מאמרים

ספרי ילדים מומלצים 2023

ספרים מומלצים לפעוטות

מודרניזציה, גלובליזציה, שפע של מידע, שפע של אפשרויות, מוצרים טובים (וגם פחות טובים), תוצרת הארץ וגם מחו"ל.
כידוע לכולנו הזמנים של היום כבר לא דומים לאלו שהיו פעם, כשהמידע היה כלוא בתוך סביבה מאוד מצומצמת ולכל סביבה היה את הידע, המידע והמוצרים שמייחדים אותם. היום, לטובה וגם לרעה, העולם נהיה גלובלי יותר, משותף יותר, שופע ובזאת גם קצת מבלבל. תחום הספרים גם הוא התפתח מאוד בעקבות המודרניזציה והגלובליזציה, שפע של ספרים נכתבו, ועדיין נכתבים, תורגמו וממשיכים להיתרגם ספרים טובים וגם כאלו שלא זכו לתהילה שכזאת. כל חודש יוצאים המון ספרים לאור.     

ההורים רוצים את הספרים הטובים ביותר לילדם, לכן יבקשו הצעות לספרי ילדים מומלצים לקטנים, וגם ספרי נוער מומלצים לילדים המתבגרים. אך בעולם שבו האינטרנט גדוש הידע והדעות השונות הוא נמעננו העיקרי לשאלות כאלה לפעמים אפשר להתבלבל, לקבל תשובות לא חד משמעיות, דעות מנוגדות והכי פחות מועיל מכולם הוא ידע לא רלוונטי.

אז מה עושים?

מתחילים בגדול. מחפשים את ההוצאות המתמחות בספרות ילדים ונוער, הוצאות מקצועיות, קוראים עליהן ואז ממקדים את החיפוש - מסתכלים על קטלוג הספרים של אותה הוצאה ומחפשים את הספר או הספרים שהכי מתאימים לנו ולילדנו.

אנחנו באגם משקיעים המון בכל ספר שיוצא תחת ידינו, המסר, התוכן והאסתטיקה של הספרים שלנו מאוד חשובה לנו. צוות ה"סקאוטינג" שלנו בראשות עורכת ההוצאה ראובת ניצן, עושה עבודה נפלאה בלמצוא את הספרים הטובים ביותר. ספרים מהעולם שמתאימים לתרגום עברי וכמובן בחירת הסופרים והמאיירים הישראליים המוצלחים ביותר אשר משקפים את אופי ההוצאה.

אגם היא הוצאת ספרים שמתמחה בהוצאת ספרי ילדים ונוער, אנו דואגים למגוון ספרים בכל קטגוריית גיל.
מוזמנים להתרשם מ:
ספרי ראשית קריאה מומלצים שלנו, כמו כן ספרי הילדים המומלצים שלנו וגם ספרים מומלצים לבני הנוער. וגם כמובן מוזמנים להתרשם מספרים מומלצים למבוגרים שלנו. רשימות הספרים המומלצים נועדו כדי להקל על חיפושכם אחר ספר מתאים וטוב לצרכיכם ועם זאת ישנם עוד הרבה ספרים נפלאים אחרים מכל קטגוריה, מוזמנים לטייל באתר שלנו ולהנות ממבחר הספרים.