מאמרים

ספרי קריאה לילדים און ליין

ספרי ילדים באינטרנט

מחקרים רבים מעידים על קשר ישיר בין קריאה להישגים לימודיים, אוצר מילים, ידע כללי והבנת הנקרא. ילדים אשר הרבו לקרוא בצעירותם מגיעים ליכולות גבהות יותר במקצועות לימוד שונים. חווית הקריאה מסייעת בפיתוח והעמקת היכולות הרגשיות והחברתיות אצל ילדים ומבוגרים, עידוד הקריאה מגיל צעיר הינו תהליך שנבנה בצורה הדרגתית וישנן מספר מתודות שיעזרו לילד להיכנס לעולם הקסום של הקריאה.

לצפיה בספרים לחצו כאן

למה ילדים לא אוהבים לקרוא?

לא כל הילדים אוהבים לקרוא וחלקם ממש מתנגדים לכך. הסיבות הנפוצות שילדים לא אוהבים לקרוא הן:

  • הילד מרגיש שקריאה היא מטלה.
  • הילד מתקשה בקריאה.
  • הילד חושב שקריאה היא עניין משעמם.
  • הילד עדיין לא מצא את הספר הנכון.

החדשות הטובות הן שכאשר מבינים מדוע ילדים לא אוהבים לקרוא, אפשר לטפל בנושא ולהתחיל להפוך את הקריאה למהנה יותר. על ידי לימוד להנאת הקריאה, סביר יותר שילדך יפתח אהבה לקריאה, יעודד הרגלי קריאה טובים יותר ויקל על הלמידה. השפע הרב של ספרי ילדים באינטרנט, מקשה מאד למצוא ספרים איכותיים שיגרמו לילדכם לאהוב לקרוא. אנו מאמינים בחשיבות העצומה של הקריאה ובכך שיש לאפשר לילד לקרוא בפלטפורמה הנוחה לו, ספרי קריאה לילדים און ליין או ספרים פיזיים.

גיבשנו רשימה של מספר ספרי ילדים לקנייה אונליין, אשר יעניקו לילדיכם שעות רבות של הנאה:

 

דב קטב קטן – מציל את אילי הצפון

המחיר המקורי היה: ₪74.המחיר הנוכחי הוא: ₪29.

מאת: הנס דה ביר

איל צפון קטן איבד את דרכו. למרבה המזל הוא פוגש את לארס, דב הקטב הקטן.
יחד איתו ובסיועם של כבשי מוּשְׁק חביבים, האיל הקטן שב ומוצא את העדר שלו. אבל מכשולים שונים עומדים בדרכם של האילים אל מרחבי הקטב הצפוני. בהתחלה כולם אובדי עצות, עד שבראשו של לארס צץ רעיון…

זהו הספר השלישי סדרת "דב קטב קטן", שנקראת בשקיקה כבר יותר משלושים שנה על ידי מליוני ילדים ברחבי העולם, ועובדה לסדרת אנימציה מצליחה ולששה סרטי קולנוע.

נבחר למצעד הספרים תשפ"ג.

עצרת החיות

המחיר המקורי היה: ₪84.המחיר הנוכחי הוא: ₪68.

מאת: אריך קסטנר | איור: ולטר טריר

מהדורה חדשה וחגיגית לרגל יום הולדת 120 לאריך קסטנר, שאחראי לרבי המכר: "אורה הכפולה", "אמיל והבלשים", "פצפונת ואנטון" ועוד רבים וטובים.
"עצרת החיות" מביא את סיפורם של החיות בעולם שהחליטו לפעול למען הילדים ולהפסיק את כל המלחמות בעולם. ספר מאוד מצחיק ובעל מסרים עמוקים.

חוט"ם כלב (כמעט) מושלם

המחיר המקורי היה: ₪86.המחיר הנוכחי הוא: ₪69.

מאת: בטינה אוברכט | איור: ברברה שולץ

כאשר מיה ואחיה פליפ נתקלים יום אחד, לגמרי במקרה, בכלב קטן ללא בעלים, הם מאושרים מאוד, אבל הם מתקשים להאמין למשמע אזניהם, כשמתברר להם שהכלב הזה יכול לדבר!
וכשחוט"ם הכלב בורח וכל התכניות שלהם משתבשות, הם יעשו הכל כדי להחזיר את המצב לקדמותו.
הסדרה מיועדת לילדים בראשית קריאה, והיא מלווה לכל אורכה באיוריה הנפלאים של ברברה שולץ. בעלי החיים המופיעים בסדרה הם חכמים, משעשעים ומרגשים. הסדרה מלאה במסרים חיוביים וחיוניים, ולקוראים הצעירים לא נותר אלא לדון בסוגיה: האם חוט"ם הוא באמת כלב (כמעט) מושלם, והאם בכלל צריך להיות מושלמים?

נבחר למצעד הספרים תש"ף.

שוקו וביסקוויט 1 – סוכנים חשאיים

המחיר המקורי היה: ₪86.המחיר הנוכחי הוא: ₪69.

מאת: סוזה קולב | איור: נינה דולק

שוקו וביסקוויט, שני סוסי הפוני הננסיים, ממש לא רוצים לעבור דירה. אבל הבוסית כבר החליטה, ויחד עם כל חבריהם ההולכים על-ארבע הם מגיעים לחוה שתהיה מעכשיו ביתם החדש. מהר מאוד הם מגלים שמשהו חשוד מתרחש שם:
בלילות חודרים רעשים מפחידים לאורווה, ובכפר מספרים שבשטח החווה מסתובבת רוח רפאים.
שוקו מחליט שהוא ימצא אותה, ויהי מה.
ומהרגע שבו הוא לוקח על עצמו את תפקיד הסוכן החשאי ללכידת רוחות רפאים, ההתפתחויות לא מפסיקות להפתיע!

סיפורי חיות מסביב לעולם

המחיר המקורי היה: ₪98.המחיר הנוכחי הוא: ₪79.

מאת: אנג'לה מק'אליסטר | איור: אייטש

הצטרפו ובואו למסע מרתק מסביב לעולם עם 50 מעשיות נצחיות, בכיכובם של בעלי חיים גדולים וקטנים, קרובים ורחוקים, מוכרים ואהובים.אנתולוגיה עשירה זו מקבצת יחדיו משלים, מיתוסים, סיפורים עממיים, ואגדות קסומות, אשר עוברות בארצות השונות במשך דורות וסובבות כולן סביב עולם החיות.
אוצר ספרותי נפלא המלווה באיורים ססגוניים, ומלאי חיים ורגש.

סיפורי עמים לאורך השנה

המחיר המקורי היה: ₪98.המחיר הנוכחי הוא: ₪79.

מאת: אנג'לה מק'אליסטר | איור: כריסטופר קור

בואו לחגוג את השנה כולה, מינואר עד דצמבר, עם אוצר מופלא ובו 52 ספורים אהובים מרחבי העולם – סיפור לכל שבוע. אנתולוגיה עשירה זו מקבצת יחדיו מעשיות, אגדות ומיתוסים – מאירופה, מארצות-הברית ומקנדה, מאמריקה הדרומית ומאוסטרליה, מהמזרח הרחוק והקרוב, מהאיים הקריביים, משבטים אינדיאניים ואפריקניים נדחים וגם מאוצר הספורים היהודי שלנו – כדי להנציח את העונות המשתנות, אירועי התרבות, החגים והפסטיבלים הבינלאומיים לאורך השנה.

הילד שגידל דרקונים

המחיר המקורי היה: ₪86.המחיר הנוכחי הוא: ₪69.

מאת: אנדי שפרד | איור: שרה אוגילבי

חשבתם פעם לגדל דרקון?
דמיינו מברשות שיניים עולות באש, מרדפים אחרי חתולים וקקי שנוחת ישר לתוך הדייסה של אבא…
אבל תשמעו עוד משהו. לדרקון הזה יש עיני יהלום בוהקות שמנצנצות אליכם, הבל נשימה חמים שמדגדג לכם באוזן, ויכולת לתת לכם טעם חדש, ולגמרי מסעיר, לחיים.
אז מי לא היה רוצה דרקון משלו?
"קלאסיקה מודרנית – סיפור מרתק, רגיש ומצחיק המלווה באיורים אפופי קסם… וצחנה. פשוט אי אפשר לעמוד בפניו!" –  הגארדיאן
ספר ההמשך כבר כאן הילד שחי עם דרקונים

באגם אנו מביאים לקהל הקוראים הישראלי את הספרים הטובים בעולם. אנחנו משקיעים מחשבה עמוקה ויצירה רבה מאחורי הוצאתו לאור של כל ספר וספר. בין הספרים ניתן למצוא, חידוש של קלאסיקות עולמיות, ספרות מקור מובחרת, ספרי עיון מרתקים וספרות ילדים מעוררת מחשבה ועשירה במסרים וערכים. בספרי הילדים שלנו אנו מקפידים על איורים מרהיבים של המאיירים המובילים בארץ ובעולם.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על ספרי ילדים לקריאה און ליין, לקבל המלצות לספרים חדשים או להצטרף לחוג הלקוחות שלנו אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 03-7576523 או צרו קשר כאן.