מאמרים

ספרים מומלצים לכיתה א

כיתה א' היא זמן נהדר להשקיע באוסף ספרים איכותי לילד שלכם וללמד אותו על חשיבות הקריאה. ילדים שקוראים להם באופן קבוע גדלים וקוראים ספרים לבד ומפתחים את אוצר המילים והחשיבה היצירתית שלהם.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

ספרים הם דרך נהדרת להעביר מוסר השכל חשוב בדרך יצירתית ומהנה, ללמוד מילים חדשות וגם לבלות זמן איכות עם הילדים. היום, גם ילדים בכיתה א' מבלים זמן רב מול המסכים השונים (טלוויזיות, מחשבים, פלאפונים, טאבלטים וכו') ואינם מפתחים את אוצר המילים ואת יכולות הקריאה שלהם. כדי לוודא שהילד שלכם חשוף לתוכן מעניין ואיכותי, מומלץ לקרוא ספר לפני השינה לפחות כמה פעמים בשבוע.  

אם אתם לא בטוחים איך לבחור את הספר המושלם עבור הילדים שלכם, לפניכם מספר טיפים שאספנו עבורכם לבחירת ספר מתאים לילד:
  1. מוסר השכל – מומלץ לבחור ספר עם מוסר השכל רלוונטי שחשוב לכם שהילד ילמד, כמו קבלת האחר, שינויים בחיים, דריפת חלומות ועוד.
  2. שפה איכותית – שפה איכותית בספרי ילדים לא אומרת שהילד לא יבין מה שקוראים לו. ספרים בשפה גבוהה ואיכותית משלבים מילים חדשות שהילד אינו מכיר ומסייעות בהעשרת אוצר המילים.
  3. איורים מושכים – נכון, לכם חשוב מוסר ההשכל והשפה הגבוהה, אבל הילד שלכם יתעניין או לא יתעניין בספר בעיקר על פי המראה החיצוני שלו, זאת אומרת האיורים. לכן חשוב לבחור בספר עם איורים מושכים וצבעוניים שהילד שלכם יאהב.
רוצים לרכוש ספרים חדשים לילד בכיתה א'? באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון ספרים לכל הגילאים, כולל ספרי נוער, עיון ופנאי, פעוטות ואפילו חוברות עבודה לילדים. אם אתם מתקשים לבחור ספר או לא בטוחים מה הספר המתאים ביותר לילד או לילדה שלכם, צרו אתנו קשר עוד היום, אחד מנציגנו ישמח לסייע לכם בבחירת הספר המושלם.