קטגוריות נוספות

ספרי ילדים לקריאה עם ניקוד

ספרי ילדים קלאסיים

דב קטב קטן – לאן אתה מפליג?

המחיר המקורי היה: ₪68.המחיר הנוכחי הוא: ₪29.

פיטר פן

המחיר המקורי היה: ₪94.המחיר הנוכחי הוא: ₪76.

ארנב הקטיפה

המחיר המקורי היה: ₪94.המחיר הנוכחי הוא: ₪76.

חוט"ם כלב (כמעט) מושלם

המחיר המקורי היה: ₪86.המחיר הנוכחי הוא: ₪69.

שוקו וביסקוויט 2 – בשיא המהירות!

המחיר המקורי היה: ₪86.המחיר הנוכחי הוא: ₪69.

סיפורי חיות מסביב לעולם

המחיר המקורי היה: ₪98.המחיר הנוכחי הוא: ₪79.

סיפורי עמים לאורך השנה

המחיר המקורי היה: ₪98.המחיר הנוכחי הוא: ₪79.

ספרי ילדים לקריאה עם ניקוד

בעידן של היום, כבר בגיל צעיר, ילדים נחשפים לתכנים שונים בעיקר דרך המסך. אולם, השפה והתכנים המופיעים במדיות השונות אינם מכילים בתוכם את מה שחבוי בספרים. הספר, משמש כתיבת אוצר, בה טמונות מילים במשלב לשוני גבוה, שלרוב, לא משתמשים בהן בשפה הדבורה. בנוסף, קריאת ספר מפתחת את הדמיון, תורמת להבנת סיטואציות חברתיות וכן מרחיבה את עולם הידע.

בגיל צעיר, הילד נחשף לספרים באמצעות הוריו, מאחר ואינו יודע לקרוא. אולם, כאשר הילד מגיע לבית הספר, הוא יכול וצריך לעשות זאת בעצמו. ניתן היה לחשוב כי משימתו של ההורה מסתיימת בשלב זה, אך ההפך הוא הנכון, משימתו מתעצמת. להורה יש תפקיד משמעותי בעידוד הילד לקריאה, חיבור לסוגות שונות וכן שיפור יכולותיו. אולם, המשימה לא תמיד פשוטה מאחר וילדים רבים מסרבים לקרוא. ישנן סיבות שונות, כמו קושי של הילד בקריאה שוטפת, מבוכה בעת קריאה בפני אנשים אחרים ו/או חוסר עניין בספרים שהוצעו לו.

כאמור, המשימה מורכבת אך אפשרית. תפקידו של ההורה הוא לעודד את הילד לקריאה באמצעות יצירת מקום בו הילד ירגיש מוגן ולא יחשוש לקרוא. בנוסף, עליו להציע לו ספרים אשר יתאימו לתחומי העניין שלו. חשוב לזכור כי ילד צעיר, שרק למד לקרוא, אינו יודע לקרוא את הטקסט ללא ניקוד. לכן, ישנם ספרי ילדים לקריאה עם ניקוד, אשר מאפשרים לילד לקרוא בצורה בטוחה, שוטפת ומדויקת.