ספרים מומלצים

תוכנית המשתפים של אגם הוצאה לאור

מי הוא משתף בתוכנית הפרסום השיווקי/אפיליאייט (AFFILIATE)?

תרגום מילולי של המונח אפיליאייט (Affiliate)לעברית הוא מסתנף/שותף – בהקשר כאן, אפיליאייט הוא אדם או חברה המקדמים את מכירת המוצרים של 'אגם הוצאה לאור' עבור עמלות. תשלום עבור מכירה (PPS, pay per sale) – במקרה זה המשתף מקבל עמלה על כל מכירה שהתבצעה על ידי לקוחות אותם הוא הפנה אל האתר של 'אגם הוצאה לאור'. בארץ מרבים להשתמש במושג "תוכנית שותפים", אנחנו בחרנו ב"תוכנית משתפים" כי המונח "שותף" הוא מונח משפטי מחייב ולכן שימוש בו בעייתי. חוק השותפויות קובע כי מעשיו ומחדליו של שותף מחייבים את השותפות ואת השותפים. בכך אנחנו מגנים עליכם ועלינו 🙂
מעתה אמרו "תוכנית המשתפים" – לשתף לשתף לשתף.
ככל שהלינק הייחודי שלכם יגיע ליותר אנשים, כך תוכלו לצבור יותר עמלות.

תוכנית המשתפים של 'אגם הוצאה לאור'

המשתפים יכולים לקדם את האתר של אגם על ידי מודעות, קישורי טקסט, או הפניות ישירות למוצרים באמצעות אתרי אינטרנט שלהם, בלוגים, פורומים, רשימות תפוצה, מדיה חברתית או כל ערוץ אינטרנטי אחר. המשתפים יקבלו עמלות בהתאם לרכישות שנעשו באתר אגם, על ידי גולשים שהגיעו לאתר דרך קישורים יחודיים שיקבל המשתף.

תוכנית המשתפים של 'אגם הוצאה לאור', מופעלת על ידי מערכת ממוחשבת, שמשייכת קוד מעקב ייחודי לכל משתף. המערכת מזהה מאין הגיעו גולשי האתר באמצעות קוד המעקב, וכל רכישה שעשו באתר אגם, משוייכת למשתף שדרכו הגיע הלקוח.

סך העמלות המגיעות למשתף בתוכנית, מחושבות ונקבעות בצורה אוטומטית ומדויקת על ידי קודי המעקב, בהתאם לתנאי התגמול של התוכנית.

שתף ותרוויח

אם הנכם בעלי אתר אינטרנט, רשימת תפוצה, בלוג וכדומה, ואתם מעוניינים לקבל תמורה כאשר אתם ממליצים על הספרים שלנו, הצטרפו לתכנית המשתפים שלנו.
התגמול איננו מוגבל! ככל שתהיו יצירתיים יותר, פעילים יותר, משתפים יותר, תרוויחו יותר! זה תלוי רק בכם:) 

מהו אחוז העמלות?

עמלת המשתף היא 10% מסך המכירות בניכוי מע"מ ומשלוח.

לכמה זמן תקפה ההפניה מהרגע שהלקוח לחץ על הלינק?

בעת הפניית הלקוח לאתר אגם, נשתלת "עוגיה" (cookie) בדפדפן הגולש שאוגרת את פרטי ההפניה, תאריך ההפניה, פרטי האתר המפנה ועוד. אם לא ביצע הגולש קניה מיידית באתר אגם לאחר ההפניה, אך חזר עד 30 יום וביצע רכישה, ה”עוגיה" (cookie) תעביר את פרטי הפעולה למערכת והמשתף יזכה לעמלה. אורך החיים של הפנית משתף הוא 30 יום.

כיצד ניתן לעקוב אחר ההפניות, הרכישות והעמלות?

למשתפים יש גישה ללוח בקרה שמספק מידע על ההפניות והקניות שנעשו באתר אגם, מידע על התשלומים שנעשו, ותשלומים שטרם שולמו.

מתי אפשר למשוך את התגמולים שצברתם?

סכום העמלות המינימלי לתשלום הנו 200 ₪. תוכלו לבחור להמשיך ולצבור או למשוך את התגמולים המגיעים לכם. 

לוח הזמנים ואופן התשלום

על המשתף להתעדכן בסכום העמלות אותו צבר באזור המשתפים באתר אגם ולעדכן את 'אגם הוצאה לאור' במקרה שסכום העמלות יצטבר לכ-200  ₪ או יותר.

על המשתף להעביר לאגם חשבונית מס, כאשר לחשבונית הראשונה יש לצרף טופס ניכוי מס במקור, אישור ניהול ספרים ופרטי בנק להעברת התמורה.
במקרה בו למשתף אין יכולת להמציא חשבונית –  יינתן זיכוי לרכישה באתר.

אגם תעביר למשתף תשלום לחשבון הבנק עד 10 ימי עבודה מיום קבלת החשבונית.

את כל הטפסים, עדכונים וחשבוניות יש להעביר בצורה מסודרת וברורה למייל  [email protected]

הצטרפו עכשיו לתוכנית המשתפים של אגם