מאמרים

ספרי קריאה מומלצים לכיתה א

ספרי נוער ישראלים

כיתה א' היא הכיתה בה מתחילים לקרוא יותר ולגלות את עולם הספרים והמילים. כדי לשפר את אוצר המילים של הילדים ולסייע להם להגיע לקריאה חלקה ומהירה, מומלץ לקרוא יחד ספרים. הספרים מסייעים בהעשרת הדמיון ואוצר המילים, פיתוח יכולות הקריאה וגם בלמידת שיעורי חיים ומוסר השכל חשובים.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

קריאת ספרים בדרך כלל מתרחשת בסיפור של לפני השינה, אבל אפשר ורצוי ליזום קריאה בכל שעות היום. אם אתם תוהים כיצד לבחור את הספר המושלם עבור ילדכם יש לנו כמה טיפים שיכולים לעזור:

  • בחרו את הספר עם מוסר ההשכל או השיעור שיתאים לילד שלכם: קבלת האחר, התפתחות אישית, ייחודיות, עזרה לזולת וכו'.
  • בחרו ספר לפי רמת השפה של הילד, גם אם חשוב לכם אוצר מילים מפותח ושפה גבוהה, חשוב שתתאימו את רמת הספר לרמה של הילד, הספר צריך להיות מאתגר מעט עבור הילד, אך לא בלתי אפשרי לקריאה עבורו.
  • בחרו ספרים עם איורים שהילדים אוהבים. טיפ זה אולי נשמע לא חשוב, אבל פעמים רבות ילד ימנע מספר או יעדיף לא לקרוא אותו, מפני שהוא אינו אוהב את האיורים שבספר – לכן חשוב לבחור ספר עם איורים שהילד מתחבר אליהם.

אם אתם עדיין מעט מתקשים בבחירת ספר מתאים, לפניכם רשימת ספרי קריאה מומלצים לכיתה א:

מעוניינים לרכוש ספרים חדשים לספרייה של הילדים שלכם? הגעתם למקום הנכון! ספרי אגם מלאים בתוכן איכותי וסיפור מעניינים, שהילדים לא ירצו להפסיק לשמוע. אם אתם מתקשים לבחור את הספר המושלם, צרו אתנו קשר עוד היום. השאירו הודעה באתר או חייגו 03-7576523, אחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותכם, לספר לכם על ספרי הילדים שלנו ולסייע לכם לבחור את הספר המושלם.