מאמרים

דפי צביעה להורדה חינם

דפי צביעה להורדה חינם

דפי צביעה להדפסה – חינם!

מחפשים דפי צביעה בחינם? הגעתם למקום הנכון. כאן תמצאו לא סתם דפי צביעה, אלא דפי צביעה איכותיים מבית היוצר של "אגם" מוכנים עבורכם להורדה ישירה. בנוסף תוכלו ליהנות מחוברות צביעה וערכות יצירה במחירים אטרקטיביים ובמשלוח מהיר עד הבית. הקישור בתחתית העמוד.

אגם – דפי צביעה חינם

כל ילד וילדה אוהבים לייצר, לצבוע וליצור, לכן דפי צביעה הם מוצר צריכה בסיסי ולכן העמדנו לרשותכם אזור מיוחד הכולל מספר גדול של דפי צביעה נהדרים הזמינים עבורכם להורדה והדפסה ישירה ללא עלות. כל שבוע נעלה דפי צביעה עם איורים מהספרים החדשים שלנו. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את דפי הצביעה המועדפים עליכם מבין המבחר הגדול, להוריד למחשב או לשלוח ישירות להדפסה ולהתחיל לצבוע.

בצבע שלי מנדלות ועוד 1

המחיר המקורי היה: ₪29.90.המחיר הנוכחי הוא: ₪19.

בצבע שלי מנדלות ועוד 5

המחיר המקורי היה: ₪29.90.המחיר הנוכחי הוא: ₪19.

ספר צביעה – צובעים אגדות 2

המחיר המקורי היה: ₪39.90.המחיר הנוכחי הוא: ₪29.

קשת בענן – חד קרן 4

המחיר המקורי היה: ₪24.90.המחיר הנוכחי הוא: ₪14.

מוצרים נוספים

בנוסף לדפי הצביעה, תוכלו לבצע גם הזמנות של מוצרי יצירה נוספים שלנו כמו:

  • חוברות צביעה – חוברות צביעה מלאות הכוללות מספר גדול של איורים ברמות קושי משתנות ונושאים מגוונים המותאמים במיוחד לילדים.
  • מספר וצבע – ערכת יצירה מיוחדת אשר מאפשרת ליצור ציור מקצועי ללא צורך בידע או ניסיון באומנות.

מוצרי הצביעה והיצירה, כמו גם יתר המוצרים של "אגם", זמינים עבורכם לרכישה מקוונת נוחה ומהירה. בקטלוג האתר שלנו תוכלו למצוא מגוון של ספרי עיון, ספרי ילדים ונוער, משחקי קופסא, חוברות עבודה ועוד. הכל תחת תו האיכות של "אגם", במחירים אטרקטיביים ובמשלוח מהיר עד הבית. לכניסה לאזור דפי הצביעה לחצו >>>כאן<<<