט שונה על חייהם של חיות קטנטנות לצד הוריהם. הספרים מחנכים להורות שוויונית תוך שימוש בחריזה קלילה ומהנה.
אי אפשר בלי להזכיר את החוברות שלנו - חוברות "חכמים ביום" - 27 חוברות עבודה למגוון רחב של גילאים, מגיל 3 ועד כיתה ו'. 

 

ספרים להמלצה – ספרי נוער

קנייה של ספר נוער מוצלח הוא אתגר לא קטן כאשר התחרות אל מול המסכים השונים היא קשה, בכל זאת תרשו לנו להציע שתי אופציות מוצלחות במיוחד:

  • הטריוויה של הרמן – איתי הרמן הלוא הוא "הצ'ייסר" – המלך הבלתי מעורער של חידוני הטריוויה בישראל, הוציא ספר טריוויה הכולל מעל ל-1,000 שאלות בנושאים שונים. שאלות הטריוויה מתאימות לכל המשפחה והן תדאגנה לכם לבילוי בלתי נשכח. זה לא ספר קלאסי והוא גם לא רק לנוער אבל הוא לגמרי יכול לתפוס את הנוער של היום. 
  • סדרת לכל הבנים שאהבתי פעם – סדרה של שלושה ספרים שזכתה להצלחה בינלאומית גדולה המלווה את לארה ג’ין בפיתולים האחרונים של ההתבגרות. הלב הרחב שלה, יחד עם הכֵּנוּת הכובשת שלא מתביישת להסתכל לקשיים בעיניים, מבטיחים שהקוראים יתאהבו בה בכל ספר מחדש.

המלצה ספרים – ספרי עיון ופנאי למבוגרים

ועכשיו להמלצת הספרים לה חיכיתם, ספרי עיון למבוגרים:

  • ארבע ההסכמות + ההסכמה החמישית - בספר ארבע ההסכמות מסביר רואיס את מקור האמונות המגבילות אותנו, הגוזלות מאתנו את השמחה ויוצרות סבל מיותר. ארבע ההסכמות, המושתתות על החוכמה הטולטקית העתיקה, מעניקות צופן רב עוצמה של התנהגות, צופן שבכוחו לעזור לנו להפוך את חיינו לחוויה של חופש, אושר אמיתי ואהבה. בספר החדש ההסכמה החמישית (המשך לרב המכר ארבע ההסכמות), חובר דון מיגל רואיס לבנו, דון חוזה רואיס, ויחד הם מציעים לנו נקודת מבט רעננה על ארבע ההסכמות, וכן הסכמה חדשה ורבת עוצמה, אשר תסייע לנו להפוך את חיינו לגן עדן אישי משלנו. 
  • איפה הילד? מדריך הישרדות להורים למתבגרים – מאת: יהודה לימן – הספר מתמקד במסע ההורות שעוברים הורים לילדים מתבגרים. בעזרת יכולות כתיבה משופשפות וחדות מצליח לימן לספק סט כלים שימושיים להורים ומטפלים על מנת להעמיק את הקשר עם המתבגרים, לצאת ממשברים ביחסים וכיצד להביא את הילד לקראת הגשמת מלוא הפוטנציאל הגלום בו.

המלצה – ספר ברכישה מקוונת

את כל הספרים ניתן לרכוש בחנויות הספרים ובחנויות נבחרות, אך כיום, לא חובה לצאת מהבית על מנת לרכוש ספרי ילדים, נוער או עיון. כל ספרי הוצאת "אגם" זמינים לרכישה באתר האינטרנט שלנו וניתנים לשילוח מהיר ללא עלות בקנייה מעל 150 ₪. בנוסף בקנייה באתר תיהנו מהטבות נוספות ומבצעים אקסקלוסיביים רק לרוכשים דרך האתר.

אגם – הוצאת ספרים אחרת

אגם הוצאת ספרים היא הוצאת ספרים המתמחה בהוצאת ספרי ילדים ונוער, אך באתרנו תמצאו עוד מגוון רחב ביותר של ספרי עיון, פנאי ועוד. אתם מוזמנים להצטרף לקהל הלקוחות שלנו דרך אתר האינטרנט או ליצור קשר לבירור פרטים נוספים בעזרת מספר הטלפון: 03-7576523.