מאמרים

דפי עבודה לכיתה ב חשבון

דפי עבודה לכיתה ב חשבון

דפי עבודה הכנה לכיתה ב – חשבון

חופשת הקיץ היא זמן נהדר להכין את הילד לקראת שנת הלימודים הבאה. דפי העבודה של "אגם – הוצאה לאור" ישמרו על כושר התרגול של ילדכם, יעשירו את הידע שלו ובעיקר יגרמו לו ליהנות מתרגול מתמטיקה. רוצים לדעת עוד? הפרטים המלאים במאמר הבא.

החשיבות של רצף התרגול

מטרתם המרכזית של דפי עבודה לכיתה ב בחשבון היא להכין את ילדכם לקראת שנת הלימודים וליצור רצף תרגול החיוני לשימור הידע שצברו במהלך השנה החולפת. תרגול נוסף של החומר במהלך הקיץ וחשיפה הדרגתית לתרגילי חשבון חדשים עשויה לתרום להתפתחות בסיס מתמטי רחב ותסייע לילד לספוג את החומר החדש בתחילתה של שנת הלימודים הבאה. התרגול הנוסף מיועד גם לילדים אשר צברו פער במהלך השנה או לאלו הנוטים לשכוח במהרה את אשר למדו.

חשיבות הבסיס המתמטי

לא בכדי מדובר רבות על יצירת בסיס מתמטי רחב דווקא בגילאים אלה. ילדים בגיל 6-7 סופגים חומר בצורה אידיאלית ויצירת בסיס מתמטי חזק בגיל זה תסייע להם רבות בעתיד. מה גם שמקצועות החשבון והמתמטיקה עתידים ללוות את ילדכם במשך כל תקופה הלימודים במערכת החינוך ואף בלימודיו הגבוהים או בלימודי תעודה מקצועי, לכן חשוב שלא לצבור פער דרמטי בגיל צעיר. על כל פנים, אין וויכוח כי הבנה מתמטית היא יכולת הכרחית הנדרשת כמעט בכל מקצוע מבוקש השייך לעולם המודרני.

איך נראה דף עבודה איכותי

דפי עבודה לילדים הם כמו יצירת אומנות אשר יש להשקיע בה רבות על מנת שתהה מוצלחת ותיצור עניין. על דפי העבודה לכלול:

  • מראה אטרקטיבי – רצוי שדפי העבודה יכללו צבעים רבים, ציורים ועיצוב מושך לעיין. הכל על מנת לגרום לילד סקרנות ועניין ולספק לו הנאה מרבית בזמן ביצוע התרגילים והמשימות.
  • כתיבה קלילה – חשוב כי השפה בה ייכתבו דפי העבודה תהה קלילה, מהנה ואף משעשעת, אך חשוב שתישאר מדויקת, נכונה וברורה מבחינת החומר והתוכן אותו היא נדרשת להעביר.
  • ביצוע מהנה – התכונה החשובה ביותר של דפי העבודה היא מידת ההנאה שהם מצליחים לספק לילד. חשוב כי הילד לא ירגיש שהוא מבצע מטלה או תרגיל בכיתה ועדיף כי הוא יחוש בעיצומו של משחק מהנה. תכנון של דפי עבודה בצורה מהנה אך מעשירה הוא אינו פשוט, אבל בהחלט אפשרי.

דפי עבודה לכיתה ב – חשבון, עברית ואנגלית

במרוצת השנים צברנו בהוצאות הספרים "אגם" ידע רב אותו רתמנו ליצירה של דפי עבודה וחוברות עבודה מעולות בכל מקצועות הליבה החשובים ביותר בגילאי כיתה ב' ושאר כיתות בית הספר היסודי. בין היתר, תוכלו למצוא דפים ללימוד יכולות העברית: קריאה, כתיבה והבעה. חוברות עבודה ללימוד ושליטה בשפה האנגלית – סדרת חוברות המחולקות לפי דרגות קושי שונות. וכמובן מגוון של דפי עבודה בחשבון המתאימים לרמות שונות ולגילאים שונים.

"אגם" – ספרים שאוהבים ילדים

אנשי הצוות בהוצאת הספרים שלנו הם מומחים בהוצאת ספרי ילדים וחוברות עבודה לילדים. את כל הניסיון והידע שלנו אנו רותמים ליצירת החוברות הטובות והמעשירות ביותר ואנו גאים לתרום להעמקת הידע של ילדי ישראל. לא בכדי החוברות שלנו הן הנמכרות ביותר בארץ. כעת גם אתם יכולים להצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים שלנו ולהזמין חוברות וספרים לילדים במשלוח מהיר עד הבית.