מאמרים

ספרים לקריאה לילדים – ספר מומלץ עם סיפור חינוכי מקסים

אגם הוצאה לאור ספרים מעולים ספרים מומלצים ספרי ילדים

ספרים לילדים – איך תגרמו  לילד שלכם להתחיל לקרוא

כמבוגרים אנו מבינים את חשיבותם של ספרים בעולם התרבות של החברה הישראלית ובחייו של כל אזרח במדינה, אך ילדנו טרם מבינים את גודל המעמד כאשר הם פותחים ספר לילדים לקריאה עליו עמלו סופר, עורך ומוציא לאור במשך חודשים ארוכים ולעיתים אך במשך שנים. תפקידנו כהורים הוא לגרום להם לכבד את המילה הכתובה ואת העוסקים במלאכה, לעודד אותם לרצות לקרוא ולהעשיר את הידע וכמובן לספק להם מקורות של ספרי קריאה לילדים מהם יפיקו הנאה מרובה.

ספרים לקריאה לילדים – להתחיל מגיל צעיר

קריאה היא אחת הפעולות התורמות ביותר להתפתחות החשיבה העצמית של הילד, התפתחות החשיבה היצירתית, והתפתחות של יכולות כמו הבנת הנקרא, ביטוי והבעה בכתב. לכן מומלץ להתחיל לרכוש ספרים לילדים לקריאה עוד מגיל קטן. ילד אשר יפתח הרגל של קריאת ספרים מגיל קטן יפתח יכולות שפה מתקדמות וסביר להניח שיידבק בהרגל זה עד לגיל הבגרות ואולי אפילו עד לסוף חייו. הספרים מסייעים להעשיר את עולם התוכן של הילד, לפתח את עולם הדמיון ומעל הכל תורמים לפיתוח של תחביב מהנה ומועיל.

איזה ספרים מושכים ילדים?

סיפורים לקריאה לילדים צריכים להיות מותאמים לגיל הילד על מנת שימשכו אותו ויגרמו לו לקרוא בהנאה וברצון מלא. סיפור לקריאה לילדים קטנים מגיל 6 ומעלה צריך להיות כתוב בשפה קלה במיוחד אשר תואמת את רמת הקריאה של הילד, רצוי שהספר יכלול ציורים וצבעים רבים על מנת לעורר סקרנות בקרב הילד. לעומת זאת, סיפורים לילדים לקריאה המיועדים לילדים מעט בוגרים יותר (ראשית קריאה), צריכים להיכתב בשפה גבוה יותר, בגובה העיניים וחשוב שלא ייכתבו בשפה המזלזלת ברמת האינטליגנציה של הילד. ילדים בגיל הזה הם סקרנים ואינם מעוניינים לקרוא ספרים ברמה נמוכה שאינם יימשכו אותם.

ספרי הילדים שלנו

אנו בהוצאת הספרים "אגם" מתמחים בהוצאה לאור של ספרי ילדים, נוער, מבוגרים וחוברות עבודה לילדים. אנו מציעים לכם לרכוש ממגוון ספרי הילדים האיכותיים שלנו אשר נכתבו על ידי מיטב סופרי הילדים בארץ ובעולם. הספרים עוסקים בתחומי החיים השונים והם מקנים לילד חווית קריאה ייחודית ומהנה. בין היתר תוכלו למצוא ספרים העוסקים במשפחה, בהגדרת העצמי, בנושאי סביבה ושינויי אקלים, ספרי חיות וים ועוד נושאים רבים הניתנים לבחירה על ידי ילדיכם.

לא רק ספרי ילדים

מגוון הספרים שלנו לא כולל רק ספרי ילדים ובקטלוג האתר תוכלו לרכוש גם ספרי נוער, חוברות עבודה לילדים המקנות להם בסיס יציב במקצועות הליבה השונים וכמובן ספרי מבוגרים, כי גם לכם מגיע ליהנות מכתיבה איכותית. כל הספרים והמוצרים שלנו זמינים לרכישה מקוונת ולמשלוח עד הבית. כעת, תוכלו ליהנות גם ממשלוח ללא עלות ברכישה מעל 150 ₪ ומעוד מגוון הטבות ומבצעים השמורים רק למזמינים דרך האתר.

אגם ספרים

אנו עושים הכל על מנת להביא את הספרים הטובים והמבוקשים ביותר בעולם. אנחנו עובדים מסביב לשעון על מנת לאתר אותם ולהתאים אותם לציבור הישראלי. במרוצת השנים הבאנו ספרים לאלפי ילדים והורים מרוצים ואנו מזמינים גם אתכם להצטרף לקהל הלקוחות הנאמנים שלנו. לפרטים נוספים חייגו: 03-7576523.