קטגוריות נוספות

פעילות בעקבות סיפור

ספרי קריאה לילדים און ליין

פעילות בעקבות סיפור

נמאס לכם שהילדים מבלים כל היום מול המסך? הגעתם למקום הנכון. כאן תמצאו מגוון ספרי ילדים והפעלות המבוססות על תוכן הספר – ספרי ילדים איכותיים ומסקרנים, פעילויות מהנות ומעשירות והכל במחירים אטרקטיביים ותחת תו האיכות של "אגם הוצאת ספרים".

חשיבות הקריאה

אם אתם משוטטים להנאתכם באתר הזה, כנראה שאתם כבר מבינים את החשיבות של קריאת ספרים לחיינו, אך עבור הילדים שלנו קריאת ספרים עשויה להיות חשובה אפילו יותר. הקניית הרגלי קריאה מגיל צעיר וקריאה של ספרים ותוכן איכותי מסייעת לפתח יכולות של דמיון וחשיבה יצירתית, תורמת להעשרת הידע ומפתחת גם את כישורי השפה הנוספים – כושר ביטוי, הבנת הנקרא ועיבוי אוצר המילים.

שעת פעילות

על מנת להעמיק את חוויית הקריאה ולהעביר את התוכן בצורה מהנה ובלתי נשכחת, הרכבנו עבורכם סדרה של פעילויות בעקבות עלילתם של ספרים נבחרים. הפעילויות מותאמות במיוחד לילדים בגילאי 2-6, בנויות בצורה קלילה והכי חשוב – מהנה. זהו בילוי משפחתי מושלם אשר יבטיח לכם זמן איכות ארוך ללא מסכים או כל גירוי חיצוני אחר.

אגם הוצאה לאור

הוצאת הספרים שלנו היא קטנה ושובבה, מה שמאפשר לנו להקפיד על איכות תוכן בלתי מתפשרת ברמה הגבוה ביותר. לצד ספרי הילדים תוכלו למצוא באתר שלנו עוד מגוון עצום של ספרים, חוברות לימוד, חוברות העשרה ויצירה – הכל תחת תו האיכות של "אגם".

רכישה מקוונת

ספרי הילדים, כמו גם יתר הספרים שלנו, זמינים עבורכם לרכישה מקוונת, נוחה ויעילה. לרשותכם העמדנו אתר מתקדם, מבצעים משתלמים ומערך משלוחים ארצי מהיר. אנו מאחלים לכם קנייה מהנה ומזכירים כי בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עימנו קשר ואנו נשמח לסייע ולפתור כל בעיה או שאלה שעלולה לצוץ. ליצירת קשר – חייגו: 03-7576523.