מאמרים

ספרים מומלצים לילדים בכיתה ג

סוד החיות הקסומות באנר נוער צעיר ספרי נוער ספרים לנוער

קריאת ספרים היא דרך נהדרת להעשיר את הדמיון, ללמוד מילים חדשות ולהעביר את הזמן בנעימים. בעולם בו כל הפלאפונים, הטבלטים, המחשבים והטלוויזיות מושכות את רוב תשומת הלב, הספרים נדחקים לצד וכך גם הדמיון, אוצר המילים המפותח וזמן האיכות עם ההורים.

כיתה ג' היא גיל נפלא לספרים, הילדים יכולים לקרוא ספרים בעצמם, אך הם עדיין נהנים מסיפור לפני השינה – לכן מומלץ למלא את המדפים בספרים מהנים ומעניינים ולדאוג להקריא כמה פעמים בשבוע ספר לפני השינה. אם הילדים מראים עניין בספרים ומחכים לשעת הסיפור, מומלץ לנסות לתת להם לקרוא לבד ולפתח הרגל מצוין של קריאת ספרים. אם ילדכם עדיין אינו אוהב לקרוא ספרים בעצמו, נסו לרכוש לו ספרים בנושאים שמועדפים עליו במיוחד ושימו לב שהספרים שאתם קונים באמת מתאימים לגילו.

אם החלטתם שספר חדש (או שניים) זה בדיוק מה שחסר בחדר של הילדים שלכם, הגיע הזמן לבחור ספרים מומלצים לילדים בכיתה ג, אבל כיצד בוחרים את הספרים הנכונים?

כמו שכל ילד מיוחד, כך גם כל ספר. לכל ספר יש את האיורים שלו, את השפה שלו ואת מוסר ההשכל המיוחד לו. כדי לבחור ספר לילד או לילדה שלכם, עליכם להבין מהו השיעור שאתם רוצים שהילד ילמד מהספר, האם השפה מתאימה לו והאם אתם חושבים שהוא יאהב את האיורים. אתם מכירים את הילד שלכם הכי טוב ולכן אתם תדעו מהם הספרים המומלצים בשבילו.

אם אתם בכל זאת מתקשים להחליט, אספנו עבורכם רשימת ספרים מומלצים לכיתה ג, שתסייע לכם לבחור את הספר המושלם:

והנה עוד כמה הצעות לספרים מומלצים לכיתה ג':

30% הנחה

הטריוויה של הרמן

המחיר המקורי היה: ₪88.המחיר הנוכחי הוא: ₪62.
2 ב-76

ספר הבנים הגדול

המחיר המקורי היה: ₪89.המחיר הנוכחי הוא: ₪63.
2 ב-76

ספר הבנות הגדול

המחיר המקורי היה: ₪89.המחיר הנוכחי הוא: ₪63.
2 ב-76

הילד שגידל דרקונים

המחיר המקורי היה: ₪86.המחיר הנוכחי הוא: ₪61.
2 ב-76

ביוטיפול

המחיר המקורי היה: ₪89.המחיר הנוכחי הוא: ₪63.

אם אתם מחפשים ספרים מומלצים לכיתה ג, צרו אתנו קשר עוד היום. ניתן להתקשר למספר הטלפון 03-7576523 או להשאיר הודעה באתר, אחד מנציגנו ישמח לחזור אליכם ולסייע לכם בבחירת הספר המושלם עבור ילדכם.