מאמרים

רכישת ספרים אונליין

רכישת ספרים ברשת

ביולי 1994, נוסדה בסיאטל חברת אמאזון שהינה מחלוצות המסחר ברשת האינטרנט. בתחילת דרכה היא התפרסמה באפשרות של הזמנת ספרים אונליין ובהמשך החלו למכור בה גם מוצרי אלקטרוניקה, סרטים, בגדים ועוד. כיום, ניתן לקנות בה כמעט כל מוצר שנמכר בחנויות הפיזיות. בעקבות הצלחתה המטאורית של אמזון נפתחו פלטפורמות רבות שבהן קיימת האפשרות של רכישת ספרים אונליין או מוצרים נוספים.

לצפיה בספרים לחצו כאן

מגפת הקורונה גרמה לשינוי פתאומי ומאסיבי בהתנהגות הצרכנים ושינתה לחלוטין את הרגלי הקנייה בכל רחבי העולם – בעבר היינו רגילים ללכת לחנות הספרים השכונתית ולקבל מהמוכר שאנו מכירים המלצה על ספר, הרי כיום, אחוזים גבוהים מאוד הינם של רכישת ספרים און ליין. חוקי המשחק השתנו – אם בעבר אנשים העדיפו לצאת ולחוש את הספרים, כיום, הם מבינים את היתרונות העצומים של רכישת ספרים ברשת.

מה היתרונות של קניית ספרים אונליין?

  • זמן – החנות הווירטואלית פתוחה 24 שעות ביממה וניתן להזמין ספרים אונליין, בכל שעה שרוצים, אתם בוחרים את השעה הנוחה והמתאימה לכם ביותר.
  • מקום – כיום, כאשר לכל אחד יש סמארטפון – ניתן לקנות ספרים אונליין, בכל מקום שאתם נמצאים: ברכבת, באוטובוס, בהפסקה מהלימודים או מהעבודה. אין צורך לנסוע לחנות מה שבא לידי ביטוי בחיסכון של זמן יקר.
  • השוואת מחירים – כאשר מבצעים קניית ספרים ברשת, ניתן להשוות את מחירי הספרים בין האתרים השונים וכך לקבל את המחיר הטוב ביותר עבור הספר, דבר שעשוי לחסוך כסף רב.
  • מבחר – המבחר של ספרים בחנות הוא מוגבל בשל המקום שהם תופסים על המדף ולכן לא ניתן להראות את כל המבחר העצום והשפע הקיים וכך אתם עלולים לפספס ספרים מעולים אשר יצאו מהאופנה או שאינם במלאי כרגע. כאשר אתם בוחרים לקנות ספרים אונליין, האפשרויות הן אינסופיות, ניתן לחפש אלפי ספרים בקלות ולמצוא במהירות את הספר שבו אתם מעוניינים.
  • מבצעים – רכישת ספרים און ליין מאפשרת לקנות ספרים באמצעות מועדוני לקוחות, שיש בהם פעמים רבות מבצעים והנחות שאינם קיימים בחנויות.
  • משקל – בתחילת כל שנת לימודים חוזר הריטואל של קניית ספרי לימוד, עצם הרעיון של סחיבת כמות כה רבה של ספרים עושה כאבי גב… רכישת ספרי לימוד אונליין, תאפשר לכם לקבל את הספרים עד פתח ביתכם ולא תיאלץ אתכם להיסחב עם עשרות ספרי לימוד בימי הקיץ הלוהטים.
  • ביקורת ספרים – בזמן קניית ספרים און ליין, יש לכם אפשרות מהירה לקבל מידע מקיף אודות הספר ולקרוא ביקורות על הספר. אינפורמציה זו תסייע לכם לקבל החלטה נכונה ולא לקנות ספר שאינו מתאים עבורכם.
  • משלוח – כשאתם מזמינים ספרים לרכישה אונליין, הם מגיעים עד פתח הבית ואין צורך להתרוצץ בחוץ בימי גשם או חמסין. שירותי השליחים מהירים מאוד ובמרבית האתרים הספרים מגיעים בין יום אחד לשלושה ימי עסקים. פעמים רבות המשלוח הינו בחינם או במחיר נמוך מאוד.

לסיכום – נכון, אנחנו אוהבים מאוד את חנות הספרים הישנה, יש בה קסם ונוסטלגיה שקשה מאוד להתחרות בה, אך ספרים לקנייה אונליין היא חוויה שהיתרונות לה רבים במיוחד בתקופה בה הסיכון לצאת מהבית הוא גדול. במידה ואתם מחפשים ספרים לקניה אונליין, כדאי לבחור באתר שמספק ספרים איכותיים שמספקים לאוהבי הספרים מקום שהם יכולים להרגיש בבית או ממש כמו בחנות האמיתית.

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון גדול של ספרים, החל מספרי פעוטות, דרך ספרי נוער ועד ספרי עיון ופנאי.

כמה רבי מכר שתוכלו להשיג אצלנו באתר: אני זה אני ואני מיוחד, פילים לא מתקבלים, שבעת העקרונות לנישואים מאושרים, הטריוויה של הרמן.

ב'אגם – הוצאה לאור' אנו מביאים לקהל הקוראים הישראלי, את הספרים הטובים בעולם. אנחנו משקיעים מחשבה עמוקה ויצירה רבה מאחורי הוצאתו לאור של כל ספר וספר. בין הספרים ניתן למצוא, חידוש של קלאסיקות עולמיות, ספרות מקור מובחרת, ספרי עיון מרתקים וספרות ילדים מעוררת מחשבה ועשירה במסרים וערכים.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על רכישת ספרים און ליין, לקבל המלצות לספרים חדשים או להצטרף למועדון הלקוחות שלנו אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 03-7576523 או ליצור קשר כאן.