מאמרים

חנות ספרים און ליין

חנות ספרים באינטרנט

בשנים האחרונות השתנו לחלוטין דפוסי הקנייה בישראל, אחוזי הקנייה באתרים בינלאומיים עלו בעשרות אחוזים ומיליוני פריטים מגיעים לארץ מאתרי אינטרנט שונים בכל רחבי העולם (עלי אקספרס, אמזון, אי-ביי ועוד). מגפת הקורונה האיצה עוד יותר את התהליכים הללו וכיום מרבית החנויות מספקות שירותי מסחר אונליין: סופרמרקטים, מוצרי פארם, הנעלה, ביגוד ועוד. גם חנויות הספרים הן לא יוצאות דופן בנוף זה  – חנויות ספרים אונליין הפכו לשחקניות מרכזיות בתחום הספרים ומרבית הספרים נרכשים כיום באמצעות חנויות ספרים באינטרנט.

לצפיה בספרים לחצו כאן

המרחב הווירטואלי הפך במהירות להיות הזירה השוקקת ביותר לקניות, כל טרנד טכנולוגי או אופנתי נמצא במרחק חיפוש קל בסמארטפון או במקלדת. מה שהתחיל כטפטוף, נהיה לחלק בלתי נפרד של תרבות הצריכה הישראלית, אנחנו יודעים היכן למצוא את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים המשתלמים ביותר. בהתאם למגמה העולמית, אף בישראל נפתחו עשרות אתרי אינטרנט המספקים מוצרים שונים לכל הקהלים.

מה היתרונות של חנות ספרים באינטרנט?

  • מבצעים – חנות ספרים אינטרנטית מאפשרת לקנות ספרים באמצעות מועדוני לקוחות, בהם יש פעמים רבות מבצעים והנחות שאינם קיימים בחנויות הרגילות.
  • משקל הספרים – חנות ספרים און ליין, תאפשר לכם לקבל את הספרים עד פתח ביתכם ולא תיאלץ אתכם להיסחב עם עשרות ספרים בימי הקיץ הלוהטים.
  • ביקורת ספרים – בזמן קניית ספרים אונליין, יש לכם אפשרות מהירה לקבל מידע מקיף אודות הספר ולקרוא ביקורות על הספר. אינפורמציה זו תסייע לכם לקבל החלטה נכונה ולא לקנות ספר שאינו מתאים עבורכם.
  • משלוח – חנות ספרים אונליין, מאפשרת את הגעת הספרים עד פתח הבית ואין צורך להתרוצץ בחוץ בימי גשם או חמסין. שירותי השליחים מהירים מאוד ובמרבית האתרים הספרים מגיעים בין יום אחד לשלושה ימי עסקים. פעמים רבות המשלוח הינו בחינם או במחיר נמוך מאוד.
  • זמן – החיים עמוסים, לא תמיד יש מספיק זמן לצאת למסע קניות וגם לא את הסבלנות לשוטט שעות בין חנויות. החנות הווירטואלית פתוחה 24 שעות ביממה וניתן להזמין ספרים אונליין, בכל שעה שרוצים, אתם בוחרים את השעה הנוחה והמתאימה לכם ביותר.
  • מקום – כיום, כאשר לכל אחד יש סמארטפון – ניתן לקנות ספרים אונליין, בכל מקום שאתם נמצאים: ברכבת, באוטובוס, בהפסקה מהלימודים או מהעבודה. אין צורך לנסוע לחנות מה שבא לידי ביטוי בחיסכון של זמן יקר.
  • השוואת מחירים – בקניות אונליין כל המחירים נמצאים מולך, כאשר מבצעים קניית ספרים ברשת, ניתן להשוות את מחירי הספרים בין האתרים השונים וכך לקבל את המחיר הטוב ביותר עבור הספר, דבר שעשוי לחסוך כסף רב.
  • מבחר – המבחר של ספרים בחנות הוא מוגבל בשל המקום שהם תופסים על המדף ולכן לא ניתן להראות את כל המבחר העצום והשפע הקיים וכך אתם עלולים לפספס ספרים מעולים אשר יצאו מהאופנה או שאינם במלאי כרגע. כאשר אתם בוחרים לקנות ספרים אונליין, האפשרויות הן אינסופיות, ניתן לחפש אלפי ספרים בקלות ולמצוא במהירות את הספר שבו אתם מעוניינים.

ב'אגם – הוצאה לאור' אנו מביאים לקהל הקוראים הישראלי (ובעיקר לילדים), את הספרים הטובים בעולם. אנחנו משקיעים מחשבה עמוקה ויצירה רבה מאחורי הוצאתו לאור של כל ספר וספר. בין הספרים ניתן למצוא, חידוש של קלאסיקות עולמיות, ספרות מקור מובחרת, ספרי עיון מרתקים וספרות ילדים מעוררת מחשבה ועשירה במסרים וערכים. בספרי הילדים שלנו אנו מקפידים על איורים מרהיבים של המאיירים המובילים בארץ ובעולם.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על חנויות ספרים באינטרנט, לקבל המלצות לספרים או להצטרף למועדון הלקוחות שלנו אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 03-7576523 או צרו קשר כאן  או להמשיך ולשוטט באתר😊  כל המידע נמצא לפניכם!