מאמרים

ספרים מעניינים לקריאה

ספרי קריאה לילדים און ליין

ספר מעניין לקריאה – המדריך המלא למציאת ספרים מעניינים

ישנו מגוון כל כך גדול של ספרים, כך שפעמים רבות קשה להחליט איזה ספר לקנות ואיזה ספר יהיה הספר הבא בו נשקיע את זמננו ותשומת לבנו. אין דבר עצוב יותר מקנייה של ספר חדש ונטישה שלו לאחר קריאה של מספר עמודים מועט. על מנת למנוע הישנות מקרים כאלו, כתבנו עבורכם את המדריך המלא למציאה של ספרים מעניינים לקריאה.

למה כל כך קשה לבחור?

נראה כי מעבר להיצע הספרים הענק, ריבוי הקטגוריות וים האפשרויות, הקושי בבחירת ספר נובע גם ממניעים פסיכולוגיים. הרי שבניגוד לבחירה של סרט או סדרה, בבחירה של ספר אנו מתחייבים להשקעה של זמן קריאה רב אשר לרוב כרוך גם במאמץ מחשבתי לא קטן. לכן אנו מתעקשים לוודא כי הספר יעמוד בסטנדרט העניין הגבוה שלנו ויצליח להעסיק את האינטלקט המתוחכם שלנו. לבסוף, ניתן לומר כי גם ריבוי האופציות בהחלט תורם את חלקו לבלבול ושילוב הדברים עשוי לגרום לנו לעמוד שעות רבות בחנות הספרים או בספרייה הציבורית.

גדרות קטנות

המחיר המקורי היה: ₪92.המחיר הנוכחי הוא: ₪29.

NAP סוד השינה המושלמת

המחיר המקורי היה: ₪98.המחיר הנוכחי הוא: ₪29.

ממש עכשיו

המחיר המקורי היה: ₪74.המחיר הנוכחי הוא: ₪60.

לכל הבנים שאהבתי פעם

המחיר המקורי היה: ₪94.המחיר הנוכחי הוא: ₪76.

מרד הפאנדום

המחיר המקורי היה: ₪96.המחיר הנוכחי הוא: ₪77.

פצפונת ואנטון

המחיר המקורי היה: ₪76.המחיר הנוכחי הוא: ₪61.

סוגים וקטגוריות

המסע של בחירת הספר מתחיל תמיד בהבנה אילו סוגי ספרים וקטגוריות עומדים בפנינו. כאשר ניתן לעשות חלוקה ברורה של ספרי ילדים, ספרי נוער, ספרי מבוגרים:  

  • ספרי ילדים – ספרי ילדים הם לרוב ספרים הנכתבים בשפה קלילה ופשוטה וכוללים איורים וצבעים רבים. הספר חייב למשוך את תשומת ליבו של הילד, אך גם לא לסבך אותו יתר על המידה ולגרום לו לבלבול. ספרי ילדים יעסקו ברזי החיים וינסו להקנות לילד כלים בסיסיים בהבנה של כישורים או תובנות חשובות. ישנם גם ספרים אשר מטרתם להעשיר ולהעסיק את הילד על ידי תרגילים ומשחקי מחשבה.
  • ספרי נוער – ספרי נוער ייכתבו בשפה מובנת ובגובה העיניים של הנערים. אלו יהיו ספרים מורכבים המכילים סיפור באורך מלא המתאים לרמתם של נערים בגיל הרלוונטי. ספרי נוער לרוב יהיו ספרי מתח, אימה, קומדיה, רומנטיקה, אך כמובן כי ניתן למצוא ספרים העוסקים בהעשרה ובהעמקה של נושאים שונים.
  • ספרי מבוגרים – ספרי מבוגרים יהיו לרוב רומנים המכילים סיפור מורכב הכתוב בשפה גבוה אשר מתאימה לרמת הקריאה של אדם בוגר. למעשה אין גבול לאופציות של ספרי המבוגרים ולא ניתן להגדירם בפסקה או מאמר קצרים.

ספר מעניין – היכן ניתן לרכוש?

ישנן מספר אופציות להשיג ספרים טובים לקריאה:

  • הספרייה הציבורית – הדרך המסורתית מכולם היא "לקפוץ" לספרייה הקרובה לביתכם, שם תמצאו מגוון עצום של ספרים ותוכלו להיעזר בספרן מנוסה שיכווין אתכם לבחירת ספר טוב עבורכם.
  • חנויות ספרים – דרך נוספת היא לעשות ביקור בחנות הספרים. בחנות הספרים תוכלו למצוא את כל הספרים החדשים ביותר ותוכלו לרכוש אותם לצמיתות.
  • חנויות יד שנייה – חנויות ספרים יד שנייה הן דרך מעולה למצוא ספרים אשר אינם למכירה עוד וסביר להניח שלא תוכלו להשיגם בשום מקום אחר.
  • חנות ספרים מקוונת – כיום, אין צורך לצאת מהבית כלל על מנת לקנות את הספר הבא שלכם, בחנויות מקוונות תוכלו לרכוש מגוון ענק של ספרים ולקבל משלוח מהיר עד לפתח ביתכם.

אגם – חנות ספרים מקוונת

בחנות האונליין שלנו תמצאו את כל הקטלוג העשיר של ההוצאה – ספרי ילדים, ספרי ראשית קריאה, ספרי נוער צעיר ונוער בוגר, ספרי הדרכה, ספרי הורות, ספרי שירה ועוד רבים וטובים…
תוכלו להנות ממשלוח עד הבית בעלות סימלית או משלוח לנקודת איסוף הקרובה לביתכם!