אגם הוצאה לאור היא הבעלים והמפעילה של אתר AgamBooks, ("האתר").

הגלישה והשימוש באתר כפופה להסכמתך המקדמית לתנאי השימוש כפי שיפורטו להלן בתקנון זה ("תקנון השימוש"). בתקנון השימוש המילה "שימוש" על הטיותיה השונות תכלול את הפעולות הבאות: ביקור באתר ו/או גלישה באתר ו/או רישום באתר ו/או כל שימוש אחר באתר. כמו כן, כל שימוש בתקנון השימוש בלשון זכר יכלול גם לשון נקבה ולשון רבים ולהיפך.

באם בחלק מהמדורים באתר חלים תנאי שימוש נוספים או ספציפיים הם יחולו בנוסף לתנאי השימוש המפורטים בתקנון השימוש.

בשימושך באתר אתה מסכים להיות קשור ולפעול על פי התנאים המפורטים בתקנון השימוש ומאשר בזאת כי קראת והינך מסכים לתנאים אלו. אם אינך מסכים באופן מלא לכל התנאים המפורטים בתקנון השימוש, אנא הפסק מיד כל שימוש נוסף באתר.


תקנון שימוש באתר אגם

  1. מבוא:

    הגלישה והשימוש באתר האינטרנט של אגם הוצאה לאור בע"מ ("אגם" או "החברה"), על תכניו, והשירותים הניתנים בו, מהווה הסכמה מראש לכל התנאים הקבועים בתקנון זה.
  2. הגדרות :       

2.1. "האתר" – אתר האינטרנט של אגם שכתובתו www.agambooks.com

2.2. "החוק" – חוק להגנת הספרות והסופרים בישראל (הוראת שעה), התשע"ג- 2013.

2.3. "התקנון"- תקנון אתר האינטרנט כמפורט במסמך זה, כפי שיעודכן מעת לעת על ידי החברה.

2.4. "מנהל האתר"- שירות הלקוחות של החברה שפרטיו כאמור בסעיף 9.2 להלן.

2.5. "רישום לאתר"- הזנת פרטים אישיים של לקוח בטופס המיועד לכך באתר.

 

  1. הוראות שימוש באתר:

3.1. אין לעשות באתר או באמצעותו כל שימוש למטרות בלתי חוקיות.

3.2. במסגרת הליך רכישת מוצרים באמצעות האתר, על הרוכש למסור פרטים אישיים של ולבחור האם ברצונו לקבל מידע על מבצעים, הטבות, אירועים וחדשות בדואר האלקטרוני ו/או בsms.

3.3  אין לרשום לאתר האינטרנט אדם אחר שלא בהסכמתו ו/או ללא ידיעתו.

3.4. הרישום לאתר הוא לשימוש אישי ובלעדי של הלקוח הרשום.

3.5. לקוח שנרשם לאתר אחראי לעדכן את החברה בכל שינוי שיחול בפרטיו האישיים כפי שפורטו בטופס ההרשמה, ובכלל זה בכתובת הדואר האלקטרונית שלו. החברה לא תהיה אחראית לאי קבלת הטבה, דיוור, עדכון או הודעה בקשר עם האתר בגין אי עדכון הפרטים כאמור.

3.6. לקוח שאישר בעת מילוי "טופס פרטים אישיים" לקבל מהחברה מידע על מבצעים, הטבות, אירועים וחדשות בדואר אלקטרוני, ייכנס למאגר הלקוחות של החברה ויקבל ממנה דואר אלקטרוני ומסרונים מעת לעת. אישור הלקוח לפי סעיף זה יהווה הסכמה לקבלת מידע פרסומי ושיווקי מהחברה כאמור, לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב- 1982. אישור זה יהיה בתוקף עד למועד ביטולו על ידי הלקוח, בהודעה מפורשת לחברה.

3.7. אין לפרסם באתר או להעביר באמצעותו כל מידע בניגוד לדין ובפרט בניגוד לחוק איסור לשון הרע, תשכ"ה- 1965. מבלי לגרוע מכלליות האמור, אין לפרסם באתר או להעביר באמצעותו כל מידע שקרי, מעליב, משמיץ, מאיים, פוגע בפרטיות הזולת או ברגשות הציבור, בעל אופי מיני, גזעני או בלתי חוקי.

3.8. החברה והנהלת האתר אינם מקבלים על עצמם כל אחריות לתכנים המפורסמים על ידי משתמשי האתר ורשאים למנוע פרסום תכנים המפרים את האמור לעיל ו/או עלולים לפגוע באתר ו/או בצד שלישי כלשהו וכן למחוק תכנים אלה.

3.9. אין לעשות באתר כל שימוש מסחרי בדרך של משלוח פירסומות או בכל דרך אחרת.

 

  1. הזמנת מוצרים באתר ואספקתם:

4.1. גולשי האתר יהיו זכאים למבצעים והטבות ייחודיים לגולשי האתר בלבד, כפי שיפורסם על ידי החברה מעת לעת. כמו כן, גם במבצעים המשותפים לאתר ולחנויות הספרים, מגוון הספרים המוצעים לרכישה באתר אינו בהכרח תואם למגוון הספרים המשתתפים במבצעים בחנויות הספרים. מובהר כי כמות, תנאי וטיב המבצעים וההטבות נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של אגם.

4.2. מובהר כי באתר מפורטים הפרטים הבאים: "מחיר קטלוגי"- המחיר הרגיל של המוצר ללא הנחה (שהינו המחיר גם בחנויות לספר שאינו במבצע), "מחיר באתר"-המחיר המוצע לצרכן לאחר ההנחות הניתנות באתר.

4.3. המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ, וכל רכישה באתר מחויבת בתשלום מע"מ כדין.

4.4. כל רכישה באתר האינטרנט תיעשה באמצעות חשבון PAYPAL  או בתשלום בכרטיס אשראי רגיל בלבד. לא יתקבל תשלום בכל אמצעי תשלום אחר (לרבות, ומבלי לגרוע, תווי שי, תווי קניה, נקודות, כרטיסי חיוב מיוחדים, כרטיסים נטענים, כרטיסי הנחה ו/או מבצע כלשהם ולרבות כאלה המקנים זכות לכפל הנחות). ברכישה באתר, מוותר בזאת הגולש באתר על כל זכות לרכוש מוצרים באתר באמצעי תשלום שאינו אחד מהמפורטים לעיל.

4.5.  בסיום ביצוע ההזמנה, יישלח למזמין דואר אלקטרוני עם פרטי ההזמנה שביצע ויהווה אישור על קליטת ההזמנה על ידי החברה. ביצוע העסקה מותנה באישור של חברת האשראי.

4.6. הזמנה המבוצעת באמצעות אתר האינטרנט תחויב ותישלח ללקוח רק לאחר איסוף המוצרים והכנתם למשלוח ללקוח. איסוף המוצרים ייעשה בהקדם האפשרי ולכל המאוחר בתוך 14 ימים מיום ביצוע ההזמנה. ניתן להתעדכן בסטטוס ההזמנה באחד מערוצי התקשורת המוצעים בעמוד 'צור קשר'.

4.7. זמן האספקה של ההזמנה ועלותה (בהתאם לבחירת הלקוח) הינם:

4.7.1. באמצעות שירות המשלוחים של 'צ'יטה': משלוח לנקודת איסוף הקרובה לכתובת המבוקשת, עד 5 ימים ובעלות של 15 שקלים או משלוח עד לבית הלקוח, עד 5 ימים ובעלות של 30 שקלים.
.4.7.2 איסוף עצמי ממחסני ההוצאה בכפר קאסם/הוד השרון, עד 3 ימי טיפול,  ללא עלות. זאת לאחר שבוצע תיאום טלפוני בין הלקוח לאגם.
4.7.3. בביצוע הזמנה לחו"ל, ייתכן שיושתו על המוצר שהוזמן מיסים, היטלים ו/או תשלומים שונים החלים במדינה אליה הוזמן המוצר. תשלומים אלה יחולו על הלקוח בלבד. ובכלל הזמנות מסוג זה מתבצעות דרך הטלפון או המייל.

4.8. אגם שומרת לעצמה את הזכות להוסיף, לגרוע ולשנות את המבצעים וההטבות המפורסמים באתר בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות לאחר פרסומם באתר האינטרנט.

4.9. מובהר כי המחירים המוצגים באתר מתעדכנים באמצעים ממוחשבים ומטבע הדברים עשויות לחול תקלות במחיר המוצג, בשיוך למבצע מסוים וכיוצ"ב. ככל שיחולו תקלות כאמור, תהא רשאית אגם לבטל את העסקה והמוצרים לא יישלחו ללקוח.

  1. מדיניות החלפת והחזרת מוצרים שנרכשו באתר:

5.1. כל הרוכש מוצר באתר AgamBooks.com ('אגם הוצאה לאור'), רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981("חוק הגנת הצרכן"). *בכל מקרה בו נעשה שימוש במוצר ו/או שהמוצר נפגם, כפופה לזכותה של 'אגם הוצאה לאור' לתבוע את נזקיה בשל כך.

5.2. בהתאם למדיניות החלפת המוצרים של החברה, בכפוף לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 ולתנאי סעיף 5.1 לעיל, ניתן להחליף כל מוצר שנרכש באתר האינטרנט:5.2.1. המוצר במצב חדש, לא נעשה בו שימוש והוא מצוי באריזתו המקורית.
5.2.2. יש ברשותך פתק החלפה ו/או קבלה.
5.2.3. ניתן להחליף את המוצר בתוך 14 ימים מיום רכישת המוצרים (המופיע על הקבלה).
5.2.4. תמורת המוצרים שיוחזרו יינתן מוצר חלופי בהתאם לסכום הרשום בקבלה או לפי ערכו של פתק ההחלפה.
5.2.5. הוצאות השילוח, ככל שיהיו ומשני הצדדים, ישולמו ע"י הלקוח.

5.3. בהתאם למדיניות החלפת המוצרים של החברה, בכפוף לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 ולתנאי סעיף 5.2. להלן, ניתן לבטל עסקה לרכישת מוצר שנרכש באתר האינטרנט בכל אחת מהדרכים הבאות:

5.3.1. בשיחת טלפון לשירות הלקוחות של החברה.

5.3.2. באמצעות שליחת בקשה בכתב – באמצעות פניה בכל אחד מערוצי התקשורת המוצעים בעמוד 'צור קשר'.

5.4. לא ניתן להחליף או להחזיר מוצרים שלא נקנו ישירות דרך האתר של אגם.

5.5. אופן קבלת ההחזר הכספי: ככל שהלקוח עומד בתנאי סעיפים 5.3-5.4. לעיל ובהתאם
 לדין, ההחזר יבוצע באותו האופן בו בוצע התשלום ובתוך 7 ימי עסקים ממועד הביטול.

5.6. מוצרים שנרכשו במבצע או במכירה מיוחדת, מדיניות החלפת/החזרת המוצרים תהיה בהתאם לתקנון המבצע או המכירה המיוחדת, המפורסמים באתר.

5.7. בהחזרת/החלפת מוצרים שנקנו במבצע, לאגם תישמר הזכות לבטל את העסקה המקורית ולבצע עסקה חדשה ללא מחירי המבצע.

  1. קניין רוחני:

6.1. אגם הינה בעלת מלוא הזכויות מכל סוג ומין בקשר לאתר החברה ולתכניו, לרבות מוניטין, סמלים, כל סימן מסחרי ושם מסחרי, בין אם רשומים ובין אם לאו, וכל זכות דומה אחרת. גולשי האתר אינם רשאים לעשות שימוש כלשהו בזכויות כאמור ללא הסכמת אגם בכתב ומראש.

6.2. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, אין להעתיק ו/או לשכפל ו/או להפיץ ו/או לפרסם ו/או להשתמש בתכנים המוצגים באתר ו/או לעשות בהם כל פעולה, במישרין או בעקיפין, המהווה הפרה או פגיעה בקניין הרוחני של אגם, אלא אם אגם התירה זאת במפורש בכתב ומראש. 

  1. אחריות:

7.1.  החברה ו/או מנהל האתר ו/או מי מטעמם לא יישאו בכל אחריות שהיא, מכל מין וסוג, בקשר למימוש ו/או אי מימוש ו/או השימוש בהטבות שיגרום לנזק כלשהו, עקיף, תוצאתי או נסיבתי, ללקוח או לצד שלישי כלשהו, לרבות אבדן רווחים, אבדן הזדמנות עסקית, אבדן מוניטין, ירידת ערך וכיו"ב.

7.2. אגם אינה מתחייבת כי האתר לא ייסגר ו/או כי הפעילות בו לא תופסק באופן זמני או קבוע והיא שומרת לעצמה את הזכות לסגור את האתר ו/או את פעילותו בכל עת לפי שיקול דעתה הבלעדי. על כן, גולשי האתר מתבקשים לנהוג בהתאם וליצור גיבוי מחוץ לאתר של כל מידע ו/או תוכן אותו הם מעוניינים לשמור.

7.3. אגם ו/או מנהל האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים באופן כלשהו לכל תקלה ו/או איחור ו/או שיבוש באתר, לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בקווי בזק ו/או במערכות האינטרנט ו/או ברשתות הסלולר, אשר יגרמו מכל סיבה שהיא, שאינה תלויה בהם, בין היתר ומבלי לגרוע מכלליות האמור מחמת כוח עליון ו/או מחמת אירועים שאינם בשליטתם, ואלו לא יחשבו כהפרה של תקנון זה ולא יזכו את הלקוח בכל סעד ו/או זכות, למעט אם נאמר אחרת במפורש בתקנון זה. במקרה של תקלה ו/או שיבוש כאמור, תהא אגם רשאית מכל סיבה שתיראה לה סבירה לנקוט בכל פעולה כפי שתמצא לנכון. למען הסר ספק יובהר כי לאף אדם לא תהא כל טענה או זכות בקשר לפעולות בהן תנקוט אגם ו/או מנהל האתר עקב תקלה ו/או שיבוש כאמור לעיל וכי אגם ו/או מנהל האתר אינם ולא יהיו אחראים לכל נזק ישיר ו/או עקיף, לרבות הוצאות ישירות ו/או עקיפות, שיגרמו לאדם כלשהו עקב ו/או בקשר עם תקלה ו/או שיבוש כאמור לעיל ו/או עקב הפעולות שינקטו כאמור.

7.4. רשתות תקשורת, מחשבים, שרתים ואתרי אינטרנט חשופים להתקפות וניסיונות פריצה מצד גורמים שונים. אגם ומנהל האתר נוקטים באמצעי אבטחה שונים על מנת לשמור על פרטיות המידע שיוזן על ידי לקוחות האתר אולם לא ניתן להבטיח זאת לחלוטין וייתכנו פריצות אבטחה וחדירות למידע. אגם ו/או מנהל האתר אינם מתחייבים שהשירותים והמידע באתר ובשרתי האתר (או בשרתי צד שלישי המאחסן אותם) יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם. בגלישה באתר, בהרשמה ובהעלאת תוכן ו/או מידע, לקוחות האתר משחררים את אגם ומנהל האתר ו/או מי מטעמם מאחריות לכל נזק שייגרם להם ו/או למי מטעמם עקב התקפות, ניסיונות פריצה וחדירות למידע כאמור ומוותרים על כל טענה כנגד אגם ומנהל האתר ו/או מי מטעמם בקשר לכך.

  1. דרכי התקשרות:

8.1. דרכי ההתקשרות עם החברה ו/או מנהל האתר, בכל דבר ועניין, ייעשו באופן ובדרך שייקבע על ידי אגם ומנהל האתר, לפי שיקול דעתם הבלעדי שיקבע מעת לעת.

8.2. דרכי ההתקשרות עם החברה ו/או למנהל האתר, בכל דבר ועניין, ייעשו באמצעות ערוצי התקשורת המוצעים בעמוד 'צור קשר'.

ת.ד 11840, פארק אפק, ראש העין 4809106

טלפון:03-7576523
פקס: 03-6880300

 
ויתור והגבלת אחריות  

המידע, התכנים והשירותים (ביחד: "השירותים"), המוצעים לך באתר מוצעים כמות שהם ואגם הוצאה לאור, מנהליה, חברות הקשורות אליה ומי מטעמם של כל אלו (להלן יחד עם אגם הוצאה לאור ) לא יישאו בכל אחריות להתאמתם לצרכיך ו/או למטרותיך.

כל האמור, המופיע והמתפרסם מעת לעת במדורים השונים של האתר, לרבות, פינות מומחים , המלצות, הכוונות, התייחסויות , המלצות של גולשים, כתבות, מאמרים, הפניות לכתבות ו/או מאמרים, לינקים לאתרים דומים או קשורים וכל נתון אחר מכל מין וסוג שהוא (שייקראו כולם יחד, להלן: "הפרסומים") המופיעים באתר הינם בבחינת המלצה בלבד ואין בהם כדי לחייב את אגם הוצאה לאור ו/או להטיל עליה אחריות מכל מין וסוג שהוא ביחס לפעולות הגולשים בהסתמך על אותה המלצה ועל בסיסה. האחריות על תוכנם של הפרסומים ו/או של ההמלצות הגלומות בהם היא על הכותבים ו/או המפרסמים בעצמם ו/או על המוציאים לאור הרלבנטיים, הכול על פי נסיבות העניין. אגם הוצאה לאור לא תישא בכל אחריות לנזק, אובדן, חסרון כיס, עוגמת נפש וכל נזק אחר מכל מין וסוג שהוא שייגרם לגולש כתוצאה מהסתמכות על האמור בפרסומים.

אגם הוצאה לאור אינה אחראית בכל צורה שהיא לשימוש ו/או התוכן המפורסם באתרים אליהם מפנה האתר ו/או פרסומות באתר. כל שימוש באתרים אלו יעשה על אחריותך הבלעדית.

אגם הוצאה לאור דוחה כל אחריות המוטלת עליה במפורש לרבות כל אחריות להפרעה בשימוש באתר, הימצאותם של וירוסים, תוכנות או קבצים הרסניים, איכות ודייקנות האתר והמידע שבאתר, התאמה לכל מטרה, שלמות, אמינות, התאמה לתוכנות שבמחשב המשתמש ולאינטגרציה, ואינה מתחייבת כי השימוש באתר ו/או בשירותים לא יופרע ו/או יהיה חסין מפני הפרעות ו/או קלקולים ו/או תקלות ו/או כשלים ו/או נזקים כלשהם.

אגם הוצאה לאור לא תהא אחראית, בכל מקרה ועל פי תיאוריה משפטית כלשהי (לרבות נזיקית, חוזית, עשיית עושר וכדומה), כלפיך ו/או כלפי כל אדם אחר, במישרין ובעקיפין, לכל נזק ישיר או עקיף, הנובעים משימוש באתר ו/או בשירותים ו/או בשל חוסר יכולת לעשות שימוש באתר ו/או בשירותים ו/או מאי תקינותו של האתר ו/או בשל אובדן מידע ו/או נזק למחשבך ו/או למידע המאוחסן במחשבך ו/או נזק הנובע ממחיקה מלאה או חלקית של המידע המאוחסן ולכל נזק אחר שהוא בין אם הנזק צפוי ובין אם שאינו צפוי, והינך מצהיר בזאת כי אתה אחראי באופן בלעדי לכל שימוש אשר אתה עושה באתר ו/או בשירותים.

הרשמה ומסירת מידע אישי

במסגרת השימוש באתר הדורש מסירת מידע אישי תתבקש לספק מספר נתונים אישיים כדוגמת: שם מלא, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, ועוד. נתונים אלה יועברו ויישמרו במאגר המידע של אגם הוצאה לאור. יודגש כי מסירת הנתונים הנ"ל על ידך אינה מחויבת על פי חוק אולם ללא מסירת הנתונים המוגדרים באתר כ"חובה" לא תוכל להשתמש בשירותים המוצעים באתר, כדוגמת גישה למסמכים ומאמרים במרחב הפרטי באתר. הנתונים המוגדרים כחובה יסומנו באופן שונה ובולט משאר השדות.

מדיניות ניהול מודעות באתר

אגם הוצאה לאור רשאית לבטל/לשנות/לערוך כל מודעה באתר, לפי שיקול דעתה.

אגם הוצאה לאור שומרת לעצמה את הזכות לא לאשר נוסח של מודעה שאינו ראוי ו/או אינו עומד בסטנדרטים של האתר.

אופן השימוש של אגם הוצאה לאור במידע

שימושך באתר, כמו גם שימושם של גולשים אחרים, עשוי להביא לאיסוף מידע ונתונים אודות סוג הפעילות אותה ביצעת באתר כדוגמת, עיון בעמודים/מדורים ספציפיים המופיעים באתר, תשובותיך למשאלים המתפרסמים באתר בדבר העדפותיך בכל הקשור לאתר עצמו וכיו"ב.

מידע זה, כמו גם המידע האישי לגביך ("המידע") – ככל שתמסור כזה – יישמר במאגר הנתונים של אגם הוצאה לאור. אגם הוצאה לאור מתחייבת בזאת לעשות שימוש במידע הנ"ל בכפוף להוראות כל דין ובהתאם לעקרונות המובאים בתקנון השימוש.

השימוש במידע שייאסף על ידי אגם הוצאה לאור , ככל שייאסף, ייוחד בין היתר למימוש היעדים הבאים:
• התאמה אישית של מרכיבים ונושאים באתר בהתאם לתחומי התעניינותך השונים וציפיותיך.
• התאמה אישית של מודעות ופרסומות המועלות באתר במסגרת שימושך בו בהתאם לצרכיך וציפיותיך.
• קבלת/שליחת דואר אלקטרוני ו/או הודעות SMS לטלפונים ויצירת קשר עמך בדרכים אחרות בכפוף להוראות הדין.
• משלוח דואר אלקטרוני ו/או הודעות SMS על ידי אגם הוצאה לאור עצמה וזאת בכפוף להוראות הדין. במסגרת זו תוכל אגם הוצאה לאור להביא לידיעתך מבצעים שונים אשר עשויים לעניין אותך באופן אישי, מידע נוסף על זה המצוי באתר בדבר תחומי פעילותה של אגם הוצאה לאור ועוד. באם בעתיד תהיה מעוניין להפסיק שירות זה כל שיהיה עליך לעשות הוא להודיע לחברה והשירות יופסק בסמוך לאחר מכן.
• בנוסף לשימושים הספציפיים במידע לטובתך האישית, ייתכן וייעשה שימוש כללי במידע שנאסף לצורך שיפור השירותים הניתנים במסגרת האתר, שינוי וייעול מבנה האתר, הרחבת תחומי הפעילות של האתר או צמצומם ומטרות נוספות לפי שיקול דעת אגם הוצאה לאור וזאת לטובת המשתמשים והגולשים והפעילות של האתר.

העברת מידע למפרסמים

במסגרת פעילותה השוטפת לאחזקת האתר ועדכונו, וכמתחייב מאופי השירותים המוצעים במסגרת האתר, ייתכן כי אגם הוצאה לאור תעביר מידע ממאגר נתוניה למפרסמים שונים לרבות מידע מזהה (כדוגמת שם, טלפון או כתובת דוא"ל). 
 

מדיניות ניהול פרסומות באתר

הפרסומות המועלות באתר מנוהלות על ידי חברות פרסום שונות בהתאם להרשאה שניתנה להן על ידי אגם הוצאה לאור. ניהול הפרסומות על ידי חברות אלה מתבצע באמצעות קבצי "COOKIES" הנוצרים במחשבך האישי על פי הוראות חברת הפרסום הספציפית. קבצים אלה משמשים ככלי לאיסוף מידע מהמחשב האישי שלך, והמפרסמים משתמשים בהם על מנת להתאים את הפרסומות שיופנו אליך לתחומי העניין הספציפיים שלך בהתאם למידע שכבר נאסף. עומדת בפניך האפשרות לחסום את חברות הפרסום מליצור ולנהל קבצי "COOKIES" במחשבך על ידי עדכון ההגדרות הרלבנטיות לכך. נדגיש כי ניהול ה – "COOKIES" על ידי חברות הפרסום הינו עצמאי ואינו קשור בכל צורה שהיא לחברה.

אגם הוצאה לאור משתמשת בחברת פרסום צד ג' להגשת מודעות פרסום בעת ביקורך באתר. חברה זו עשויה להשתמש במידע (שלא יכלול את השם, הכתובת, כתובת הדואר האלקטרוני או מספר הטלפון שלך) ביחס לביקורך באתר, במטרה לספק פרסומות של סחורות ושירותים העשויים לעניין אותך. תוך כדי הגשת פרסומות לאתר, עשוי המפרסם להציב או לזהות קובץ "קוקי" ייחודי בדפדפן שלך.

אגם הוצאה לאור שומרת לעצמה את הזכות, על פי נהליה ולשיקול דעתה הבלעדי בלבד, להחליט בדבר אופיין ותוכנן של הפרסומות, וכן למקם את הפרסומות, לרבות פרסומות ויזואליות, קוליות, קופצות או כל סוג אחר, בכל חלק או מדור של האתר, ולא תהיה עליה כל הגבלה באשר לאופי או אופן הפרסום. מובהר בזאת כי אגם הוצאה לאור עשויה למקם את הפרסומות בתוך שטחיהן של המודעות המועלות על ידי המשתמשים באתר (לרבות מודעות של לקוחות עסקיים ו/או מודעות המפורסמות בתשלום), בלא שהדבר יזכה את מפרסמי המודעות בתמורה או פיצוי כלשהם, וזאת גם אם הפרסומת מפרסמת שירות המתחרה בשירות המסופק על ידי מפרסם המודעה, או שייכת למתחרה עסקי שלו, או מנוגדת לערכיו או לטעמו של מפרסם המודעה . עוד מובהר כי אגם הוצאה לאור עשויה לקשר בין תוכן המודעות המפורסמות באתר לבין אופיין או נושאן של הפרסומות שימוקמו בקרבתן או בתוכן, וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא כל הודעה מוקדמת למפרסם המודעה.

איסוף נתונים על ידי אגם הוצאה לאור באמצעות "COOKIES"

אגם הוצאה לאור, באופן דומה לזה של חברות הפרסום, יוצרת גם היא קבצי "COOKIES" במחשבך האישי ומהם היא אוספת מידע הנוגע לסוג האתרים המועדף עליך, דרכי הגישה שלך לאתרים אלה, סוג האינפורמציה אותה הנך מבקש לאתר בדרך כלל ברשת האינטרנט, תחומי העניין שלך וכיו"ב. המידע הנאסף באמצעות ה-"COOKIES" משמש את אגם הוצאה לאור לשימושים פנימיים ועצמיים בלבד, במטרה להביא לשיפור ולעדכון האתר כך שהוא יתאים באופן אופטימאלי לציפיותיך, והוא כפוף להתחייבויות ולמגבלות שמקבלת על עצמה אגם הוצאה לאור במסגרת תקנון השימוש.

בנוסף משמשים קבצי ה-"COOKIES" לזיהויך על ידי האתר ובכך הן חוסכות את עדכון פרטיך (כדוגמת שם משתמש וסיסמא) בכל מקרה בו נדרש רישום וזיהוי במסגרת רכיבים שונים באתר.

נשוב ונדגיש כי ביכולתך למחוק ו/או למנוע כליל את היווצרותם של קבצי "COOKIES" במחשבך באמצעות שינוי ההגדרות הרלבנטיות, אולם הדבר יחייבך בעתיד לשוב ולעדכן את שם המשתמש שלך וסיסמתך במקרים בהם רישומם של פרטים אלה מתחייב מאופי השירות שהנך מבקש לקבל באתר.

אבטחת מידע

אגם הוצאה לאור מאבטחת את המידע המצוי באתר וברשת מחשביה ככל שהיא נוגעת להפעלת האתר, במערכות מתקדמות ביותר. על אף המאמצים והמשאבים המושקעים בכך, אגם הוצאה לאור אינה יכולה להתחייב בפני המשתמשים לכך שלא תתאפשר חדירה לא חוקית למאגרי המידע הכלולים באתר וברשת המחשבים.

זכויות יוצרים וקניין רוחני

אגם הוצאה לאור הינה בעלת זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר, באופן בלעדי. במסגרת זכויות היוצרים והקניין הרוחני נכללים, בין היתר, עיצובו הגראפי של האתר, מבנה האתר, מרכיביו הצורניים והמהותיים של האתר, הטקסטים המופיעים בו, הפרסומים, מודעות המפורסמות באתר וכן קבצים ויישומים מכל מין וסוג שהוא.

חל איסור מוחלט על העתקה, הפצה, הצגה, פרסום או העברה של הנ"ל או חלק מהם, לרבות כל מודעה המפורסמת באתר , אלא אם ניתנה לכך הסכמת אגם הוצאה לאור מראש ובכתב.

מובהר בזאת, כי עם קבלת תנאי שימוש אלו כל המפרסם מודעה באתר מעביר לחברה את כל זכויות הקניין הרוחני בקשר עם מודעה כאמור (לרבות בתוכן המודעה ובתמונות הכלולות בה), לרבות זכויות יוצרים וזכויות התביעה בגין כל הפרה של זכויות כאמור.

מובהר בזאת כי כל תמונה המועלית לאתר על ידי הלקוח/המפרסם ולא על ידי האתר עצמו הינה באחריות המפרסם בלבד.

אגם הוצאה לאור לא תישא בכל אחריות לכל נזק מכל מין וסוג שהוא הנוגע לקניין רוחני או אחר שהופר כתוצאה מפרסום לא מורשה של תמונה או כל אובייקט אחר המשמש נושא לזכות יוצרים או זכות קניין אחרת. אגם הוצאה לאור שומרת לעצמה הזכות להסיר כל פרסום מפר כאמור ככל שהובא לידיעתה דבר ההפרה.

השימוש באתר ופרסום מודעות

למרות שאגם הוצאה לאור עושה את מירב המאמצים להתאים את האתר לכל משתמש באופן האופטימאלי ביותר הרי שהאתר, מעצם טבעו, הינו אתר המיועד לציבור בכללותו וכל המידע המובא בו – עומד לרשות ציבור המשתמשים כמות שהוא. מעת לעת, מטעמי עיצוב ונוחות – הפנייה באתר הינה בלשון נקבה או זכר אולם מתייחסת תמיד גם למין השני.

השימוש באתר – על כל מגוון שירותיו – הינו על אחריותך בלבד.

השימוש באתר מוגבל לפרסום מודעות בנוגע לעסקים ותוצרתם, שירותים ואו נכסים שמפרסם המודעה מבקש למכור, לעיון קהל המתעניינים באותן מודעות, ולפניה למפרסם המודעות בשל עניין של הפונה בנכס שפרסם. אין להשתמש באתר למטרה אחרת מהמטרות הנ"ל, וכל שימוש באתר למטרה זרה כאמור אסור בהחלט.

מובהר כי כלל השירותים השונים באתר מוצעים לגולשי האתר בהתאם לתנאים הקבועים על ידי אגם הוצאה לאור והגישה והשימוש בהם מותנים בעמידה בתנאי הסף אשר ייקבעו על ידי אגם הוצאה לאור. אגם הוצאה לאור שומרת את הזכות שלא לאשר את השימוש בשירותים המוצעים על ידה עקב אי עמידה בתנאים אלו, וזאת על פי שיקול דעתה המוחלט.

הינך מצהיר ומתחייב שלא לאסוף נתונים מהאתר בכל צורה שהיא (למעט על דרך של צפייה רגילה במודעות ככל משתמש סביר) לרבות בכל אמצעי טכנולוגי ו/או אלקטרוני ו/או ממוחשב ו/או באמצעות תוכנות אוטומטיות (ובכלל זאת רובוטים, spiders, scrapers וכיו"ב). כל שימוש אחר, לרבות פניה למפרסם המודעה שלא על מנת להתעניין ברכישת/שכירת הנכס/המוצר/השירות שפורסם, יהווה משום שימוש בניגוד לתנאי תקנון השימוש, על כל המשתמע מכך, ואגם הוצאה לאור שומרת לעצמה הזכות לתבוע בגינו פיצוי מתאים.

מבלי לגרוע מהאמור לעיל הנך מצהיר ומתחייב:
• שלא להעתיק ו/או לשכפל ו/או לעדכן ו/או לשנות ו/או להפיץ ו/או לפרסם ברבים כל תוכן המצוי באתר.
• שלא לבצע כל פעולה אשר תייצר ו/או אשר עלולה לייצר עומס על מערכות ושרתי האתר.
• שלא לבצע כל פעולה המתערבת ו/או המפריעה (ו/או אשר מנסה להתערב ו/או להפריע) בדרך הפעולה הרגילה של האתר והשירותים.
• שלא לעקוף או לנסות לעקוף כל אמצעי טכנולוגי הקיים באתר ו/או במערכות הקשורות אליו אשר תפקידו למנוע אלו מן הפעילויות האסורות תחת תקנון השימוש.
מובהר בזאת, כי האתר מהווה פלטפורמת פרסום לגולשים/משתמשים ואגם הוצאה לאור אינה אחראית על תוכן המודעות המתפרסמות במסגרתו. יחד עם זאת נהלי אגם הוצאה לאור אוסרים פרסום של מודעות שנושאיהן אינם חוקיים ו/או פוגעניים. למען הסר ספק יובהר בזאת כי אין לפרסם באתר מודעות למכירת/שיווק/השכרת/אספקת/פרסום/הפצת מוצרים ושירותים המנוגדים לחוק. אגם הוצאה לאור לא תישא בכל אחריות נזיקית או פלילית כתוצאה מפרסום מודעה כאמור או היענות לה. אגם הוצאה לאור אף שומרת על זכותה לפנות במקרה הצורך לרשויות אכיפת החוק על מנת למנוע המשך פרסום של מוצרים/שירותים כאמור בתקנון השימוש תוך חשיפת פרטי המפרסם.

מבלי לפגוע מכלליות האמור לעיל הינך מתחייב שלא לפרסם ו/או להזין לאתר אחד או יותר מן התכנים הבאים:
• כל חומר הפוגע או מפר זכויות קנייניות של אחרים או מסלף זכויות ו/או תכנים של צדדים שלישיים .
• כל חומר פורנוגראפי או בעל אופי מיני בוטה, המפר הוראות כל דין או עלול לפגוע ברגשות הציבור.
• כל מידע בטחוני רגיש, או מידע אחר אשר מטבעו רגיש.
• כל תוכנת מחשב, קוד מחשב או יישום הכוללים נגיף-מחשב (וירוס),לרבות תוכנות-עוינות הידועות כסוס-טרויאני, תולעים (Worms), ואנדלים (Vandals), יישומים מזיקים (Malicious Applications ) וכיו"ב.
• סיסמאות, שמות משתמש ופרטים אחרים, המאפשרים שימוש בתוכנות מחשב, קבצים דיגיטליים, אתרי אינטרנט או שירותים, הטעונים הרשמה או תשלום, בלא תשלום או הרשמה כאמור.
• כל חומר בלתי-חוקי, או חומר המעודד, תומך, מסייע, מספק הוראות לביצוע או מנחה בביצוע מעשה המהווה עבירה פלילית לפי דיני מדינת ישראל. כל חומר המהווה לשון הרע (הוצאת דיבה) על אדם.
• כל חומר החושף את פרטיו האישיים או האינטימיים של אדם (לרבות שמו), מבלי שהוא עצמו מסר אותו ו/או חומר הפוגע בפרטיותו ו/או בצנעת אישיותו של אדם.
• נושאים שביחס אליהם קיים צו איסור פרסום של בתי משפט.
• כל חומר בעל אופי או תוכן טורדני , מעליב, עוין, מאיים, גס, גזעני פוגע ברגשות הציבור. כל חומר ו/או מסר העשוי להטריד ו/או לפגוע במשתמשים אחרים ולרבות במסגרת הודעות sms אשר תשלח באמצעות האתר ו/או השירותים.
• כל חומר המנוגד לכללי השימוש המקובלים באינטרנט או העלול לגרום נזק או לפגוע במשתמשי אינטרנט בכלל, ובלקוחות האתר בפרט.
היה ותפר אחד או יותר מן התנאים שלעיל, אתה תשפה את אגם הוצאה לאור בגין כל נזק שיגרם לה כתוצאה מהפרות אלו.

אגם הוצאה לאור שומרת לעצמה את הזכות לחסום/לבטל/להסיר כל מודעה שאינה עומדת בהוראות תקנון השימוש ו/או הוראות הדין ו/או נהלי אגם הוצאה לאור ו/או אשר יש בה כדי לפגוע בכל אדם או ישות משפטית אחרת ו/או אשר נסיבות פרסומה קשורות, במישרין או בעקיפין, למעשה של תרמית או לכל מעשה אסור אחר; והכול, ככל שהובא לידיעתה של אגם הוצאה לאור דבר ההפרה. אין באמור לעיל או להלן כדי לחייב את אגם הוצאה לאור לפעול בצורה הנזכרת לעיל ובכל מקרה ונסיבות לא תהא אחראית אגם הוצאה לאור לכל נזק אשר ייגרם לצד כלשהו בגין פעולה או היעדר פעולה מצד אגם הוצאה לאור בהקשר זה.

ביטול עסקאות

בכפוף להוראות הדין, בכל מקרה של ביטול מודעות פרסום שמפורסמות באתר בתשלום לפני סיום תקופת הפרסום הרלוונטית, לא יהיה המפרסם זכאי להחזר כספי כלשהו ואגם הוצאה לאור לא תהיה חייבת לשפות את המפרסם בסכום כלשהו. האמור יחול בהתאמה על כל שירות אחר שניתן באתר בתשלום ואשר בוטל על ידי המשתמש/גולש.

הפעלתו השוטפת של האתר

אגם הוצאה לאור אינה מתחייבת להפעיל את האתר במתכונתו הקיימת לפרק זמן מסוים או קבוע. אגם הוצאה לאור שומרת לעצמה את הזכות לערוך כראות עיניה שינויים מבניים ומהותיים באתר, לבטל, להוסיף, לשנות ולעדכן את כל הפונקציות הקיימות בו, בכל עת. הפרעה בפעילותו השוטפת והתקינה של האתר, אגב ביצוע תיקונים, שינויים ושיפורים לא תהווה עילה לכל תביעה, טענה או דרישה מצדך. אגם הוצאה לאור מצדה עושה ותמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת שתוכל לגלוש ולהשתמש באתר באופן שוטף וקבוע אולם היא אינה מתחייבת כי לא יארעו שיבושים, תקלות או הפרעות הכרוכות וקשורות בהפעלת האתר והנלווים להפעלה זו.

מתווכים/ לקוחות עסקיים

למעט אם צוין מפורשות אחרת באתר או בתקנון השימוש, כל שימוש באתר במסגרת של ו/או בקשר ישיר או עקיף לעסק כפוף לתשלום ואין לבצעו ללא קבלת אישור מפורש מצד אגם הוצאה לאור ומתן הסכמת המשתמש העסקי לתנאי ההתקשרות של אגם הוצאה לאור; וזאת, בין אם במסגרת הליכי הרישום לשירות הרלוונטי באתר ובין אם במסגרת המוקד הטלפוני של האתר שפרטיו מופיעים להלן. פרסום מודעה או שימוש אחר של לקוח עסקי באתר שנחזה לפרסום/שימוש פרטי/אישי יוסר/יופסק לאלתר וללא התראה כלשהי וזאת מבלי לפגוע בסעדים הקיימים לחברה בקשר עם כך.

פרסום מודעות במדור הנדל"ן על ידי מתווכים פרטיים ו/או סוכנויות תיווך ו/או תאגידים מכל סוג ו/או בעלי עסק אחרים שעיסוקם בתיווך מקרקעין (להלן: "מתווך נדל"ן"), הינו בתשלום. אגם הוצאה לאור שומרת לעצמה הזכות לשנות את התעריף מעת לעת על פי שיקול דעתה.


לקוח עסקי לצורך תקנון השימוש הינו כל יחיד, שותפות או תאגיד מכל סוג שהוא שעיסוקם במסחר קמעונאי, סיטונאי או זעיר, ישיר או עקיף, של מוצרים ו/או שירותים.

אגם הוצאה לאור רשאית בכל עת לשנות את התעריפים, המסלולים ויתר תנאי ההתקשרות עם לקוחותיה העסקיים.

מדיניות ניהול מודעות ביחס ללקוחות עסקיים, וזאת מבלי לפגוע בשאר הוראות תקנון השימוש, ככל שאלה חלות, בשינויים המתחייבים, הינה כדלקמן:
• אגם הוצאה לאור רשאית, על פי שיקול דעתה, להסיר מודעה שהינה בגדר הודעה כפולה מטעם אותו מפרסם.
• תוכן המודעה יכלול את פרטי הנכס בלבד וכן את פרטי בית העסק .
• אגם הוצאה לאור שומרת לעצמה הזכות לבטל מודעות שתוכנם יכלול פרסום עצמי מכל סוג שהוא ללא התראה. יובהר כי היה ותוסר מודעה כאמור הרי שהתשלום בגינה לא יוחזר למפרסם. יחד עם זאת, תעמוד למפרסם האפשרות לפרסם את מדעתו פעם נוספת עד למיצוי פרק זמן פרסום המודעה בגינו בוצע התשלום, וזאת לאחר הסרת כל אותם פרטים שהינם בגדר פרסום עצמי וקבלת אישור המוקד הטלפוני.
• אפשרות "הקפצת" מודעות ללקוחות עסקיים מוגבלת לפעם אחת בשעה. אגם הוצאה לאור שומרת לעצמה את הזכות להסיר מודעה מטעם אחד הגורמים הנ"ל שתוקפץ בפרק זמן הפחות משעה. במקרה כזה לא יוחזר התשלום בגין המודעה לגורם המפרסם והוא יוכל לשוב ולפרסם את מודעתו (כנגד תשלום) רק בחלוף שלושה ימי עבודה מהמועד בו הוסרה מדעתו על ידי אגם הוצאה לאור.
• מובהר בזאת כי אגם הוצאה לאור אינה אחראית ולא תהיה אחראית לנזק, מכל מין וסוג שהוא, שייגרם למפרסם בקשר עם שימוש באתר.
אגם הוצאה לאור שומרת לעצמה הזכות לבדוק בכל עת ובכל אמצעי שתמצא היא לנכון האם המודעות המפרסמות בלוחותיה על ידי מי המגורמים הנזכרים בפרק זה עומדות בכל הוראות תקנון השימוש ולפעול בהתאם לזכויות ולסמכויות המוקנות לה הן על פי פרק זה והן על פי תקנון השימוש בכללותו.

תחולת הדין וסמכות שיפוט ייחודית

על השימוש באתר יחולו דיני מדינת ישראל והם בלבד. לבתי המשפט בתל-אביב-יפו תהא סמכות השיפוט הייחודית בכל הנוגע לתקנון השימוש ולשימוש באתר.