מאמרים

זמן איכות עם ילדים

זמן איכות עם ילדים

זמן איכות עם הילדים

מחפשים דרכים להעברת זמן איכות עם הילדים? הגעתם למקום הנכון. באתרנו תוכלו למצוא מגוון מוצרים, משחקים וערכות יצירה שיאפשרו לכם להעביר זמן איכות מושלם עם הילדים וליצור ביחד איתם חוויות מהנות ובלתי נשכחות. מהי החשיבות של זמן איכות משפחתי, אילו רעיונות יש לנו להציע וכיצד תוכלו לרכוש את המוצרים שלנו? כל הפרטים במאמר הבא.

15% הנחה

חתחתול

המחיר המקורי היה: ₪49.המחיר הנוכחי הוא: ₪41.
2 ב-76

עולם קטן ירוק שלי דבורה – קרטון

המחיר המקורי היה: ₪74.המחיר הנוכחי הוא: ₪52.
2 ב-76

קוקו, מי זה שם? חיות החווה – קרטון

המחיר המקורי היה: ₪74.המחיר הנוכחי הוא: ₪52.
15% הנחה

מזרן יוגה

המחיר המקורי היה: ₪99.המחיר הנוכחי הוא: ₪84.
15% הנחה

מילים ראשונות

המחיר המקורי היה: ₪59.90.המחיר הנוכחי הוא: ₪50.
15% הנחה

הטוטם המגנטי הראשון שלי

המחיר המקורי היה: ₪109.המחיר הנוכחי הוא: ₪92.
15% הנחה

דאבל מפרץ ההרפתקאות

המחיר המקורי היה: ₪79.המחיר הנוכחי הוא: ₪67.
15% הנחה

השועל החמקמק

המחיר המקורי היה: ₪99.המחיר הנוכחי הוא: ₪84.
15% הנחה
2 ב-76

הספר המחיק שלי אותיות ה-א"ב

המחיר המקורי היה: ₪74.המחיר הנוכחי הוא: ₪62.
2 ב-76

יוגה חיות

המחיר המקורי היה: ₪84.המחיר הנוכחי הוא: ₪59.

מהו זמן איכות?

אין הגדרה אחת מוסכמת לשאלה מהו "זמן איכות", שכן התשובה לשאלה משתנה ממשפחה למשפחה ומתרבות לתרבות, לכן הגדרה זו הינה סובייקטיבית וניתנת לפרשנות. אך בכל זאת, אם נרצה להתייחס לסוגיה בצורה כוללנית, נוכל לומר כי "זמן איכות משפחתי" הוא כל זמן אשר אנו מבלים ביחד עם בני המשפחה שלנו בעשיית פעולה אשר מסבה הנאה ויוצרת חוויות חיוביות בקרב כל חלקי המשפחה. בילוי משותף שכזה הוא חיוני מכמה סיבות:

  • גיבוש – בראש ובראשונה מטרת זמן האיכות הוא לגבש את המשפחה וליצור תלכיד אשר לו פוטנציאל להפוך לגרעין משפחתי קשה ובלתי ניתן לפירוד.
  • העשרה – מטרה נוספת של זמן האיכות הוא לספק העשרה ותכנים חיוניים לבני המשפחה – ובעיקר לקטנים מבניהם. לכן פעמים רבות ניתן לייחס את מופעי התרבות והספורט כזמן איכות משפחתי.
  • תעסוקה – פונקציה נוספת וחשובה לא פחות של זמן האיכות היא האפשרות להעסיק את הילדים בדבר מה חיובי ולהעביר עוד כמה שעות של משחק פיזי על פני שעות מסך.

זמן איכות עם ילדים – המלצות המומחים

"אגם" היא הוצאת ספרים ותיקה המתמחה בהוצאת ספרי ילדים ונוער. את כל הידע והניסיון שצברנו במרוצת השנים על עולמות התוכן של הילדים רתמנו על מנת להביא לכם רשימה של רעיונות ומוצרים לזמן איכות משפחתי מושלם:

  • משחקי קופסא – משחקי קופסא הם קלאסיקה של זמן איכות מהנה, חוותי ומעשיר. ניתן למצוא משחקים רבים המשלבים בתוכם תכנון, אסטרטגיה, שיתוף פעולה והרבה צחוק. לקטלוג משחקי הקופסה שלנו לחצו כאן >>>
  • פעילויות יצירה – יצירה היא אחת הפעולות העמוקות ביותר המחברת אותנו לנבכי נפשנו. בנוסף, זו גם דרך נהדרת לבילוי משפחתי מהנה. באתר שלנו תמצאו מספר גדול של מוצרים כמו חוברות ציור וערכות יצירה אשר יאפשרו לכם ליהנות מזמן איכות אומנותי במיוחד. לצפייה בערכת היצירה לחצו כאן >>>
  • קריאה משותפת – ישנן דרכים רבות להפוך את זמן הקריאה לזמן איכות משפחתי, אנו מציעים לכם להסתכל בפינה החדשה שעולה כל שבוע האתר שלנו וכוללת פעילות משפחתית בעקבות ספר קריאה – כל שבוע פעילות בעקבות ספר אחר. לצפייה בפעילויות שכבר עלו לחצו כאן >>>

אל תוותרו על זמן האיכות

חשוב להדגיש כי על אף אורח החיים העמוס וריבוי המשימות איתן אנו מתמודדים ביום יום, מומלץ שלא להזניח את זמן האיכות המשפחתי ולדבוק בו בנחישות. על מנת שלא תפספסו את זמן האיכות, כדאי להגדיר מראש זמן שכזה בתחילת השבוע או להקצות מספר שעות המוגדרות כזמן איכות במהלך השבת או בכל זמן פנוי אחר.

אגם ספרים

את כל המוצרים שהזכרנו במאמר, ומוצרים רבים נוספים, תוכלו להשיג ברכישה מקוונת נוחה ובלי הצורך לצאת מהבית. העמדנו לרשותכם אתר אינטרנט חדשני הכולל קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות קלה לתפעול, מנגנון תשלום מאובטח, מדיניות החזרות ברורה, מחירים משתלמים וכמובן – משלוח מהיר עד אליכם. האתר נבנה בצורה שתספק לכם חוויית רכישה מקוונת מושלמת, אך בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו ואנו נשמח להכווין, לייעץ ולסייע בפתרון כל בעיה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. לצפייה בקטלוג המוצרים המלא לחצו >>>כאן<<<