קטגוריות נוספות

לימוד אותיות באנגלית לילדים להדפסה

לימוד כתיבת אותיות באנגלית

לימוד אותיות באנגלית לילדים

מחפשים שיטת  לימוד אנגלית abc? הגעתם למקום הנכון. צוות המומחים של "אגם הוצאה לאור" הכין עבורכם את המדריך המלא של לימוד אותיות באנגלית – דפי עבודה, חוברות לימוד, תהליך למידה ועוד.

מהשפות המדוברות בעולם

השפה האנגלית היא אחת השפות המדוברות ביותר בעולם כאשר על פי הערכות מסתובבים בין 500 מיליון ל-1.8 מיליארד איש אשר דוברים אנגלית ברמה מסוימת. האנגלית היא שפה שימושית ויעילה מאוד כיום, היא שולטת במדע, באקדמיה, בעולם העבודה והעסקים, במחשבים ובאינטרנט – כמעט ובלתי אפשרי להסתדר מחוץ לגבולות ישראל ללא ידיעת אנגלית.

לימוד ה abc – מאיזה גיל מתחילים ללמוד?

כישורי השפה האנגלית נלמדים במערכת החינוך הישראלי החל משנתם השלישית של הילדים במערכת ועד לסיום הבגרות באנגלית בכתה י"ב. אך בהחלט ניתן להתחיל ללמוד את יסודות השפה עוד מגילאי הגן המאוחרים ומגילאי כיתות א' ו-ב'. הלימוד בשנים אלו עשוי להיות אפקטיבי וליצור בסיס ידע רחב ויציב עליו ניתן יהיה ליצוק מידע נוסף ובצורה מעמיקה ויסודית יותר.

לימוד כתיבת אותיות באנגלית – איך עושים את זה?

תהליך הלימוד בגילאים צעירים במיוחד, הוא עדין ועליו להיעשות בצורה טובה על מנת שיהיה גם אפקטיבי וגם מהנה עבור הילד. אלו המאפיינים של לימוד איכותי:

  • אווירה – הדבר החשוב מכולם הוא יצירת אווירה לימודית מהנה ופחות אווירה לימודים מחייבת. עדיף לדבוק בשיטות המציעות לימוד בעזרת משחק ויצירה ולא בשיטות המעבירות את החומר בצורה משמימה.
  • שלבים – חשוב להבין כי קליטת החומר והבנתו משתנים מאוד מילד לילד. עליכם להתחיל את הלימוד בצורה איטית ומדודה, להתקדם בהתאם לרמת הילד וכמובן בהתאם לרצון שלו להמשיך וללמוד.
  • תרגול – תרגול מתמשך ואיכותי הוא המפתח להצלחה כמעט בכל תחום חדש, גם במקרה דנן תרגול הוא חיוני להצלחה, אך שימו לב כי מלאכת התרגול חייבת להיעשות מרצון, ללא לחץ מצדכם ותוך יצירת שיתוף פעולה טבעי ככל הניתן.

ספרים, משחקים ודפי עבודה

את תהליך הלימוד אפשר לבצע באופן עצמאי, אך הדבר אינו מומלץ שכן הוא יצריך מכן מאמץ רב ולעיתים השיטה העצמאית עשויה להיות פחות אפקטיבית. כיום ישנם סוגים רבים של ספרי לימוד, משחקי לימוד ודפי עבודה מעולים. ריבוי הספרים, המשחקים ודפי העבודה עשוי להקשות על מלאכת הבחירה, כך תוכלו לזהות תוכן לימוד איכותי:

  • דיוק ואיכות – ראשית, על התוכן שנמצא בספר או במשחק להיות מדויק, עליכם מוטלת האחריות לקרוא את הספר ולוודא כי התוכן אכן מתאים ללימוד ראוי, נכון ואפקטיבי.
  • רמה מתאימה – על הרמה להיות תואמת לשלב הלימודי בו נמצא הילד שלכם. ספר או משחק ברמה גבוהה מדי עלול להוות חוויה מייאשת ומתסכלת עבור הילד.
  • עיצוב מושך – ילדים בגילאים המדוברים פועלים הרבה דרך העיניים, לכן חשוב למצוא ספרים או משחקים בעלי עיצוב אטרקטיבי ומושך. כך תוכלו ליצור עניין וסקרנות בקרב הילד ולגרום למשיכה טבעית ולרצון ללמוד.

מוצרי הלימוד שלנו

את עבודת הסינון, בחירת חומרי הלימוד הרלוונטיים ומוצרי הלימוד הטובים ביותר עשינו בשבילכם. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון חוברות עבודה, משחקי לימוד ודפי עבודה:

דפי עבודה ללימוד אותיות באנגלית

על מנת להבין טוב יותר האם חוברות הלימוד עשויות להתאים לכם, העלנו לאזור מיוחד באתר דפי לימוד אותיות באנגלית לילדים להדפסה. הדפים זמינים לכם להדפסה חינמית ובעזרתם תוכלו לבדוק האם נוצר עניין בקרב ילדכם והאם כדאי לכם להשקיע ברכישת ספר לימוד מלא.

רכישה מקוונת

את כל חוברות העבודה ומשחקי הלימוד, תוכלו להשיג ברכישה מקוונת נוחה ומהירה. על מנת לספק לכם חוויית רכישה חדשנית, העמדנו אתר אינטרנט מתקדם הכולל; קטלוג ספרים מפורט, מערכת הזמנות קלה לתפעול, מנגנון תשלום מאובטח, מדיניות החזרות ברורה, מחירים משתלמים ומשלוח מהיר עד לפתח הבית או עד לנקודת איסוף הקרובה לאזור מגוריכם.

קנייה מהנה!

צוות "אגם הוצאה לאור" מאחל לכם קנייה מהנה ומזכיר כי בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לייעץ, להכווין ולסייע בפתרון כל בעיה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. ליצירת קשר חייגו: 03-7576523.