מאמרים

ספרים מומלצים לילדים ונוער

ספרי ילדים ונוער מומלצים

כשאתם מחפשים ספרי ילדים ונוער מומלצים, חשוב שתבינו מה המטרה שלשמה אתם קונים את הספר. אם אתם מעוניינים להניח בידיו של ילדכם ספר שיסייע לו לפתח יכולות חשיבה, יצירה ודמיון, אתם צריכים לחפש ספרים מומלצים לילדים ונוער על בסיס עקרונות פדגוגיים שמתאימים את הספר ואת תוכנו לכל שכבת גיל וכל כיתת לימוד. מאידך, אתם יכולים לחפש גם ספרים מומלצים לנוער, או נכון יותר לומר ספרים טובים לנוער, שפשוט יעניקו לילדכם חוויה נעימה ומהנה של קריאה, ואולי יאפשרו לו לפתח אהבה לקריאה, דבר שיסייע לו בהמשך דרכו הלימודית ובהמשך חייו בכלל. למעשה, בחיפוש ספרים שמתאימים לילדכם, חשוב שתשלבו בין שני סוגי הספרים הללו.

30% הנחה

החרקנים

69
30% הנחה

מה שלא יהיה

52

לא כל ספר חייב להיות לימודי

ככלל, החיים מורכבים יותר מניסיון מתמיד לחתירה למטרה בכל מחיר. הילד שלכם צריך לרכוש יכולות חדשות, הוא צריך להתמודד עם אתגרים אינטלקטואליים הולכים וגוברים והוא צריך לפתח יכולות שכליות לכל אורך תהליך ההתבגרות שלו. מצד שני, היכולת של ילדכם להשיג את כל אלה תלויה מאוד בהנאה שהוא מפיק מהתהליך הלימודי. על כן, בחיפוש ספרים מומלצים לילדים ונוער תנו לילד כמה שיותר חופש בבחירת הספר ובחירת הנושא, ואם אתם ממש רוצים להיות מעורבים בתהליך, העמידו בפניו סדרה של ספרים מומלצים לנוער ותנו לבחור מתוכם את הספר האהוב עליו ביותר. חשוב מאוד שהילד ייגש למשימת הקריאה ממקום של הנאה ובחירה חופשית ולא ממקום של כפייה או הצורך הבלתי פוסק בלימוד. המורה בבית ספר או הספרנית בספרייה העירונית יוכלו לסייע לכם בהכרת ספרים בולטים שכדאי להכיר לילדכם, אבל את הבחירה הסופית השאירו לו.

אגם הוצאה לאור מתכננת, מפתחת ומוציאה לאור מגוון רחב של עזרים לימודיים לכל הכיתות ובכל מקצועות הלימוד. בכלל זה, מציעה החברה ספרי קריאה לכל הגילאים. להזמנת ספרי ילדים ונוער מומלצים, ספרים טובים לנוער וספרים שפשוט כיף לקרוא >> לחצו כאן.

לכל הספרים של אגם לחצו כאן. לפרטים נוספים, רכישה מרוכזת וביצוע הזמנה טלפונית התקשרו 03-7576523.