מאמרים

חוברות עבודה באנגלית לכיתה ג

חוברות עבודה באנגלית לכיתה ג

כישורי אנגלית בגיל צעיר – חוברות אנגלית לכיתה ג

כיתה ג היא השנה הראשונה ללימודי האנגלית לפי תוכנית הלימודית של מערכת החינוך, לכן בשנה הראשונה ישנה חשיבות מרבית לחזק את הבסיס ולהקנות לילד כישורי שפה אשר יסייעו לו לקלוט את השפה בצורה טובה יותר. במהלך השנה ואף במהלך לימודים בכיתות מתקדמות יותר, חוברת אנגלית לכיתה ג היא הפתרון המושלם להטמעה טובה יותר של השפה החדשה.

בסיס טוב – יתרון בהמשך

בייחוד בשנה הראשונה ללימודי האנגלית ישנה חשיבות מכרעת ליצירת בסיס חזק על גביו ניתן יהיה להמשיך את הלימודים ולהטמיע את השפה בצורה יעילה ושימושית גם בכיתות מאוחרות וגם לאחר גמר בית הספר. לכן, חשוב לתרגל את החומר הנלמד, לא לצבור פער ולהבין את הדברים הנלמדים בכיתה לעומקם. חוברות אנגלית כיתה ג בנויות כך שהילד ייהנה מעשייתן, ילמד ויתרגל את היסודות ומותאמות לרמה הרלוונטית על מנת שלא לגרום לייאוש בקרב הילד ולרצון להתרחק מהלימודים.

מה חשוב לקחת בחשבון בקניית חוברת אנגלית?

מאחר ושנת הלימודים הראשונה עלולה להיות קשה ומתסכלת עבור הילד, בטרם קניית החוברת יש לשים לב כי היא מותאמת לרמתו הלימודית, כי היא אטרקטיבית ותמשוך אותו לעבודה באופן עצמאי וללא דחיפה יתרה מצד ההורים וכמובן כי חוברת העבודה אכן תמלא את מטרתה ותצליח לגשר על הפער שנצבר או לחזק את היסודות כישורי השפה. בעזרת החוברות של "אגם הוצאה לאור" תוכלו לחזק את כל כישורי השפה של הילד לרבות; כישורי קריאה, כתיבה, דקדוק והבנה של משפטים.

מתאים לכולם

השימוש בחוברות עשוי להתאים לכל ילד או ילדה בכיתה ג', כל ילד אשר יסיים אותן ייהנה מחיזוק כישורי השפה, יצירת בסיס יציב ויתרון בהבנה של אנגלית מורכבת יותר בהמשך. כמובן כי השימוש בחוברות הוא אידיאלי עבור ילדים מתקשים או כאלה אשר צריכים לסגור פער של החומר הנלמד בכתה, וכמו כן הן עשויות להתאים לילדים מתקדמים הרוצים להתקדם בחומר, לעבור את רמת הכיתה או אפילו להתכונן לקראת שנת הלימודים הבאה. כאמור, כל תרגול, חזרה ולימוד נוסף, מסייע ביצרית בסיס טוב ומועיל עבור כל ילד בכל רמת לימוד שהיא.

הזמנת חוברות אנגלית לכיתה ג'

סדרת "חכמים ביום" מבית אגם הוצאה לאור מכילה 27 חוברות בכל מקצועות הלימוד. מתוכן עשר חוברות עבודה באנגלית המהוות קורס שלם ומקיף לשליטה בשפה האנגלית. ערכה מקיפה, מקצועית ויסודית להבנת הנקרא ולשליטה בשפה האנגלית. החוברות נועדו לנטוע בתלמידים הנאה, העשרה ובטחון עצמי בהתמודדות עם השפה הזרה, לצד דיוק מירבי ביסודותיה.
חלוקה לדרגות לימוד : יסודות – לימוד אותיות ה-ABC | לימוד קריאה – A | דקדוק – B | הבנת הנקרא – C

 

לכל דפי העבודה לחצו כאן

לכל חוברות עבודה לחצו כאן