מאמרים

רכישת ספרי לימוד באינטרנט

רכישת ספרי לימוד באינטרנט

הזמנת ספרי לימוד באינטרנט – איך תעשו את זה נכון

בעידן הנוכחי כמעט ואין צורך לצאת מהבית על מנת לבצע מסע רכש של כל מה שתעלו על דעתכם, כיום, ישנן אפילו מכוניות הניתנות לרכישה מקוונת. גם במקרה של סיפרי לימוד כבר אין צורך לצאת מהבית על מנת להשיג את כל ספרי הלימוד הנדרשים עבור הילד או הילדה שלכם. איך תעשו את זה נכון והיכן תוכלו לרכוש חוברות לימוד המתאימות לילדים החל מגיל 3 ומעלה? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

יתרון מובהק

הקנייה המקוונת העמידה לרשותנו שלל אפשרויות שלא היו זמינות בעבר, כיום ממש שאין צורך לצאת מהבית על מנת לרכוש ספרים, ולא כל שכן, ספרי לימוד. היתרון בכך הוא ברור, אתם חוסכים מאמץ רב של יציאה מיותרת מהבית והספרים מגיעים הישר אליכם, ממש כמעט כמו קסם. הקנייה המקוונת מעמידה יתרונות נוספים כאשר לרוב היא תכלול מבצעים והנחות אקסקלוסיביים, משלוח מהיר ומדיניות החזרות ברורה.

קניית ספרים לבית הספר באינטרנט – הסכנות

לצד היתרונות הרבים המגולמים בקנייה מקוונת, ישנם מספר חסרונות אותם יש לקחת בחשבון. ראשית, אינכם חשים את המוצר ואתם לא יודעים בדיוק על מה שמתם את כספכם, אומנם בספרי לימוד טיב המוצר הינו ידוע מראש, אך עדיין יש לנקוט במשנה זהירות. חיסרון נוסף הוא סכנה של התעכבות המשלוח ותחילתה של שנת הלימודים ללא כל הספרים הנדרשים. במצב כזה הילד יכול לצבור פער מסוכן בלימודים ומומלץ להימנע מכך, לכן במעמד הרכישה המקוונת וודאו כי זמן המשלוחים מהיר וידוע וכי יש לכם כתובת לתלונות במקרה של אי הגעה או הגעה של מוצר חלקי.

אילו ספרים תוכלו להזמין דרך הרשת?

המרשתת היא מרחב אין סופי וככזה גם מגוון האפשרויות בו הוא אין סופי, אך כאשר אנו עוסקים בספרי לימוד, לרוב יהיה מדובר בספר מוגדר או בהיקף חומר ידוע מראש. לכן האופציות מעט יותר מוגבלות. בכל זאת עומדת בפניכם בחירה:

  • רכישת ספרי לימוד באינטרנט – רכישה של ספרי הלימוד על פי רשימה שמספק בית הספר, באינטרנט תוכלו למצוא ספרים במבצע ותוכלו לארגן קבוצות רכישה של מספר הורים ובכך להוזיל עוד יותר את עלויות הקנייה.
  • רכישת חוברות עבודה ותרגול – אופציה נוספת היא קנייה של חוברות אשר מטרתן לתרגל את הידע הקיים, להעמיק בידע נוסף ולחשוף אט אט את הילד לחומרי לימוד חדשים. חוברות התרגול שונות מחוברות הלימוד של הכיתה והן מהנות ודומות יותר למשחק מאשר מטלה או משימת כיתה מעייפת.

חוברות הלימוד של "אגם"

באתר שלנו תמצאו מגוון של חוברות לימוד בנושאי ליבה שונים ובדרגות קושי המתאימות לגילאי היסודי השונים. בין היתר תוכלו לרכוש:

  • סדרת חוברות האנגלית  סדרה של עשר חוברות המחולקות לדרגות קושי שונות ומהוות קורס שלם המביא לבסוף לשליטה מלאה בשפה האנגלית. המעבר לכיתה ג’ הוא הזדמנות נהדרת להתחיל לצבור בסיס וידע באנגלית, כך ילדכם יגיע מוכן לשיעורים הראשונים ויצבור ביטחון לקראת ההמשך.
  • סדרת החשבון והמתמטיקה  סדרת המתמטיקה מיועדת לתרגול מהנה של תרגילים בדרך שילדים אוהבים. מטרתה לתרגל את הידע הקיים, להעמיק אותו וגם להכין לשנת הלימודים הבאה. תרגול וצבירה של בסיס מתמטי איתן הוא קריטי על מנת לרכוש יכולות מתמטיות מתקדמות בהמשך.
  • סדרת הכישורים בעברית  עברית היא שפת האם שלנו, אך עבור ילדינו תרגול של יכולות העברית השונות הוא קריטי על מנת לפתח כישורי שפה משוכללים. הסדרה מתמקדת ביכולות הכתיבה, ההבעה והקריאה ותתרום לשליטה של ילדכם ברזי השפה העברית.
  • סדרת קטנטנים – זוהי סדרה של שלוש חוברות לגילאי 3 עד 5, שנועדו לחשוף בפני הילדים עובדות מעולמם הקרוב. כל החוברות מותאמות באופן אופטימלי ליכולת ההבנה והעניין של ילדים צעירים. להבדיל מהחוברות של שתי סדרות “כישורים” ו”יסודות”, כאן הילד לא עובד בעצמו אלא בחברת מבוגר (או כל אחד אחר שיודע לקרוא).

אנחנו מתמחים בהוצאת ספרי ילדים וחוברות עבודה ואנחנו עובדים קשה מאוד על מנת לספק את התוכן הטוב ביותר עבורכם ועבור הילדים שלכם. אתם מוזמנים ליצור קשר לבירור פרטים נוספים ומענה על כל שאלה שעלולה לצוץ: 03-7576523.