מאמרים

רשימת ספרי ילדים מומלצים

ספרי ילדים מומלצים

מחפשים ספר ילדים מומלץ לילד? למה חשוב לשים לב בבחירת ספרי ילדים מומלצים לגיל הרך ובבחירת ספרי ילדים מומלצים בכלל? האם יש דרך לבחון את איכות הספר ואת ההתאמה שלו לילדכם או שעליכם להיעזר בכללי אצבע כלליים? על השאלות הללו ועוד נענה ממש בשורות הבאות.

הדרך היסודית והדרך הכללית לבחירת ספרים מומלצים לילדים

המונח ספרים מומלצים לילדים יכול להתייחס לספרים שמסייעים לילד שלכם לפתח כישורים שכליים שונים, אבל הוא יכול להתייחס גם לספרים שפשוט כיף לקרוא. אם אתם מחפשים ספרים לילדים מומלצים, תוכלו לפנות למורה בבית הספר או לספרנית בספרייה העירונית ולקבל רשימת ספרי ילדים מומלצים, בהם תמצאו בעיקר את הספרים שנחשבים לספרי איכות לילדים ואת הספרים הפופולאריים ביותר בקרב הורים לילדים. יחד עם זאת, לא כל ספר שאתם נותנים לילדכם לקרוא חייב להיות ספר שכתוב בצורה מקצועית על פי העקרונות הפדגוגיים לגיל הרך. למעשה, יהיה זה נכון אם תפתחו אצל הילד את הרצון לקרוא, וזאת באמצעות ספרים שכיף לקרוא, ספרים עם עלילה מסקרנת, גם אם אינם נחשבים לספרי איכות. את הספרים האלה תוכלו לבחור באופן חופשי בחנות הספרים ואם תלמדו על הוצאות הספרים השונות וסוגי הספרים שהן מוציאות לאור, תוכלו למקד את הבחירות שלכם בצורה יעילה יותר.

אין צורך לרוץ אחרי כל מה שחדש

שוק ספרי הילדים הוא שוק מאוד דינמי ובו יוצאים ספרי ילדים חדשים מומלצים בתדירות גבוהה מאוד. ככלל, אם חשוב לכם לדעת בדיוק מהו הספר שאתם מניחים לילדכם ביד, מומלץ להמתין עד שהספרים יתחילו לקבל את התנופה שלהם בשוק ולזהות את הספרים שזוכים להצלחה הגדולה ביותר ואולי אף זוכים לחוות דעת מקצועיות והמלצות חיוביות מצד אנשי חינוך. יחד עם זאת, אם הילד שלכם פשוט אוהב לקרוא ללא הרף, ספרי ילדים חדשים מומלצים היא קטגוריה מאוד חשובה עבורכם וכדאי להתעדכן מעת לעת באתרי הוצאות הספרים, על ספרי ילדים מומלצים שהגיעו למדפי חנויות הספרים.

אגם הוצאה לאור מתמחה בהוצאת ספרי ילדים ונוער וקיים מגוון רחב של חוברות עבודה, ספרי קריאה ועיון לפעוטות, לילדים ולבני נוער כמו גם ספרי עיון ופנאי למבוגרים. לחברה סט שלם של ספרים מומלצים לילדים וכן ספרי ילדים מומלצים לגיל הרך ולגיל ההתבגרות.

למידע נוסף על הספרים, צפייה בעמודים פנימיים והזמנת ספרי ילדים של אגם לחצו כאן. לרכישה מרוכזת, הזמנות גדולות וביצוע הזמנה טלפונית התקשרו 03-7576523.