מאמרים

ספר לילדים לקריאה

ספרי קריאה לילדים בכל הגילאים

ספרים הם דרך נהדרת ללמד את הילדים מילים חדשות ומוסר השכל, בדרך מעניינת וכיפית במיוחד. בעידן מלא פלאפונים, טבלטים ומחשבים, ספר טוב יכול לעשות את ההבדל בין ילד שיושב כל היום מול מסך, לבין ילד עם אוצר מילים עשיר, דמיון פורה ורגישות לאחרים ולסביבה.

ספרי קריאה לילדים הם דרך נהדרת לסגל הרגלי קריאה מעשירים ולמצוא דרך חדשה וחינוכית יותר להעביר את הזמן. אם הילדים שלכם אוהבים שמקריאים להם ספרים או שאתם מעוניינים להתחיל ולשלב ספרים בחיי היום יום, חשוב לבחור ספרים מעניינים, עם איורים מושכים, שפה נוחה ומוסר השכל חשוב.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

לא כל ספר לילדים לקריאה מתאים לכל ילד, וחשוב למצוא את הספר שיעניין את הילדים שלכם. לדוגמה: אם הילד שלכם מאוד אוהב אריות, מומלץ לבחור לו ספר בו הגיבור הראשי הוא אריה. בנוסף, חשוב גם לשלב שיעור חשוב ומוסר השכל משמעותי בבחירה שלכם. לדוגמה: אם חשוב לכם שהילד ילמד לקבל את האחר והשונה, חשוב לבחור בספר בו הגיבור הוא אחר ושונה או שהוא לומד לקבל בו דמות אחרת ושונה, כמו פילים לא מתקבלים, אני זה אני ואני מיוחד ועוד.

כאשר אתם בוחרים את הספר, מומלץ לקחת אתכם את ילדכם, על מנת שיבחר ספר עם איורים שמושכים אותו; ילדים רבים מוותרים על ספרים בגלל האיורים שבהם, היות שבגילאים צעירים פחות מתעניינים בתוכן ויותר מתעניינים בתמונות ובציורים הצבעוניים והמושכים. אל תרכשו ספר שמוצא חן בעיניכם בלבד ותקוו שהילד יאהב אותו, רכשו ספר שהילד יאהב ושעונה על כל הפרמטרים שהצבתם.

באתר של אגם הוצאה לאור, תוכלו למצוא מבחר מגוון מאוד של ספרים לילדים לקריאה לכל הגילאים, יחד עם חוברות עבודה, ספרי נוער, ספרי עיון ופנאי, דפי צביעה להורדה ועוד. אם אתם מתקשים בבחירת הספר המושלם עבור ילדכם, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר באתר או לחייג למספר הטלפון 03-7576523, אחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בבחירת הספר המתאים ביותר.