מאמרים

חוברות חשבון לכיתה ג ודפי עבודה מושקעים

חוברות חשבון לכיתה ג

דפי עבודה בחשבון – לכיתה ג

הילדים יוצאים לחופשת קיץ ואתם מפחדים שיבזבזו את כל הזמן מול המסכים? לנו ב-"אגם – הוצאה לאור" יש את הפתרון המושלם עבורכם, חוברות חשבון לכיתה ג. חוברות אשר מותאמות בדיוק לילדים בגילאי כיתה ג' ובנויות בצורה אטרקטיבית, מהנה ובעיקר מעשירה ומלמדת. רוצים לדעת עוד? כל הפרטים במאמר הבא.

חשיבות התרגול

מקצועות החשבון, המתמטיקה והגאומטריה ילוו את ילדכם במשך כל תקופת לימודיהם במערכת החינוך הישראלית ואף במשך הלימודים הגבוהים או לימודי תעודה, לכן תרגול עיקש של יסודות החשבון הכרחי על מנת ליצור בסיס מתמטי חזק ויציב עליו יוכל הילד לבנות יכולות נוספות ביתר קלות. תפקידו של התרגול הביתי המתבצע בנוסף לתרגול בכיתה הוא להעמיק את הידע שנצבר, לחזור עליו ולסקרן את הילד בתרגילי חשבון חדשים אותם טרם הכיר.

ההבדל בין דפי העבודה לתרגול הכיתתי

דפי העבודה אינם דומים לתרגול הכיתתי. התרגילים הניתנים בדפי העבודה ובחוברות העבודה הם מהנים ובנויים בצורה אינטראקטיבית כך שהילד לא ירגיש שהוא מבצע מטלה, אלה ירגיש שהוא משחק במשחק חשיבה מאתגר. למעשה מטרתם של הדפים והחוברות היא לטשטש את הגבול בין תרגול למשחק ולהפוך את המשחק למהנה כמעט באותה מידה. השילוב של התרגול הכיתתי והעבודה על דפי החשבון מהווה מכפיל כוח בכל הקשור לשיפור יכולות המתמטיקה של ילדכם, מכפיל כוח אשר יעניק לו יתרון משמעותי בהמשך הלימודים וייתרון משמעותי על חבריו לספסל הלימודים.

מה מיוחד בדפים שלנו?

הוצאת הספרים שלנו מתמחה בהוצאת ספרי ילדים וחוברות עבודה, לכן חוברות העבודה שלנו הן הנמכרות ביותר בישראל. אנו מקפידים כי החוברות יתאימו במיוחד לילדים בגילאים השונים, כי ינוסחו בשפה ברורה ומדויקת עבורם וכי התרגילים יוצגו בצורה נעימה ומהנה ולא כדרך תרגיל או מטלה. בנוסף לחוברת דפי עבודה במתמטיקה לכיתה ג, תוכלו לרכוש גם חוברות חשבון המתאימות ילדים בכל גילאי היסודי וחוברות המתאימות להכנה אידיאלית של ילדכם לכיתה א'.
לחוברות חשבון המתאימות להכנה לכיתה א' לחץ כאן.
לחוברות חשבון המתאימות לכיתות א' ועד כיתה ד' לחץ כאן

נושאי ליבה

באתר החנות שלנו תמצאו לצד חוברות תרגול המתמטיקה גם חוברות לתרגול של שאר נושאי ליבה חשובים כמו:

כל החוברות נוצרו לאחר מלאכת מחשבת ולקיחה בחשבון של צורכי הילדים ואופן הלימודים האידיאלי עבורם.

קנייה מקוונת

את הספרים של הוצאת "אגם" ניתן למצוא בחנויות הספרים השונות, אך כיום אין צורך לצאת מהבית על מנת לרכוש ספר חדש או חוברת עבודה לילד. באתר החנות שלנו תוכלו למצוא את כל הספרים והמוצרים שלנו זמינים לרכישה וניתנים למשלוח מהיר עד לפתח ביתכם. בנוסף תיהנו ממבצעים אקסקלוסיביים לרוכשים באתר ותקבלו חוויית רכישה קלה ויוצאת דופן.

אגם – ספרים שאוהבים ילדים

אנו בהוצאת "אגם" גאים להיות הוצאת האור המובילה בתחום הוצאת חוברות לימוד וספרי ילדים לאור. אנו שמחים על הזכות לתרום לידע של ילדי ישראל ועל האפשרות להעשיר את זמנם בתוכן איכותי. אתם מוזמנים להצטרף לקהל הלקוחות המרוצים שלנו ולהזמין משלוח מהיר עוד היום.