מאמרים

ספרים שחייבים לקרוא

רשימת ספרים שחייבים לקרוא

כמעט לכל אחד יש רשימה של ספרים שהוא חייב לקרוא.
כמה פעמים שוחחתם עם חבר והוא אמר לך שאתה חייב לקרוא את הספר שהוא בדיוק קורא עכשיו? בטוח שקרה. זה מעולה… זה מדרבן. זה מכניס ללופ קריאה מצויין. אבל זה עלול לבלבל כי יש כל כך הרבה ספרים טובים שחייבים לקרוא.
אז, אנחנו פה כדי לעזור לכם. בדקנו מהם הספרים הכי נמכרים אצלנו בהוצאה, והכנו רשימת ספרים שחייבים לקרוא. הספרים מחולקים לפי קטגוריות לנוחיותכם.
על כל שם של ספר ניתן ורצוי ללחוץ כדי להגיע לעמוד הספר באתר ולקבל עליו את כל הפרטים: תקציר, תמונות מתוך הספר, לאיזה גילאים מתאים, סוג הכריכה ועוד… והרי לכם ספרים שחייב לקרוא:

ספרי פעוטות מומלצים:

ספרי ילדים מומלצים:

ספרי ראשית קריאה מומלצים:

ספרי נוער צעיר מומלצים:

ספרי נוער בוגר מומלצים:

ספרי עיון והדרכה מומלצים:

ב'אגם – הוצאה לאור' אנו מביאים לקהל הקוראים הישראלי את הספרים הטובים בעולם. אנחנו משקיעים מחשבה עמוקה ויצירה רבה מאחורי הוצאתו לאור של כל ספר וספר. בין הספרים ניתן למצוא, חידוש של קלאסיקות עולמיות, ספרות מקור מובחרת, ספרי עיון מרתקים וספרות ילדים מעוררת מחשבה ועשירה במסרים וערכים. בספרי הילדים שלנו אנו מקפידים על איורים מרהיבים של המאיירים המובילים בארץ ובעולם.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על ספרים שחייבים לקרוא וניתנים לרכישה און ליין, לקבל המלצות לספרים חדשים או להצטרף לחוג הלקוחות שלנו אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 03-7576523 או צרו קשר כאן.