”עלינו לשנות את המורשת שלנו, כדי שהאנושות שבאה אחרינו תהיה שמחה יותר ותיצור את החלום עבור הפלנטה כולה. הדרך היחידה להגשים את החלום היא דרך המעשה.”

דון מיגל רואיס

דון מיגל רואיס נולד למשפחה של מרפאים, והתחנך באזור הכפרי של מקסיקו בידי אם שהיתה קוּראנדה (מרפאה) וסב שהיה נגואל (שמאן). המשפחה ציפתה ממיגל לאמץ את המסורת העתיקה של ריפוי וחניכה, ולעביר הלאה את הידע הטולטקי האזוטרי, אך בהשפעת החיים המודרניים, בחר מיגל ללמוד רפואה ולהפוך לנוירוכירוג.

חוויה של כמעט-מוות שינתה את חייו. הוא נרדם בנהיגה ומכוניתו התנגשה בקיר בטון. דון מיגל זוכר שהיה מחוץ לגופו הגשמי כשצפה בעצמו מושך את שני חבריו מן המכונית למקום מבטחים. לאחר מכן לקה בתרדמת במשך שישה שבועות.

המום מן החוויה, הוא החל בחקירה עצמית אינטנסיבית, והתמסר ללימוד החוכמה העתיקה של אבותיו. הוא חזר ללמוד אצל אמו, ועבר תהליך חניכה עם שמאן רב עוצמה שפגש במדבר מקסיקו. סבו, שכבר נפטר, המשיך ללמד אותו בחלומותיו.

בשנת 2002 עבר דון מיגל התקף לב קשה. בניגוד לעצת רופאיו הוא סרב לנוח, והמשיך לנסוע בעולם וללמד את תורתו. בשנת 2009 מצבו החל להידרדר במהירות, ובשנת 2010 הוא עבר השתלת לב. לאחרונה מתלווים אליו במסעותיו בעולם שני בניו: דון מיגל רואיס ג’וניור ודון חוסה רואיס אשר ממשיכים את המסורת המשפחתית.

על פי המסורת הטולטקית, הנגואל מנחה את האדם אל החופש האישי. דון מיגל רואיס, נגואל משושלת אביר העיט, מקדיש את חייו למסירת החוכמה הטולטקית הקדומה.

מציג את כל 8 התוצאות