קטגוריות נוספות

פעילות יצירה בבית עם ילדים

דפי צביעה לשבת להורדה

פעילות יצירה לילדים בבית

רוצים לעשות פעילות יצירה לילדים בבית? הגיע הזמן שתכירו את פעילויות היצירה של "אגם". צוות המומחים שלנו הרכיב עבורכם ועבור ילדיכם מגוון של פעילויות יצירה מהנות ומעשירות המבוססות על מיטב הספרים שלנו ומשלבות בתוכן תרגול של קריאה, משחק קבוצתי ויצירה. נשמע מעניין? כל הפרטים, במאמר הבא.

הכי כיף בבית

פעילות יצירה בבית עם הילדים לא סתם נשמעת כמו דרך מעולה להעביר את הזמן, אלא היא גם נושאת עימה מספר רב של יתרונות מהם לא ניתן ליהנות בפעילויות חוץ או ממשחקי מחשב. פעילויות היצירה הן זמן איכות משפחתי אשר גורם לאיחוד וחיבור כל חלקי הבית ותורם לגיבוש ויצירת חוויות משותפות. בנוסף, בפעילויות יצירה ביתיות אתם יכולים לבחור את התכנים אותם אתם רוצים להעביר ובכך למעשה לשלוט לחלוטין במהות הפעילות ובערך המוסף אותו הפעילות צפויה להעניק לילדים שלכם. שילוב הדברים ממצב את פעילויות היצירה כאחת הדרכים המהנות והמעשירות ביותר להעביר בהם את הזמן המשפחתי המשותף.

המאפיינים של פעילות ביתית טובה

אנו עוסקים במשך שנים ארוכות בעולם התוכן והפנאי לילדים, במרוצת השנים הבנו מה ילדים אוהבים וכיצד לבנות עבורם את הפעילויות הטובות והמעניינות ביותר. הקווים המנחים שלנו הם אלו המאפשרים לנו לבנות ולנסח פעילויות מהנות לכל המשפחה:

  • תוכן מעשיר – בעולם המודרני הילדים חשופים לתוכן מגוון כמעט בכל מקום, כאשר לא תמיד התוכן תואם את הרמה אותה אנו רוצים להעניק לילדינו ולעיתים הוא אף אינו ראוי כלל וכלל. לכן, את הפעילויות שלנו אנו מקפידים לבסס על ספרי ילדים מוצלחים ועל תוכן איכותי ומעשיר עבור הילדים.
  • פיתוח יכולות – דבר נוסף עליו אנו מקפידים לשים דגש הוא על פיתוח ותרגול של יכולות קוגניטיביות ומוטוריות. הדבר הטוב ביותר הוא להמשיך ללמוד ולהתפתח תוך כדי משחק משפחתי מהנה.
  • אטרקטיביות והנאה – החלק האחרון ואולי החשוב מכולם הוא לשמור על הפעילות אטרקטיבית ומהנה עבור הילדים. פעילות שלא תיהיה מהנה או מושכת מספיק עשויה לגרום לשעמום בקרב הקטנטנים.

פעילות יצירה עם ילדים בבית

אז איך תוכלו ליהנות מפעילויות היצירה שלנו? מאוד פשוט. כל הפעילויות מבוססות על ספרי ילדים מהנים, כל שעליכם לעשות הוא להזמין את הספרים במשלוח מהיר עד הבית, להכין את הפעילות המתאימה מהאתר שלנו ולהתחיל בפעילות חווייתית ביחד עם הילדים. באתר שלנו תוכלו למצוא את כל הפעילויות כולל דפי צביעה ויצירה להורדה חינמית גם ללא רכישה מוקדמת של ספרים. לצפייה בפעילויות היצירה לחצו כאן >>>

אגם – ספרים שאוהבים ילדים

את כל הספרים, המוצרים ופעילויות היצירה, תוכלו לרכוש הישר מאתר האינטרנט שלנו. באתר תמצאו קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות נוחה, שירות משלוחים יעיל ומחירים אטרקטיביים במיוחד.

לצפייה בקטלוג לחצו כאן >>>