מאמרים

חוברת עבודה לקיץ

חוברת עבודה לקיץ

איך להעסיק את הילדים בקיץ – חוברת עבודה לקיץ

חופשת הקיץ היא הזמן של הילדים לנוח מכל התלאות של שנת הלימודים. יש זמן למשחק עם חברים, לנסיעות משפחתיות ברחבי הארץ, חופשות בחו"ל והרבה זמן פנוי לטלוויזיה. אך בנוסף ישנה חשיבות מרבית לשמירת הרצף הלימודי ושימור היכולות אשר נלמדו בשנת הלימודים החולפת, חודשיים שלמים של הפסקה עלולים לגרום לפער אדיר ושכחה של מרבית החומר הנלמד. לכן הפתרון האידיאלי הוא חוברות עבודה לקיץ, המותאמות לכל גיל בהתאם לחומר הנלמד בשנת הלימודים.

לצפיה בחוברות לחצו כאן

 

למה חשוב לשמור על רצף לימודי?

שמירת הרצף הלימודי ותרגול של החומר הנלמד בשנת הלימודים החולפת מסייעת לשמר את החומר הלימודי ולהעמיק את ההבנה בו. כך, הילד מסגל הרגלים של משמעת עצמית תוך כדי למידה מחוץ למסגרת הרגילה ובנוסף צובר יתרון על יתר התלמידים, מה שיגדיל את תחושת הביטחון העצמי וישפר את ביצועיו בכתה. היתרון הגדול של חוברות העבודה הוא שהן אינן בנויות בצורת לימודים קלאסית והן מהנות ואינטראקטיביות עבור הילד, כך שסביר להניח שירגיש כי הוא משחק ולא מבצע מטלה לימודית כלשהי.

תוכן מהנה ואטרקטיבי

ישנו מגוון עצום של חוברות המותאמות לילדים מילדים המסיימים כתה א' ועד לסיום כתה ו'. את החוברות ניתן למצוא בנושאי הלימוד הבאים:

  • חשבון – מיסודות החשבון לגילאי טרום כתה א' ועד לחוברת כישורים למסיימי כתה ד'.
  • אנגלית – החל מחוברת יסודות האנגלית, משחקי אנגלית ועד לאנגלית ברמת כתה ו'.
  • עברית – לימוד יסודות הקריאה והכתיבה לגילאי טרום כתה א' ועד למסיימי כתה ד'. איות נכון ללא טעויות וחוברת המלווה את המעבר מדפוס לכתב.

 

ישנו עוד מגוון גדול של חוברות הניתנות להזמנה דרך האתר, בצורה מונגשת קלה ופשוטה. כל החוברות הן מלאכת מחשבת שנוצרה במטרה לגרום לילדים הנאה תוך כדי הלימוד מה שתורם לרצון החופשי שלהם לביצוע החופרות בזמן הפנוי.  

למי מיועדות החוברות?

כאמור, כל ילד אשר ישמור על רצף לימודי ויתרגל מעט במהלך חופשת הקיץ יוכל להפיק תועלת, יתרון והנאה מהתרגול. אך החוברות עשויות להתאים במיוחד לילדים אשר התקשו במהלך השנה בלימוד החומר במסגרת הרגילה וזקוקים לחיזוק או לילדים אשר מתקדמים ורוצים להרחיב את הידע והמוכנות שלהם לקראת שנת הלימודים הבאה. וכמובן, לילדים הלומדים בחינוך ביתי.

הזמנת חוברות עבודה שלנו

חוברות העבודה שלנו מסדרת "חכמים ביום" מכילות תוכן עשיר, תואמת את תוכנית הלימודים של משרד החינוך. החוברות שלנו צבעוניות, מזמינות ומלאות משחקים לשעות של תרגול והנאה. הילד יוכל לשבת באופן עצמאי, ללמוד ולתרגל בשמחה ובכיף.

 

לכל חוברות עבודה לחצו כאן