מאמרים

איך ללמד ילד לקרוא באנגלית

איך ללמד ילד לקרוא באנגלית

איך ללמד ילד לקרוא באנגלית – חוברות עבודה

השפה האנגלית המודרנית, כפי שאנו מכירים אותה, מדוברת כבר למעלה מ-400 שנה ובמרוצת השנים רכשה לעצמה מעמד דומיננטי למדי מבין יתר השפות המדוברות בעלום. לכן גם היום לימוד השפה האנגלית מאפשר לפתוח דלת לתקשורת עם חלקים ותרבויות רבות בעולם. מדוע השפה האנגלית כל כך שימושית, איך תוכלו ללמוד את הילד שלכם לקרוא באנגלית ואילו כישורי שפה נוספים כדי ללמוד? כל התשובות במאמר הבא.

הספר המחיק שלי אותיות ה-ABC

המחיר המקורי היה: ₪74.המחיר הנוכחי הוא: ₪60.

השפה המדוברת בעולם?

כבר שנים ארוכות שהשפה האנגלית נאבקת על תואר "השפה המדוברת בעולם" מול השפה המנדרינית הנפוצה בסין, אך בתואר אחר היא זוכה ללא מאבק – השפה הנפוצה ביותר בעולם. עם מעל למאה מדינות בהן מדברים ומבינים אנגלית, אין ספק כי זוהי שפה אשר פותחת שער לתקשורת עם מספר גדול ממדינות העולם. היכולת להשתמש בצורה טובה בכישורי השפה האנגלית מאפשרת לא רק טיול חופשי בעולם אלא גם השתלבות בעולם העסקים הגלובאלי ובשווקים בין לאומיים תוססים.

לימוד קריאה בעזרת חוברות עובדה

השפה האנגלית נלמדת בבתי הספר הישראליים כבר מהשנה ה-3 ללימודים, אך על פי מחקרים שנעשו לאחרונה עולה כי שיעור גדול מקרב מסיימי 12 שנות לימוד ומהזכאים לבגרות באנגלית, לא שולטים בכישורי השפה דיי הצורך ואינם מצליחים לקרוא, לכתוב או להתבטא בעל פה. שימוש בחוברות עבודה כתרגול נוסף לתרגול הכיתתי מאפשר לכפר על הפער הזה וללמוד קריאה אנגלית בצורה יסודית, מעמיקה ואפילו מהנה. לחוברות מספר יתרונות על פני הלימוד בכתה:

  • תוכן מותאם לילדים – חוברות העבודה שלנו נוצרו במיוחד לילדים ולכן הן כתובות בשפה נגישה ופשוטה ועם זאת אינטראקטיבית ומהנה לקריאה.
  • תרגול המדמה משחק – אני מאמינים כי תרגול בייתי במהותו צריך להיות שונה מתרגול כיתתי, ולכן חוברות העבודה כוללות תרגול מהנה המדמה משחק בשונה מהתרגול הכיתתי המשמים.
  • סדרת חוברות מושלמת – יתרון נוסף בשימוש בחוברות שלנו הוא הרצף הלימודי שהן מאפשרות, כל חוברת היא חלק מסדרת חוברות ללימוד כישורי השפה האנגלית, החל מהיסודות ועד לרמה גבוהה של שליטה בדיבור, כתיבה וכמובן – קריאה.

החוברות מתאימות לילדים המתחילים את לימודי האנגלית בבית הספר ורוצים לקבל תרגול נוסף בבית ולחזק את הידע הקיים, לילדים אשר נדרשים בתרגול נוסף על מנת לסגור את פערי הכיתה ואפילו לילדים הרוצים להעשיר את רמת הידע שלהם עוד בטרם תחילת לימודי האנגלית באופן רשמי.

אגם היא הוצאת ספרים ותיקה המתמחה בהוצאת ספרי ילדים ונוער.
בנוסף לחוברות לימוד האנגלית, באתר שלנו, תוכלו למצוא מגוון מוצרים איכותיים – משחקי קופסא, ספרי עיון, ערכות יצירה ועוד. הכל זמין עבורכם לרכישה מקוונת נוחה, במחירים אטרקטיביים במיוחד וכמובן במשלוח מהיר עד הבית. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו ואנו נשמר לסייע בפתרון כל בעיה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. לצפייה בקטלוג חוברות העבודה שלנו לחצו >>>כאן<<<